اینستاگرام ویلا رز

ویلای مدرن و لوکس و دوبلکس در منطقه احمد آباد تهراندشت ، کد 125

ویلای مدرن و لوکس و دوبلکس

ویلای مدرن و لوکس و دوبلکس در منطقه احمد آباد تهراندشت ، کد ۱۲۵

موقعیت: کرج، تهراندشت ، احمد آباد

متراژ زمین : ۱۰۰۰ مترمربع

متراژ زیربنا : ۴۰۰ مترمربع

ویلا بصورت دوبلکس

تعداد اتاق خواب : سه عدد هر سه مستر

محوطه کاری حرفه ای

وضعیت استخر : روباز

وضعیت سند: اصلاحات اراضی

سایر امکانات : آب ، برق ، گاز

دارای جکوزی و نشیمن پلکانی در محوطه

آشپزخانه کامل

ویلا بصورت شهرکی

طراحی و دیزاین شده و بسیار خاص

قیمت ویلا : ۷.۵ میلیارد ( در تاریخ ۹۹/۵/۲۳ )

ویلای مدرن و لوکس و دوبلکس

در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی یکی از خاص ترین ویلاهای منطقه تهراندشت بپردازیم. ویلای کد ۱۲۵ . این ویلا همانطور که در توضیحات بالا اشاره شد، یک ویلای دوبلکس شهرکی است و از ویلاهای خاص در منطقه تهراندشت ، سرخاب ، احمد آباد و … می باشد. البته بطور حتم خاص بودن این ویلا و معماری و دیزاین خاص آن را تنها از طریق بازدید حضوری درک خواهید نمود.
به خاطر داشته باشید که از نظر قیمت ویلای کد ۱۲۵ که توسط برخی همکاران با نام دژاوو نام گذاری شده است، یکی از ویلاهای گران قیمت منطقه است. دلایل تاثیر گذار بر قیمت این ویلا را می توان دیزاین محوطه ویلا ، دیزاین ساختمان ویلا ، دیزاین شهرک ویلا ، متریال های مصرفی در ساخت ویلا و همینطور امکانات رفاهی تعبیه شده در آن دانست. البته زیبایی و سرسبزی منطقه و دید بسیار خوب از تراس طبقه بالا به فضای پیرامون که یک خط سبز را پیش روی شما خواهد گذاشت نیز در قیمت گذاری موثر بوده اند.
در ادامه سعی می کنیم با بررسی بخش های مختلف ویلا ، توضیحات و تصاویر مربوطه را در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال ویلای مفتوت و خاص در مناطق ییلاقی اطراف تهران و به ویژه منطقه تهراندشت هستید، قطعا این ویلا می تواند پاسخ مناسبی به خواست شما باشد.

بررسی محوطه ویلا

از درب ویلا که وارد محوطه ویلا می شوید، همه چیز برای شما متفاوت خواهد بود. این ویلا، شبیه هیچ ویلای دیگری نیست! ویلای خاص و منحصر بفردی است که قطعا نظر شما را جلب زیبایی خود خواهد کرد. اولین نکته ای که محوطه این ویلا خواهید دید درخت های نخل هستند. همانطور که می دانید درخت نخل متعلق به آب و هوای گرمسیری است. پس در این منطقه رشد نخواهند کرد. اما در این ویلا درخت های نخل از منطقه گرمسیری بصورت خاص برای این ویلا تدارک دیده شده و به ویلا منتقل شده اند. همین موضوع به شما می گوید که با یک ویلای خاص و لوکس و البته متفاوت روبرو خواهید بود.

فضای ورودی شامل پارکینگ خودروها می باشد. سپس مسیری در میان دو باغچه سرسبز و زیبا وجود دارد که شما را به سمت محوطه استخر و ساختمان ویلا هدایت خواهد کرد. وقتی وارد این راهرو زیبا می شوید، باغچه های پیرامون و سازه طراحی شده جهت این راهرو حس ورود به یک فضای خاص را به شما القا خواهد کرد. در این مسیر شما ساختمانی با نمای تمام شیشه ای خواهید دید! شیشه ای به رنگ مشکی که حکایت از یک فضای پر ابهت دارد. وقتی از این راهرو عبور می کنید در سمت چپ فضای استخر را مشاهده خواهید نمود. در کنار استخر نیز فضایی برای دوش گرفتن تدارک دیده شده است که با ترموود کار شده است و حس حضور در حمام ترکی را به شما القا می نماید. در فضای سمت راست نیز یک نشیمن بسیار زیبا با اختلاف سطح یک پله ای وجود دارد که می توانید عصرها برای نشستن، صحبت کردن و صرف چای از آن استفاده نمایید.

