• Home
  • /
  • بهشت گمشده تهراندشت
بهشت گمشده تهراندشت

بهشت گمشده تهراندشت

بهشت گمشده تهراندشت

ممکن است که اسم تهراندشت، از طریق دوستان و آشنایان به گوش شما خورده باشد و امروز که شما در حال جست و جوبی منطقه ای خوش و آب و هوا اطراف تهران هستید تا برای خود زمین، باغچه یا ویلایی را تهیه نمایید، می خواهید بدانید که تهراندشت یا بطور دقیق تر، سرخاب کجاست. در واقع، بسیاری از افرادی که قصد خرید باغ ، ویلا ، باغچه و … مستغلات در اطراف تهران را دارند، می خواهند بدانند که تهراندشت کجاست و چرا به آن بهشت گمشده تهراندشت می گویند! در این مطلب قصد داریم با شما در رابطه با این موضوع صحبت کنیم. اگر قصد خرید زمین و ویلا در مناطق اطراف تهران یا منطقه تهراندشت را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطالب را تا انتها مطالعه نمایید. چرا که در نهایت اطلاعات خوبی به دست خواهید آورد. با مشاورین و مهندسین ویلا رز همراه باشید.

در ادامه فهرست مطالبی که در ادامه مطالعه خواهید نمود را لیست نموده ایم:

  • تهراندشت دقیقا در کدام منطقه قرار گرفته است.
  • چرا به تهراندشت بهشت گمشده می گویند؟
  • در تهراندشت چه کنیم؟
    • ویلا برای تفریحات آبی تابستانی و زمستانی
    • خرید باغچه زیبا
    • خرید زمین
    • سرمایه گذاری در تهراندشت
  • خدمات مهندسین و مشاروین ویلا رز در تهراندشت چیست؟
  • برخی از زمین ها و ویلاهای موجود در منطقه

تهراندشت کجاست

 

تهراندشت دقیقا در کدام منطقه قرار گرفته است؟

اولین چیزی که در این بخش قصد داریم با شما بررسی نماییم این است که تهراندشت در کدام منطقه قرار گرفته است، فاصله آن از تهران چقدر است و رفت و آمد به آن چگونه انجام می شود. به طور حتم، این موضوعات اولین چیزهایی هستند که در مورد این منطقه ذهن شما را مشغول کرده است. بعد از حل شدن این مسائل، موضوعاتی نظیر قیمت زمین، کیفیت آب و هوای منطقه، مرغوبیت زمین ها، وضعیت آب، وضعیت خرید و فروش و …. مطرح خواهند شد. از آنجایی که موضوعات زیاد هستند، سعی می کنیم تنها به موضوعات اصلی بپردازیم و محور اصلی این بحث پرداختن به این موضوع است که چرا به این منطقه “بهشت گمشده تهراندشت” گفته می شود.

منطقه تهراندشت، در فاصله ۱۰ کیلومتری کرج قرار دارد. وقتی که شما از تهران یا کرج به سمت قزوین حرکت می کنید، پس از طی کردن فاصله ای کوتاه از کرج، در سمت راست جاده، منطقه خوش و آب و هوای کردان و در سمت چپ جاده، منطقه تهراندشت واقع شده است. بنابراین تهراندشت، به لحاظ جغرافیای در فاصله ۱۰ کیلومتری کرج واقع و در پای جنوبی رشته کوه البرز واقع شده است. به لحاظ تقسیمات کشوری و استانی، تهراندشت از توابع شهرستان ساوجبلاغ و استان البرز به حساب می آید.

اگر بخواهیم به زبان اعداد و ارقام با شما صحبت کنیم، باید یگوییم که فاصله تهراندست از میدان آزادی تهران در حدود ۶۵ کیلومتر و از میدان صنعت واقع در شهرک غرب تا میدان اصلی سرخاب (بهترین منطقه تهراندشت) کمتر از ۸۰ کیلومتر است.

