• Home
  • /
  • باغچه ای برای حال خوب

باغچه ای برای حال خوب

باغچه خانوادگی چیست؟

آبا شما هم از آن دسته از افراد هستید که به شدت به داشتن یک باغچه کوچک برای خودشان علاقه مند هستند. باغچه ای که در تعطیلات و یا هر موقعی، بتوانند در آن کمی از زندگی شهری فاصله گرفته و در طبیعت زیبای غرق شوند.

بسیاری از افراد نظیر بنده (نویسنده این مطلب) به داشتن یک باغچه کوچک بسیار علاقه مند هستند. زندگی امروز، زندگی آپارتمان نشینی است. همه ما روزهایی را به خاطر داریم که خانه ای با حیاط داشتیم. درختان سرسبز و باغچه ای کوچک که می توانست حال همه ما را خوب کند. امروزه در زندگی شهرنشینی این موضوع به فراموشی سپرده شده است. باغچه ای وجود ندارد و زندگی در یک چهاردیواری مختصر شده است.

اما برای کسانی که به باغ و باغچه علاقه مند هستند و دوست دارند فضای سبزی هر چند مختصر، اما متعلق به خودشان را داشته باشند، هنوز هم راه هایی وجود دارد! می توان نه در شهرهای بزرگ نظیر تهران، که در حومه شهر، در مناطقی که باغ و باغچه های فراوان وجود دارد، قطعه باغی را خریداری نمود، آن را مطابق سلیقه و آنچه در ذهن داریم محوطه سازی کنیم و از این باغچه کوچک مان لذت ببریم.

 

اگر به داشتن باغچه ای کوچک علاقه مند هستید، برای شما پیشنهادی مناسب داریم. به منطقه سرخاب و تهراندشت بیاید و از این منطقه دیدن کنید.

سرخاب و تهراندشت را می توان جواهراتی طبیعی در اطراف شهر تهران دانست. از تهران به سمت کرج که حرکت کنید، تنها چند کیلومتر پس از کرج، به منطقه تهراندشت خواهید رسید. این منطقه به دلیل وجود آب فراوان، از دیرباز به باغ های میوه مشهور بوده است. سرسبزی تهراندشت و بویژه سرخاب به حدی است که این منطقه را بهشت ساوجبلاغ نامیده اند.

به لحاظ جغرافیایی، سرخاب و تهراندشت روبروی منطقه کردان هستند. این منطقه به دلیل قرار گیری در منطقه پایین دست کوهستان البرز و البته قرار گرفتن در یک دشت دره مانند، دارای سطح آب های زیر زمینی بسیار خوبی است. به دلیل وجود آب فراوان، باغستان های این منطقه از رونق بسیار خوبی برخوردار هستند.

اگر تمایل به داشتن باغچه ای کوچک و منطبق با علاقه، بودجه و سلیقه تان دارید، پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده، به این منطقه سفری کوتاه داشته باشید. سرسبزی تهراندشت به طور حتم نظر شما را جلب خواهد نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به خرید باغ و باغچه می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. ما طیف وسیعی از انتخاب ها را بر اساس شرایط، بودجه و سلیقه شما، در اختیار قرار می دهیم. می توانید همه این انتخاب را بررسی و از نزدیک بازدید نمایید و سپس باغچه شخصی خودتان را داشته باشید.

باغ در اطراف تهران، باغ در تهراندشت

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

باغ در اطراف تهران، باغ در تهراندشت

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top