• Home
  • /
  • فروش باغچه و زمین اطراف تهران
بهشت گمشده تهراندشت

فروش باغچه و زمین اطراف تهران

یکی از مهم ترین خدماتی که گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز به مشتریان و علاقه مندان ارائه می نماید، خرید و فروش باغ، زمین و باغچه اطراف شهر تهران است.

زندگی در شهر آن هم شهر بزرگی مانند تهران با شلوغی ، ترافیک و آلودگی گره خورده. همه ما معتقدیم که زندگی در شهری نظیر تهران بسیار فرسایشی بوده و پس از مدت زمان کوتاهی، نیاز به استراحتی هر چند مختصر دور از شهر خواهیم داشت. جایی که دور از همه شلوغی ها و آلودگی ها (هوایی ، صوتی، بصری و …) بتوانیم به آرامش برسیم.

خوشبختانه اطراف شهر تهران، چندین منطقه ویلایی و ییلاقی وجود دارد که با یک تا دو ساعت رانندگی می توان به این مناطق رسید. از جمله این مناطق می توان به لواسان ، کردان، تهراندشت ، شهریار، دماوند و … اشاره نمود. مناطق اشاره شده، از جمله مهم ترین مناطق ویلایی اطراف تهران هستند که هر کسی با توجه به بودجه و سلیقه، می تواند نسبت به انتخاب یکی از این مناطق ویلایی اقدام نماید.

خرید ویلا لوکس تهراندشت کردان ، کد 129
فروش باغچه و زمین اطراف تهران

به طور حتم، همه ما دوست داریم که باغچه ای هر چند کوچک در نزدیکی شهر داشته باشیم که بتوانیم در تعطیلات آخر هفته و یا هر موقع که نیاز داشتیم، سری به آن بزنیم و نفسی تازه کنیم.

امسال یعنی سال ۱۳۹۹ هم با اتفاق عجیبی به نام ویروس کرونا همراه شد. کرونا باعث شد که راه های سفر به روی همه ما بسته باشد و در این شرایط قرنطینه شهری، شرایط بیش از پیش سخت شد!

شاید بهترین راه حل در شرایط موجود، این است که در یکی از مناطق نزدیک تهران که ذکر شد، یک باغچه یا باغ ویلای کوچک خریداری نماییم. خرید باغچه از دو نظر می تواند حایز اهیمت باشد:

  1. باغچه برای استفاده خانوادگی در ایام تعطیلات و آخر هفته ها و …
  2. سرمایه گذاری در ملک که در آینده می توان به دید یک سرمایه قابل قبول به آن نگاه کرد.

به این فکر کنید که هم یک باغچه برای ایام تعطیلات خواهید داشت و هم اینکه سرمایه گذاری بسیار خوبی انجام داده اید! مناطق ویلایی همیشه با افزایش قیمت روبرو هستند و همیشه هم می توان به راحتی نسبت به فروش یک باغچه اقدام کرد!

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز در منطقه تهراندشت فعالیت می کند. برای اینکه بیشتر با تهراندشت آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

خرید ویلا تهراندشت ، فروش ویلا سرخاب
فروش باغچه و زمین اطراف تهران

خرید باغچه در تهراندشت ، یک انتخاب عالی

محدوده فعالیت گروه ویلا رز ، منطقه تهراندشت واقع در غرب کرج و روبروی منطقه کردان می باشد. منطقه تهراندشت منطقه نسبتا وسیعی است که از زیر بخش های متفاوتی تشکیل شده است. از مهم ترین مناطق تهراندشت می توان به سرخاب ، سعید آباد و اسماعیل آباد اشاره نمود.

بزرگترین مزیت منطقه زیبای تهراندشت در حال حاضر :

  • پر آب بودن منطقه
  • سرسبزی و وجود باغستان و باغچه های فراوان
  • قیمت مناسب زمین و باغچه (در مقایسه با کردان و لواسان و …)
  • وجود شهرک های بسیار زیاد ویلایی که همگی تهرانی نشین هستند

اشاره نمود.

اگر بخواهیم کمی بیشتر شما را با منطقه تهراندشت آشنا کنیم باید اینطور گفت که تهراندشت همان کردان جنوبی است. اگر از اتوبان کرج قزوین به سمت قزوین حرکت کنید، چند کیلومتر پس از کرج به پل کردان می رسیم. دسترسی به منطقه تهراندشت هم از طریق پل کردن فراهم است و هم اینکه کمی جلوتر از پل کردان، برای منطقه تهراندشت خروجی جداگانه در نظر گرفته شده است که شما را به سمت جنوب اتوبان هدایت می کند!

از نظر توپوگرافی ، منطقه تهراندشت و کردان مانند یک دره کم عمق با شیب ملایم هستند. مناطقی مانند اغشت و کردان در بالای این دره قرار گرفته و مناطقی مانند سرخاب و سعید آباد و … (که از روستاهای تهراندشت به شمار می روند) در پایین دست این دره.

