اینستاگرام ویلا رز

ویلای قیمت مناسب نوساز در سرخاب کد 124 (فروش رفته)

ویلای قیمت مناسب نوساز در سرخاب
ویلای ۵۲۵ متری کد ۱۲۴ با استخر روباز

ویلای قیمت مناسب نوساز در سرخاب کد ۱۲۴

موقعیت: کرج، تهراندشت، سرخاب

متراژ زمین: ۵۲۵ مترمربع

متراژ ساختمان: ۱۱۰ مترمربع

اتاق خواب: ۲ عدد هر دو مستر

استخر : روباز به همراه تصفیه خانه

محوطه کاری حرفه ای

امکانات: آب و برق

قیمت: ۲۷۵۰ (تاریخ ۲۳ مرداد ۹۹)

ویلا شهرکی دارای نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

در این بخش قصد داریم یکی دیگر از ویلاهای زیبای منطقه سرخاب تهراندشت را مورد بررسی قرار دهیم. ویلای کد ۱۲۴. این ویلا همانطور که در توضیحات اشاره شد، دارای ۵۲۵ متر مربع مساحت است و دارای ۱۱۰ متر مربع ساختمان می باشد. ویلای کد ۱۲۴ شهرکی است و این موضوع یک امتیاز مهم برای این ویلا به حساب می آید. در ادامه تصاویر محوطه، ساختمان و نمای این ویلا را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

محوطه ویلای کد ۱۲۴

از درب ویلا که وارد محوطه می شوید، می توانید ساختمان زیبای قرمز رنگی را مشاهده نمایید. این ساختمان به سبک مدرن ساخته شده است اما استفاده از آجر قرمز بر روی نمای ساختمان باعث شده است که ویلا حالتی روستیک بسیار زیبایی نیز داشته باشد.

در فضای سمت راست محوطه، فضای سبز ویلا واقع شده است که فضای ویلا را برای شما بسیار مطبوع و دلپذیر خواهد نمود. همانطور که اشاره شد، زمین این ویلا ۵۲۵ مترمربع مساخت دارد که از این مقدار، ۱۱۰ متر به ساختمان اختصاص یافته است. پس فضایی در حدود ۴۲۵ مترمربع به عتوان محوطه ویلا در اختیار شما قرار خواهد داشت. شما می توانید از این محوطه نهایت استفاده را ببرسید و برای یک استراحت فوق العاده در آخر هفته بسیار مناسب به نظر می رسد.

البته به خاطر داشته باشید که بخشی از فضای محوطه به استخر و فضای پیرامون آن اختصاص یافته است. این ویلا در محوطه دارای یک آلاچیق بسیار زیباست که نظر شما را به طور حتم جلب خواهد نمود. از فضای درون آلاچیق همانطور که در تصاویر مشخص است، هم به استخر و هم به محوطه اشراف کامل خواهید داشت.

نمای ساختمان با شیشه های قدی بزرگ کار شده است. این شیشه ها به شما این امکان را خواهند داد که از فضای داخلی ویلا بتوانید دید خوبی به محوطه و همینطور استخر داشته باشید. وقتی که در ویلا مستقر شدید، اهمیت این شیشه های بزرگ را بهتر درک خواهید نمود. علاوه بر این این شیشه های بزرگ روی نمای ساختمان به شما اجازه می دهند که در طول روز از نور بسیار خوبی بهره مند شوید. در ادامه می توانید تصاویر محوطه و نمای ساختمان ویلا را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی کافی است بر روی تصاویر کلیک کنید.