برای رسیدن به تهراندشت شما از مسیر اتوبان همت وارد اتوبان تهران کرج شده و پس از گذر از کرج، تابلو گلسار را خواهید دید که از این مسیر می توانید وارد منطقه تهراندشت شوید. به طور خلاصه و ساده، تهراندشت دسترسی ساده و آسانی دارد و مسیر آن کاملا مستقیم و سرراست است.

اگر قصد دارید به طور دقیق بدانید که تهراندشت در کدامین منطقه قرار دارد، کافی است، سری به لینک زیر بزنید:

منطقه تهراندشت کردان کجاست

تهراندشت دارای مناطق و روستاهای زیادی است. از جمله این مناطق می توان به آران، سهیلیه، سرخاب، زعفرانیه، حسین آباد، عباس آباد، نمکلان و … اشاره نمود. از بین تمامی مناطق اشاره شده، سرخاب دارای جایگاه و اهمیت ویژه ای است که در انتهای این مطلب بصورت ویژه به آن خواهیم پرداخت. اهمیت سرخاب در سرسبزی و آب فراوان آن است که از این رو به سرخاب، لقب نگین ساوجبلاغ و تهراندشت داده شده است.

چرا به تهراندشت بهشت گمشده می گویند؟

در ادامه قصد داریم به موضوع اصلی این مطلب بپردازیم. این که چرا به تهراندشت، بهشت گمشده گفته می شود! راز این جمله، در کلمه به کلمه این عبارت نهفته است. بهشت به جایی گفته می شود که سراسر سرسبزی و زیبایی و آب و نعمت و رحمت است.

اگر سفری کوتاه به تهراندشت داشته باشید، تمامی این نعمات را یک جا خواهید دید. سطح آب در منطقه تهراندشت بسیار بالاست و دسترسی به منابع آب به سادگی امکان پذیر است. به دلیل وجود آب فراوان در این منطقه، باغستان های سرسبز میوه بسیاری در تهراندشت وجود دارند. این سرسبزی را شما در خیابان ها و کوچه و پس کوچه های این منطقه خواهید دید. مانند تصویر بالا که از یکی از خیابان های تهراندشت گرفته شده است. باغ های میوه و فراوانی و رونق در این منطقه، بسیار زیاد است و از این رو، مبالغه نیست اگر تهراندشت را بهشتی زمینی بدانیم.

خوب است کمی دقیق تر و واضح تر راجع به وضعیت آب در منطقه تهراندشت صحبت کنیم. چرا که برای داشتن ویلایی با استخر روباز یا سرپوشیده، دسترسی ساده به آب فراوان از اهمیت بالایی برخودار است و اگر شما، اهل استخر و آب در گرمای تابستان باشید، به خوبی به این موضوع واقف هستید. تهراندشت در بین تمامی مناطق اطراف تهران، بهترین و ساده ترین دسترسی ممکن به منابع آب را دارد. همانطور که اشاره نمودیم، منطقه تهراندشت در پای رشته کوه البرز واقع شده است. به همین سبب آب های زیر زمینی در منطقه تهراندشت، به خوبی قابل دسترسی هستند. در بین تمامی مناطق تهراندشت، منطقه زیبا و سرسبز سرخاب بهترین دسترسی ممکن به آب را دارد. به نحوی که با حفر چاهی به عمق کمتر از ۱۰ متر! می توانیم به منبع عظیم آب رشته کوه البرز دسترسی داشته باشیم! این یک موهبت بزرگ برای منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب است که خاک این منطقه را به ارزشمندی طلا نموده است.

به لحاظ توپوگرافی، منطقه تهراندشت که از پای البرز شروع می شود، مانند یک دره بزرگ است. سرخاب، در پایین ترین نقطه این دره بزرگ قرار گرفته است. به همین سبب، دسترسی در این منطقه به منابع آب، با کمترین حفر چاه امکان پذیر است. در سایر مناطق تهراندشت، دسترسی به آب، به این سادگی امکان پذیر نیست و از این روست که سرخاب را نگین ساوجبلاغ می نامند.