فروش باغچه و زمین اطراف تهران
فروش باغچه و زمین اطراف تهران

به دلیل اینکه منطقه تهراندشت، در عمق دره کم عمق واقع شده است، دسترسی فوق العاده ای به آبهای زیرزمینی دارد. دسترسی خوب به آب، باعث شده است که این منطقه از قدیم بسیار سرسبز و پر از باغ های میوه باشد. به عنوان مثال ، منطقه ای مانند سرخاب سرشار از باغات میوه بوده است و میوه های این منطقه، از دیرباز زبان زد بوده اند.

امروزه شهرک های ویلایی و باغچه های شخصی جای این باغ های قدیمی را گرفته اند. به نحوی که منطقه از حالت باغستان به شهرک ویلایی تغییر کاربری داده است!

در حال حاضر یعنی زمستان سال ۱۳۹۹ شما می توانید با بودجه معقول در منطقه تهراندشت، اقدام به خرید باغچه و زمین نمایید. در نظر داشته باشید که قیمت زمین و باغچه در منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب و سعیدآباد و …، طی سالیان اخیر با افزایش قیمت بسیار بالایی روبرو بوده و دلیل اصلی این موضوع، سرسبزی بسیار زیاد منطقه و رشد قابل توجه درخواست برای خرید باغچه بوده است.

اگر تمایل به استعلام قیمت روز زمین و باغچه در منطقه تهراندشت را دارید، می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

باغ ویلای مدرن در تاپ لوکیشن سعیدآباد تهراندشت
تصویر محوطه باغ ویلای کد ۱۶۲

در گذشته نه چندان دور ، ناطقی مانند لواسان و کردان ، برای خرید یک باغچه و یا باغ ویلا بسیار مورد توجه بوده اند. اما با گذشت زمان، قیمت زمین در این مناطق به نقطه ای رسیده که خرید یک باغچه هر چند کوچک، دیگر میسر نیست و نمی توان با یک بودجه معمولی، یک باغچه کوچک خریداری نمود!

نکته اینجاست که منطقه تهراندشت، هنوز از نظر قیمت ، نسبت به کردان و لوسان بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. بنابراین، خرید باغچه در تهراندشت، هم برای بیشتر افراد امکان پذیر بوده و هم می توان به این موضوع به دید یک سرمایه گذاری بسیار خوب نگاه کرد. در این رابطه کافی است کمی تحقیقات به عمل آورید.

پیشنهاد اکید ما به شما این اس که یک روز وقت بگذرید و سفری کوتاه به منطقه زیبای تهراندشت داشته باشید. به ای شکل هم می توانید با منطقه تهراندشت آشنا شوید و هم اینکه باغچه ها و باغ ویلاهای مختلف را بازدید نمایید. به این منظور می توانید جهت هماهنگی اولیه و کسب اطلاعات بیشتر، با مشاورین ویلا رز در تماس باشید.

خرید ویلای 400 متری مدرن در تهراندشت
تصاویر نمای محوطه ویلای کد ۱۶۷

اگر در انتخاب منطقه مورد نظرتان برای خرید ویلا هنوز دچار تردید هستید و نمی دانید از بین مناطق دماوند، کردان، تهراندشت و …. کدام یک مناسب شماست، حتما مطلب زیر را مطالعه نمایید. در این مطلب کوشیده شده است به تمامی مناطق ویلایی از نقطه نظرات مختلف نگاه شده و اطلاعات دقیقی در اختیار شما قرار گیرد:

خرید ویلا اطراف تهران

اگر هم نیاز به آشنایی بیشتری با منطقه تهراندشت دارید، مطالب زیر را مطالعه نمایید:

تهراندشت کردان کجاست

بهشت گمشده تهراندشت

قیمت ویلای 1000 متری سه خواب در تهراندشت
تصاویر نمای محوطه ویلای کد ۱۶۵

برای داشتن باغ ویلا چه باید کرد؟

بسیاری از افرادی که قصد داشتن ویلا در منطقه ای نزدیک تهران را دارند، دوست دارند که ویلا منطبق با سلیقه شخصی شان طراحی و ساخته شود.

از این رو خرید باغ و زمین انتخاب مناسبی است. چرا که شما می توانید با همکاری یک شرکت معماری اقدام به طراحی ویلای مورد خود نمایید. ویلاهایی که توسط شرکت های معماری خوب طراحی می گردند، دارای کیفیت طراحی مطلوبی هستند. چرا که شرکت های معماری، روی بحث طراحی ویلا تخصص خوب و ذهنی باز دارند. خلاقیت هایی که شرکت های معماری می توانند برای طراحی ویلا، طراحی محوطه ویلا و طراحی داخلی ویلا ارائه نمایند، سبب ایجاد کیفیت و ارزش افزوده ممتازی خواهد شد.

این موضوع کاملا می تواند بر روی کیفیت و خاص بودن تاثیر بگذارد و انطباق کامل با نیازهای شما داشته باشد. در این صورت پیشنهاد ما این است که یک زمین یا باغ را تهیه نمایید و برای طراحی با یک شرکت مهندسی معماری قرار داد ببندید. برای اجرای ویلا هم می توانید از خدمات بخش ساخت ویلا در گروه مشاورین ویلا رز حساب نمایید و یا اینکه بصورت شخصی و با کمک شرکت معماری وارد عمل شوید.

اگر در این رابطه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

اینستاگرام ویلا رز

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top