• Home
  • /
  • ویلای خانوادگی اطراف تهران
ویلای لاکچری تهراندشت سرخاب

ویلای خانوادگی اطراف تهران

ویلا در تهراندشت و سرخاب

ویلای خانوادگی چیست؟ چه زمانی به کار می آید، فرم و شکل ویلای خانوادگی باید به چه کل باشد. در این مطلب قصد داریم به این سوالات پاسخ گوییم.

با ویلا رز همراه باشید.

آیا شما هم در شهر تهران زندگی می کنید؟ زندگی شهری و پر مشغله شهری دارید؟ آیا شما هم از زندگی شهری خسته می شود و هوس رفتن به دامن طبیعت برای لختی آسایش می کنید؟ این موضوعات برای همه ما صدق می کند. زندگی شهری با تمام شلوغی ها و مشغله هایی که دارد، بسیار فرسایشی است و در اندک زمانی، انسان به اوج خستگی می رسد و نیاز به آرامش دور از این هیاهو خواهد داشت.

یکی از گزینه های پیش رو برای فرار از شلوغ های شهری، مسافرت است. برای افرادی که ساکن شهر تهران و کرج هستند، رفتن به شمال گزینه ای ممکن و محتمل است. اما با توجه به شلوغی بیش از اندازه شهر تهران و تمایل بسیاری از افراد به مسافرت به مقصد شمال بویژه در ایام تعطیلات، جاده های منتهی به شمال کشور از جمله جاده چالوس، هراز و فیروزکوه، با ترافیک های طولانی روبرو هستند. ترافیک هایی که بجای رفع خستگی در ایام سفر و تعطیلات، شما را خسته تر خواهند کرد! البته سفر همواره یکی از ملزومات زندگی خواهد بود.

یکی از گزینه های پیش رو برای فرار از شلوغی شهر، خرید ویلا در اطراف شهر تهران است. مناطق ویلایی زیادی در حومه شهر تهران وجود دارد. مناطقی نظیر دماوند، کردان، تهراندشت و … .

چرا خرید ویلا اطراف تهران ؟

وقتی شما در اطراف شهر تهران ویلا داشته باشید، می توانید با یک ساعت رانندگی از شهر، به ویلای شخصی خود برسید. فاصله کم از شهر، دسترسی به ویلا را کاملا ممکن و مقدور خواهد نمود. از این رو می توانید تعطیلات آخر هفته و سایر تعطیلات از همه شلوغی های شهر فرار کنید و به آرامش کده خود برسید. حتی می توانید از ویلای خود بصورت چهارفصل استفاده نمایید. برای کسانی که از زندگی شهری خسته شده اند، داشتن یک ویلا در حومه شهر تهران می تواند بسیار مفید واقع گردد.

ویلای شخصی می تواند مطابق با سلیقه و ذائقه شخصی طراحی گردد. فضای سبز ویلا که نقش بسیار زیاد و تعیین کننده ای در دلنشین بودن ویلا دارد، می تواند مطابق با آن چیزی باشد که شما دوست دارید. علاوه بر این ویلاها معمولا از استخرهای روباز یا سرپوشیده بهره می برند. استخر و تفریحات آبی معمولا در ویلاها نقش تعیین کننده ای دارند. شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. هم از طبیعت زیبای ویلای خود لذت ببرید و هم تفریحات آبی داشته باشید و از آن لذت ببرید. این موضوع جذابیت ویلا را دو چندان خواهد نمود.

کدام منطقه برای خرید ویلا مناسب است ؟

همانطور که اشاره شد، مناطق ویلایی اطراف تهران مقصد بسیار مناسبی برای خرید ویلا هستند. اما کدام یک می تواند انتخاب صحیح تری باشید؟ در این مرحله ما بصورت تیتر وار چند گزینه مهم را ارائه می کنیم تا در انتخاب آگاهانه تر عمل کنید:

  • نزدیکی به تهران
  • برخورداری از آب مناسب
  • برخورداری از خاک حاصلخیر
  • سطح آب مناسب
  • قیمت مناسب
  • برخورداری از آفتاب مناسب در ماههای سال برای تفریحات آبی

فاکتورهای ارائه شده برای انتخاب ویلا بسیار مهم هستند. مطمئنا خرید زمین در منطقه بایر، چندان به صرفه نخواهد بود. چرا که آباد کردن آن و همچنین تفریحات آبی، دارای دشوارهای زیادی است.

منطقه ویلایی باید از سطح آب خوبی برخوردار باشد. اگر منطقه ای آب مناسبی داشته باشد، می توانید هم روی حاصلخیری خاک آن حساب کنید و هم برای تفریحات آبی از آن بهره ببرید.

نکته بسیار مهم در خرید ویلا، وجود آفتاب مناسب طی ماهای سال است. این موضوع برای تفریحات آبی بسیار مهم است. در برخی مناطق نظیر دماوند، بدلیل کوهستانی بودن منطقه، سرمای هوا بیشتر از آن چیزی است که بتوان طی ماهای سال از استخر ویلا استفاده نمود. بنابراین برای کسانی که عاشق زندگی در کوهستان هستند، این منطقه انتخاب مناسب تری است.

اما برای کسانی که استخر و تفریحات ویلایی برای شان اهمیت دارد و یا قصد دارند چهارفصل از ویلا استفاده نمایند، باید مقصد دیگری را در نظر گرفت. منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب، می تواند گزینه مناسب تری برای افرادی باشد که به دنبال استفاده از طبیعت سرسبز، سطح آب مناسب، آفتاب خوب برای بهره گیری از تفریحات آبی هستند.

منطقه تهراندشت به لحاظ جغرافیایی، در پایین دست کوه البرز و روبروی منطقه کردان واقع شده است. این منطقه در یک دشت که حالت دره ای دارد واقع شده است. از این رو، سطح آب در منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب، بسیار عالی گزارش می شود. این منطقه از دیرباز محل وجود باغستان های سرسبز میوه بوده است. به دلیل وجود آب فراوان، خاک حاصلخیز و طبیعت سبز، تهراندشت را نگین ساوجبلاغ می نامند.

این منطقه به دلیل نزدیکی به تهران، منطقه ای فوق العاده برای داشتن یک ویلا محسوب می گردد. ویلایی که بتوان بصورت چهار فصل از آن استفاده نمود.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز، در منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب گزینه های متفاوتی از ویلا، زمین، باغ و باغچه را در دست دارد. اگر تصمیم به خرید ویلا یا باغ در اطراف تهران را دارید، می توانید این منطقه را هم در نظر داشته باشید. در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر دارید، می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد که بهترین گزینه ممکن را بسته به شرایط شما، از جمله سلیقه، بودجه و … را در اختیارتان قرار دهیم.

ما به شما کمک خواهیم کرد ویلایی چهار فصل و در بهترین نقطه ممکن با توجه به شرایط شما را ارائه نماییم.

جهت آشنایی با تمام مناطق ویلایی اطراف تهران و تصمیم گیری نهایی جهت انتخاب منطقه ویلایی مورد نظرتان، لطفا لینک زیر را نیز مطالعه نمایید:

خرید ویلا اطراف تهران

 

ویلای قیمت مناسب اطراف تهران، باغ ویلا سرخاب

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top