چرا باید تهراندشت را بهشتی گمشده بنامیم؟ از این رو که این بهشت، شاید چند سالی است که یافت شده است. قدمت ساوجبلاغ، تهراندشت و سرخاب، بسیار طولانی و به درازای قدمت ایران است اما چند سالی است که پتانسیل و ظرفیت این منطقه شناخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. از این رو، به جهت کشف دیرهنگام ظرفیت این منطقه، تهراندشت را بهشت گمشده می نامند.

به لحاظ جغرافیایی، دو منطقه کردان و تهراندشت روبروی هم دیگر قرار گرفته اند. منطقه کردان از دیرباز شناخته شده است و و زمین های این منطقه، به دلیل همجوای با رشته کوه البرز، همواره مورد توجه بوده اند. آب و هوای خنک و کوهستانی بر منطقه حاکم است. تهراندشت و روستای سرخاب همجوار منطقه کردان واقع شده اند و پتانسیل های برتری نسبت به کردان دارند. از جمله درسترسی فوق العاده به آب! به این دلایل و کشف دیرهنگام تهراندشت، این مطقه را بهشت گمشده می نامند و اگر بخواهیم این موضوع را بهتر بیان کنیم، باید اینطور گفت که سرخاب، بهشت گمشده تهراندشت!

بهشت گمشده تهراندشت

در تهراندشت چه کنیم؟

پس از آنکه با ظرفیت، زیبایی ها و کیفیت منطقه تهراندشت آشنا شدید، شاید برای شما به عنوان خریدار ویلا ، زمین و باغ سوال پیش بیاید که در تهراندشت باید چه کنیم؟ از پتانسیل موجود در این منطقه چگونه می توانیم استفاده کنیم؟ در ادامه این مطلب، قصد داریم تمام کارهایی که می توانید در این منطقه انجام دهید را بازگو کنیم. با مطالعه این قسمت، شما می توانید تصمیم گیری بهتری در رابطه با خرید داشته باشید.

خرید ویلا برای تفریحات آبی تابستانی و زمستانی

تمامی کسانی که در شهرهای بزرگ نظیر تهران و کرج زندگی می کنند، نیاز به فضایی دارند که در آن بتوانند آرامش پیدا کنند. کمی بیاسایند و از آلودگی های زندگی شهری دور شوند. زندگی در شهرهای بزرگ، به معنای واقعی کلمه طاقت فرساست. اگر دقت کرده باشید، به محض اینکه تعطیلاتی پیش می آید، تمام جاده های منتهی به نقاط تفریحی که در نزدیکی تهران و کرج قرار دارند، دچار ترافیک های سنگین می شوند. منظورمان همین جاده های چالوس، هراز و قزوین است. حتی در تعطیلات آخر هفته ها نیز این جاده مملو از ماشین هایی است که ساعتهای طولانی را در ترافیک سپری می کنند تا ساعتی بتوانند در آرامش باشند. همه این موضوعات نشان دهنده این است که ما نیاز به جایی برای استراحت داریم به این دلیل که از زندگی شلوغ شهری خسته می شویم و به دامن طبیعت پناه می بریم.

بسیاری از افراد، برای اینکه مسیرهای طولانی تا شمال و سایر نقاط تفریحی را برای طی نکنند و به طور مداوم روزهای استراحت و تعطیلات خود را در ترافیک سپری نکنند، اقدام به خرید ویلا و یا باغ ویلا در نزدیکی تهران و کرج می نمایند. از این رو می توان به منطاق ویلایی نشین اطراف تهران نظیر کردان کرج، دماوند در جاده فیروزکوه و … اشاره نمود. تهران و کرج شهرهای پر جمعیتی هستند و مناطق ویلایی اطراف و نزدیک تهران محدود! از این رو مناطق دماوند و کردان و …، تا حدودی اشباع شده اند. اما منطقه تهراندشت، هنوز به طور کامل اشباع نشده و هنوز می توان در آن زمین ها و ویلاهایی با قیمت های منطقی و معقول را پیدا نمود. به شما پشینهاد می کنیم اگر به دنبال خرید ویلا هستید، حتما منطقه تهراندشت را نزدیک ببینید.