همانطور که اشاره شد، متراژ زمین این ویلا ۱۰۰۰ متر است که از این متراژ ، فضایی در حدود ۲۰۰ مترمربع صرف ساختمان شده است (ساختمان دوبلکس است). بنابراین در این باغ ویلا ، شما محوطه ای ۸۰۰ متری در اختیار خواهید داشت. از این حیث می توان گفت شما فضایی فوق العاده و بسیار خوب برای تعطیلات آخر هفته و ایام تعطیل در اختیار دارید. حتی برای داشتن تعداد زیادی میهمان نیز این ویلا کاملا مناسب و کافی خواهد بود. شما هیچ نگرانی ای بابت اندازه محوطه ویلا نخواهید داشت.

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به محوطه ویلا را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی کافی است بر روی تصاویر کلیک کنید).

تصاویر محوطه شهرک ویلا

پیش از آنکه به بررسی فضای ساختمان این ویلای زیبا بپردازیم ، خوب است کمی تصاویر شهرکی که ویلا در آن واقع شده است را هم بررسی نماییم. به طور حتم ویلای خاص باید در شهرکی خاص هم قرار گرفته باشد! وگرنه یک شهرک ویلایی با کیفیت پایین خود ویلا را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

شهرک این ویلا نیز بسیار خاص و زیباست. لازم است بدانید که تمام ویلاهای قرار گرفته در این شهرک از سبک معماری خاصی پیروی می کنند و همگی بسیار شیک ، مدرن و لوکس هستند. این شهرک را به جرات می توان یکی از بهترین شهرک های منطقه تهراندشت ، احمد آباد و سرخاب دانست. کف شهرک بطور کامل با سنگ پوشانیده شده است. دیوارهای شهرک همگی آجر هستند و دیوار ویلاها با فضای سبز تزیین شده است. درب تمامی ویلا ترکیب فلز مشکی رنگ و چوب می باشد که ترکیب رنگی بسیار خاص و مدرنی است.

همچنین لازم است بدانید که این شهرک دارای نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته است که هم از فضای سبز مشا مراقبت به عمل خواهد آمد و هم اینکه امنیت ویلاها به طور کامل تامین است. بنابراین ، می توانید با خیالی آسوده از اقامت در ویلای شخصی تان لذت ببرید. در ادامه می توانید تصاویر این شهرک و همچنین تصویری از نمای ویلا در این شهرک را مشاهده نمایید. به درخت های نخل دقت کنید. (برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

اگر قصد بازدید این ویلا از نزدیک را دارید، کافی است جهت هماهنگی با ویلا رز تماس باشید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

بررسی ساختمان ویلا

و اما بخش مهم و خاص که برای داشتن یک اقامت لذت بخش برای شما و میهمانان تان بسیار مهم است، ساختمان ویلا است. اگر به تصاویر دقت کنید، دیگر نیازی به هیچ توضیحی نیست که ساختمان ویلا به اندازه محوطه و شهرک ، بلکه بیشتر ، زیبا و خاص است. این ساختمان بر اساس سبک مدرن و به لوکس ترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.

درب ورودی ساختمان در سمت راست قرار دارد. وقتی وارد ساختمان می شوید ابتدا یک اتاق وردوی تدارک دیده شده است و سپس با باز کردن درب دوم وارد فضای اصلی و نشیمن خواهید شد. فضای نشیمن در همان نگاه اول دل شما را خواهد برد. ارتفاع سقف فضای نشیمن ، با هر آن چیزی که در ویلاهای قبل دیده اید متفاوت است. سقف بلند ویلا به شما حس مدرن بودن را القا خواهد نمود. به خاطر داشته باشید که از نظر اصول طراحی و معماری ، وقتی قرار است فضایی بسیار با عظمت و شکوه جلوه کند ، باید ارتفاع سقف را تا حد امکان بلند در نظر گفت.