بررسی فضای داخلی ساختمان ویلا

فضای داخلی ویلا بسیار زیبا و مدرن است. اول از همه اینکه در طول روز پنجره های قدی بزرگ نور خوبی را به فضای داخلی ویلا انتقال می دهند و فضای ویلا بسیار روشن، پرنور و دلباز خواهد بود. همانطور که در بخش مشخصات ویلا اشاره نمودیم، این ویلا دارای دو اتاق خواب مستر است. یعنی در هر کدام از اتاق خواب ها امکانات سرویس بهداشتی و حمام برای شما تدارک دیده شده است. این موضوع وقتی که شما در ویلا میهمان داشته باشید، تاثیر خود را نشان می دهد. اتاق خواب مستر می تواند سبب شود که شما و میهمان ، از اقامت خود نهایت لذت را ببرید و آرامش کامل داشته باشید.

فضای نشیمن ویلا به سبک مدرن بر اساس پلان باز طراحی شده است. یعنی فضای نشیمن و آشپزخانه در کنار هم قرار گرفته اند. این موضوع سبب خواهد شد که فضای ویلا بسیار بزرگ تر و مدرن تر از آنچه که هست دیده شود. در ادامه می توانید تصاویر فضای داخلی ویلا را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

چرا تهراندشت ؟ چرا سرخاب ؟

پس از اینکه اطلاعات و تصاویر مربوط به ویلای کد ۱۲۴ را مشاهده نمودید، در ادامه قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا باید منطقه تهراندشت و بویژه منطقه سرخاب را جهت خرید ویلا انتخاب کنیم. ممکن است برای شما سوال باشد که برتری منطقه تهراندشت و سرخاب نسبت به سایر مناطق چیست.

اگر تا به حال به منطقه تهراندشت و به ویژه منطقه سرخاب سری زده باشید، حتما می دانید که این منطقه بسیار سرسبز و زیباست. این سرسبزی و زیبایی برای ساکنین تهران که شهری شلوغ است می تواند بسیار جذاب باشد. خاک منطقه سرخاب بسیار حاصلخیز است و از گذشته باغستان های این منطقه و محصولات آنها زبان زد بوده است. همه ی این زیبایی و سرسبزی منطقه سرخاب به دلیل برخورداری از آب مناسب است. سطح آب در این منطقه بسیار مناسب بوده و از همین رو سرخاب بسیار سرسبز بوده و ویلاهایی که در این منطقه احداث شده اند، از رونق بسیار خوبی برخودار هستند.

تهراندشت منطقه بسیار وسیعی است و سرخاب ، تنها یکی از چندین و چند منطقه تهراندشت است. اما به خاطر داشته باشید از بین تمامی مناطق تهراندشت، سرخاب مانند نگینی است که کاملا می درخشد. شما می توانید این موضوع را با بررسی مناطق مختلف، به خوبی دریابید.

وجود آب فراوان، سرسبزی منطقه و دسترسی عالی به امکانات شهری از جمله سوپر مارکت، رستوران، بانک و … ، سبب شده است تا رونق سرخاب با سایر مناطق تهراندشت متفاوت باشد. به موارد ذکر شده، دسترسی مناسب و نزدیکی به تهران را نیز اضافه نمایید.

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه اینکه کدام منطقه اطراف تهران ویلا بخرید بدست آورید، پیشنهاد می کنیم حتما لینک زیر را بررسی نمایید:

خرید ویلا اطراف تهران

اگر قصد دارید در مورد تهراندشت هم بیشتر بدانید، حتما به لینک های زیر سر بزنید:

بهشت گمشده تهراندشت

منطقه تهراندشت کردان کجاست

ویلای قیمت مناسب نوساز در سرخاب

اگر قصد بازدید از این ویلا را دارید، می توانید طی هماهنگی با گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز ، از این ویلا بازدید نمایید. علاوه بر این ، ما تلاش می کنیم علاوه بر این ویلا ، فایل های دیگر که با بودجه و سلیقه شما هماهنگی دارند را به شما معرفی نماییم. تلاش ما بر این است که ویلای قیمت مناسب نوساز در سرخاب منطبق با شرایط شما را بیابیم و شما بتوانید بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا در منطقه سرخاب تهراندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top