اگر می خواهید ویلایی برای ایام استراحت و تفریح داشته باشید (حتی برای تعطیلات آخر هفته ها) می توانید یکی از ویلاهای استخر دار سرخاب را انتخاب نمایید. اگر به آب تنی زیر آفتاب تابستان علاقه مند هستید، ما به شما ویلاهای با استخرهای سرباز را پیشنهاد می کنیم. معمولا باغ ویلاهای سرخاب و تهراندشت، مجلل و دارای استخر روباز هستند. چرا که تهراندشت سرزومین آفتاب است و آفتاب این منطقه، برای آب تنی و تفریحات آبی و استخری بسیار مناسب است.

چیزی که در مورد خرید ویلا باید بدانید این است که ویلا بدون استخر ، یک چیزی کم دارد. استخر در ویلا از اهمیت زیادی برخودار است. در بین مناطق ویلایی اطراف تهران نظیر کردان و دماوند، تهراندشت به دلیل برخورداری از آفتاب مناسب، بهترین منطقه برای کسانی است که به استخر روباز زیر آفتاب علاقه مندند. چرا که مناطقی نظیر دماوند سردسیر و کوهستانی هستند. از این رو نمی توان بیشتر از دو یا نهایتا سه ماه در تابستان از استخر روباز در این مناطق استفاده نمود. اما آفتاب تهراندشت به شما اجازه می دهد که ۸ ماه، از خرداد تا مهر از استخر روباز استفاده کنید. از گذشته نیز، منطقه تهراندشت از مناطق معروف اطراف تهران برای خرید ویلاهای تابستانی با استخر روباز بوده است.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز تنوع گسترده ای از ویلا را در این منطقه در اختیار دارد. ویلاهای با متراژ های متنوع، قیمت های متفاوت و شرایط پرداختی شناور. به شما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده، تهراندشت را برای خرید باغ ویلا از نزدیک ببینید.

خرید باغچه

ممکن است شما دوست داشته باشید که یک باغچه کوچک و یا باغی بزرگ ، پر از درختان میوه داشته باشید. جایی که بتوانید زیر سایه درختان آن بنشینید و کمی استراحت کنید. خوب است بدانید که تهراندشت و سرخاب، مملو از این باغ ها هستند. باغ های میوه با متراژهای متفاوت. کافی است شما اراده کنید تا بتوانید با هماهنگی ما باغ های میوه و باغچه های کوچکتر را ببینید و نسبت به خرید تصمیم گیری نمایید. هم می توانید از خود باغچه استفاده کنید و هم می توانید هر موقعی که خواستید در باغچه تان، ویلایی هم برای خود بسازید.

خرید زمین

یکی از گزینه های مهم پیش روی شما، خرید زمین در تهراندشت است. شاید شما هم مثل خیلی از افراد، قصد داشته باشید که قطعه زمینی در یکی از مناطق خوش آب و هوای تهراندشت و سرخاب داشته باشید.

این کار را می توانید هم با هدف سرمایه گذاری انجام دهید چرا که منطقه تهراندشت، به شدت و با سرعت خیره کننده ای در حال پیشرفت است. قیمت زمین های تهراندشت با توجه به رشد تقاضای خرید زمین، باغ، باغ ویلا و …، به صورت تصاعدی در حال گسترش است. از این رو، خرید زمین در این منطقه، میت وان یک سرمایه گذاری مطمئن برای شما باشد.