فضاهای عمومی و خصوصی به خوبی در این ساختمان تفکیک شده اند. بر اساس اصول معماری داخلی ، در ویلاهای دوبلکس ، فضای عمومی یعنی نشیمن ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی عمومی در طبقه اول قرار می گیرند و فضاهای خصوصی یعنی اتاق خواب ها در طبقه بالا جای خواهند گرفت. در این ویلا نیز اوضاع از همین قرار است. یعنی آشپزخانه و پذیرایی در طبقه پایین و اتاق خواب ها در طبقه بالا قرار گرفته اند.

فضای آشپزخانه این ویلا بسیار بزرگ و جا دار است. شما در این آشپزخانه می توانید تدارکات بسیار خوبی برای میهمانی ها ببینید. این آشپزخانه دارای یک جزیره بسیار زیبا است. در فضای وسط پذیرایی مبلمان قرار خواهد گرفت که در تصاویر مشاهده می نمایید. همچنین شما می توانید مطابق سلیقه، چند دست مبلمان دیگر را تدارک ببینید. این فضای نشیمن دارای یک دیوار بتنی دکوراتیو است. امروزه استفاده از دیوار بتنی در طراحی داخلی مدرن بسیار مرسوم است. استفاده از عناصری نظیر بتن اکسپوز و آجر در طراحی داخلی ، مربوط به سبک طراحی صنعتی است. این سبک امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده است. در اروپا و آمریکا، تلفیق سبک های طراحی داخلی مدرن و صنعتی بسیار مرسوم بوده و به این شکل فضاهای متفاوت و جدید خلق می شوند. همان اتفاقی که در این ویلا افتاده است.

از راه پله ها که به طبقه بالا بروید، پس از عبور از یک راهرو که در آن المان های دکوراتیو وجود دارند، می توانید اتاق خواب های مستر را مشاهده نمایید. اهمیت اتاق خواب مستر وقتی مشخص می شود که شما در ویلا میهمان داشته باشید. اتاق خواب مستر کیفیت اقامت شما در ویلا را بشدت افزایش می دهد. چرا که هر  فرد یا زوج می توانند از سرویس بهداشتی خصوصی خود استفاده نمایند.

در انتهای راهر، دربی وجود دارد که یکی از خاص ترین نقاط تدارک دیده شده در این ویلاست. این درب به معنای واقعی کلمه به بهشت باز می شود. یک تراس بزرگ و زیبا که دیوارهای چوبی آن چشم شما را نوازش خواهند داد. این تراس دارای جکوزی است. دید این تراس به منظره ای پر درخت و بسیار سرسبز است که زیبایی های تهراندشت ، سرخاب و احمد آباد را پیش روی شما خواهد گذاشت. این منظره را باید از نزدیک ببینید چرا که در کلا نمی گنجد. فقط باید تصور کنید که در جکوزی نشسته اید و به منظره ای بی نهایت زیبا و ابدی نگاه می کنید. البته که این تراس ، کل محوطه ویلا را نیز به شما نشان می دهد و دید بسیار خوبی به استخر و محوطه خواهید داشت. (این تراس بسیار زیبا از اتاق خواب همجوار نیز دسترسی دارد.) در این تراس امکانات باربیکیو نیز تدارک دیده شده است.

در ادامه سخن را کوتاه و دعوت می کنیم تصاویر فضاهای داخلی این ویلای شگفت انگیز را مشاهده نمایید.

از شما دعوت می کنیم برای یک بار هم که شده از نزدیک این ویلا و امکانات آن را مورد بررسی قرار دهید. کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت و سرخاب داشته باشید. علاوه بر این ، ما تلاش می کنیم منطبق بر بودجه و سلیقه شما ، ویلا ها ، باغ ویلا و باغچه های مختلف را در اختیار شما قرار دهیم. برای هماهنگی بازدید و دریافت مشاوره در رابطه با ویلای مدرن و لوکس و دوبلکس کد ۱۲۵، می توانید با مشاورین خود در گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

ویلای مدرن و لوکس و دوبلکس

مرجع خرید و فروش ویلا ، زمین ، باغ و باغچه در منطقه سرخاب و سایر مناطق تهراندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top