• Home
  • /
  • طراحی ویلا در تهراندشت
ویلای لاکچری تهراندشت سرخاب

طراحی ویلا در تهراندشت

اگر این مطلب را مطالعه می کنید، به طور حتم شما از علاقه مندان به داشتن یک ویلای شخصی در مناطق اطراف تهران هستید. و بطور ویژه از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید ویلای شخصی تان را خودتان بسازید. منطبق بر سلیقه شخصی و نیازمندی هایتان!

برای آن دسته از افرادی که به دنبال طراحی ویلا هستند و قصد دارند ویلای شخصی خودشان را داشته باشند، گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز خدمات ویژه ای را تدارک دیده است. ما شما را به دفاتر معماری در شهر تهران متصل خواهیم نمود که برای شما ویلایی متفاوت را طراحی خواهند نمود.

ویلایی که به طور حتم از نقطه نظر طراحی و معماری، کاملا متفاوت، خاص و البته پاسخگوی نیازهای شما از یک ویلا خواهد بود.

ویلا رز به شما پیشنهاد می کند ویلای شخصی تان را در منطقه تهراندشت و بطور ویژه سرخاب، احداث نمایید. برای این موضوع دلایل مشخص و واضحی داریم که در ادامه بطور خلاصه آنها را بررسی خواهیم نمود.

دسترسی مناسب به تهران

منطقه تهراندشت و سرخاب، به لحاظ دسترسی موقعیت بسیار مناسبی دارد. نیازی به گفتن نیست. شما می توانید از نرم افزارهای نقشه خوانی موجود در تلفن همراه تان استفاده نمایید و فاصله تهران تا این منطقه را مشاهده نمایید. شما با یک ساعت رانندگی در روزهای خلوت و یک ساعت و نیم رانندگی در روزهای شلوغ به سرخاب خواهید رسید. این موضوع یعنی دسترسی ساده و مشخص به ویلای شخصی، گزینه ی بسیار مهمی است که حتما باید آن را در نظر داشته باشید.

سطح آب خوب

منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب، از دیرباز به باغستان های سرسبز مشهور بوده است. آب در منطقه تهراندشت در سطح بسیار بالایی از زمین قرار دارد. دلیل این عمر، قرار گرفتن منطقه در پای کوهستان البرز است. از سوی دیگر منطقه سرخاب در تهراندشت مانند یک دره در یک دشت است. به همین دلیل دسترسی به آب، بسیار ساده است. سطح آب خوب برای ویلا و دسترسی ساده به آب برای ویلا مانند قلب در بدن انسان است. ویلا بدون آب جذابیتی نخواهد داشت. چرا که شما برای فضای سبز و همچنین تفریحات استخر و آب، نیاز به دسترسی ساده به آب خواهید داشت.

آفتاب مناسب در ماه های سال

اگر اهل تفریحات آبی باشد ( که جز جدایی ناپذیر یک ویلاست ) و بخواهید از استخر استفاده کنید، باید ماه های زیادی از سال آفتاب مناسبی داشته باشید. از این رو آفتاب خوب در منطقه مورد نظر از نکات کلیدی است. منطقه تهراندشت و سرخاب، در ماههای زیادی از سال میزبان آفتاب است. از این رو تفریحات آبی و استخر روباز در این منطقه به خوبی جریان دارد.

حاصلخیری خاک

به طور حتم ویلا باید دارای محوطه خوبی باشد. چرا که ویلا با محوطه سرسبز آن شناخته می شود. وقتی منطقه ای به طور کلی سبز نیست، یعنی دسترسی به آب با مشکل مواجه است و متعقبا خاک حاصلخیر نیست! اما یک منطقه سرسبز خبر از کیفیت خاک و آب می دهد. منطقه سرخاب، یکی از سبزترین مناطق پیرامون تهران است. باغستان های فراوان این موضوع را تایید خواهند نمود. کافی است سری به این منطقه بزنید و این موضوع را از نزدیک مشاهده نمایید.

نکات گفته شده، همگی برای خرید زمین برای احداث ویلا باید مورد بررسی قرار بگیرند. سپس می توانید اقدام به طراحی ویلا ی مورد نظرتان نمایید. کیفیت طراحی ویلا به همراه زمین با آب مناسب، می تواند ویلایی فوق العاده و چهارفصل را برای شما به ارمغان بیاورد.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top