شاید هم شما قصد فروش زمین را نداشته باشید و زمین را به منظور ساخت ویلای مورد نظر خودتان می توانید بخرید. شاید شما دوست داشته باشید که زمینی را بخرید و در آن ویلایی مطابق با نظر و سلیقه شخصی تان بسازید. ویلایی با طراحی و معماری متفاوت و خاص شما. شرکت های معماری در تهران و کرج، می توانند کار طراحی ویلا را برای شما انجام دهند. در حال حاضر، شرکت های زیادی در منطقه تهراندشت مشغول طراحی و ساخت ویلا می باشند. شما می توانید با انتخاب خود تان شرکتی را برای کار طراحی و ساخت ویلا منطبق با معماری و نظر شخصی تان، انتخاب نمایید.

از سوی دیگر اگر هزینه خرید ویلا را ندارید و قصد دارید در آینده، ویلایی را در این منطقه داشته باشید، می توانید مطابق بودجه تان، قطعه زمینی را خریداری نمایید و این زمین را در آینده با تامین بودجه کافی بسازید.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز، با در دست داشتن طیف گسترده ای از زمین های منطقه تهراندشت، می تواند شما را جهت خرید زمین با متراژ، قیمت و موقعیت های مختلف همراهی نماید. کافی است با ما در تماس باشید و اطلاعاتی که نیاز دارید را کسب نمایید. همچنین ما از شما دعوت می کنیم سفری کوتاه به تهراندشت داشته باشید.

زمین سرخاب ، فروش زمین تهراندشت ، خرید باغچه سرخاب

سرمایه گذاری در تهراندشت

یکی دیگر از گزینه های پیش روی شما، سرمایه گذاری در منطقه تهراندشت است. خوب است بدانید که این منطقه که به بهشت گمشده تهراندشت شهرت دارد، تازه چند سالی است که پیدا شده است! اگر به دنبال انجام یک سرمایه گذاری مطمئن و پرسود هستید، می توانید در این منطقه زمین بخرید، ویلا بخرید، باغچه بخرید و یا اقدام به ساخت و ساز ویلا نمایید. در همه ی این شرایط، با پتانسیل بسیار خوبی که در این منطقه وجود دارد، شما هم می توانید تبدیل به یکی از سرمایه گذاران منطقه تهراندشت و علی الخصوص نگین این منطقه یعنی سرخاب باشید. سرمایه گذاری در این منطقه با بودجه های مختلف امکان پذیر است. برای این منظور، کافی است با مشاورین خود در گروه ویلا رز در تماس باشید.

بهشت گمشده تهراندشت

خدمات مهندسین و مشاروین ویلا رز در تهراندشت چیست؟

در ادامه قصد داریم به شما بگوییم که ما به عنوان یکی از فعالان عرصه خرید و فروش املاک و مستغلات، چه خدماتی می توانیم به شما ارائه نماییم. اولین نکته ای که باید بدانید این است که ویلا رز ، یکی از قدرتمندترین فایلینگ های منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب را داراست. ما در این منطقه طیف گسترده ای از زمین ها با متراژهای مختلف، زمین شهرکی ، باغ ، باغچه، باغ ویلا ، ویلای شهرکی و … را در اختیار داریم. مالکان مختلف، جهت خرید و فروش ویلا در منطقه تهراندشت و سرخاب ویلا رز را انتخاب می نمایند و ما نیز، سعی می کنیم خریدار و فروشنده را به یکدیگر متصل نماییم.

ما می توانیم به شما جهت خرید ویلا با قیمت های مختلف کمک نماییم. در همین راستا، می توانید در لینک های زیر، ویلاها و زمین های مختلف را مشاهده نمایید:

خرید زمین در تهراندشت و سرخاب:

زمین زیر ۱۰۰۰ متر

زمین بالای ۱۰۰۰ متر

خرید ویلا و باغ ویلا در تهراندشت و سرخاب

ویلا زیر ۱ میلیارد تومان

ویلا بالای ۱ میلیارد تومان

ویلا بالای ۲ میلیارد تومان

بهشت گمشده تهراندشت

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش و مشاوره در زمینه خرید زمین، باغ، باغ ویلا در منطقه تهراندشت و سرخاب

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top