اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای شهرکی سرخاب تهراندشت ، کد 123 ، 525 متر (فروش رفت)

خرید ویلای مدرن تهراندشت سرخاب
ویلای کد ۱۲۳ با استخر روباز در تهراندشت سرخاب

خرید ویلای شهرکی سرخاب تهراندشت ، کد ۱۲۳ ، ۵۲۵ متر (فروش رفت)

متراژ زمین : ۵۲۵ متر مربع

متراژ ساختمان : ۱۱۵

تعداد اتاق خواب : ۲ عدد مستر

وضعیت استخر : دارای استخر روباز به همراه تصفیه خانه

امکانات : آب و برق شهرکی

ویلا بصورت فول قرنیش تحویل شما خواهد شد.

آشپزخانه کامل به همراه کابینت

آلاچیق

محوطه کاری حرفه ای و زیبا

وضعیت ویلا : شهرکی دارای نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

قیمت : ۲.۷۰۰.۰۰۰ (دو میلیارد و هفتصد و میلیون تومان – در تاریخ ۹۹/۵/۲۳)

در این قسمت قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی از ویلاهای زیبا در منطقه تهراندشت و منطقه سرخاب بپردازیم. ویلای کد ۱۲۳ با متراژ ۵۲۵ متر مربع و دارای استخر روباز. اگر قصد خرید ویلا با متراژ متوسط و قیمت مناسب را دارید ، با ویلا رز همراه باشید.

ویلای کد ۱۲۳ یک ویلای شهرکی است. این ویلا در شهرکی با ۸ قطعه زمین قرار گرفته است. بنابراین با شهرکی خلوت روبرو هستیم. لازم است بدانید که این شهرک ویلایی بسیار نزدیک به جاده اصلی است و دسترسی به آن بسیار ساده می باشد.

نکته بسیار مهم : اگر قصد دارید اطراف تهران ویلایی خریداری نمایید، به خاطر داشته باشید که به سراغ ویلاهای شهرکی بروید. ویلاهای شهرکی از نظر امنیت ، نگهبانی و سرایداری بسیار مناسب هستند. همیشه نگهبانان از ویلاهای شهرک مراقبت می کنند و آبیاری فضای سبز ویلای شما را نیز انجام خواهند داد. از سوی دیگر، اگر یک ویلای انحصاری داشته باشید، هزینه نگهداری و سرایداری ویلا برای شما بسیار بالا خواهد بود. اما هزینه نگهبانی و سرایداری در ویلاهای شهرکی بین ویلاها پخش خواهد شد و از این رو، هزینه نگهداری بسیار پایین تر خواهد بود. به خاطر داشته باشید این موضوع در بلند مدت می تواند بسیار اثر گذار باشد.

بررسی محوطه ویلا

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، ساختمان ویلا و استخر روباز زیبای استخر را مشاهده خواهید نمود. ساختمانی با نمای آجری و به رنگ قرمز. همانطور که در تصاویر مشاهده خواهید نمود، ساختمان دارای پنجره های قدی بلندی است که به شما اجازه می دهد از داخل ساختمان دید بسیار خوبی به محوطه ویلا و استخر داشته باشید.

در سمت راست ورودی فضای سبز بسیار خوبی قرار گرفته است که می توانید از زیبایی و سرسبزی آن نهایت استفاده را ببرید. همانطور که اشاره شد، این ویلا دارای ۵۲۵ متر مربع زمین است. متراژ ساختمان ۱۱۵ متر مربع می باشد. با این اوصاف فضایی در حدود ۴۱۰ متر در اختیار شما خواهد بود که برای یک تعطیلات آخر هفته فضایی بسیار مناسب به نظر می رسد. البته به خاطر داشته باشید که بخشی از این متراژ زمین به استخر و فضای پیرامون آن اختصاص دارد.

همچنین فضای پارکینگ بسیار خوبی برای خودروی شما و همچنین خودروی میهمانان شما وجود خواهد داشت و از این بابت خیالی راحت خواهید داشت.

بررسی ساختمان ویلا

ساختمان ویلا متراژی در حدود ۱۱۵ متر مربع دارد. ویلا دارای ۲ عدد اتاق خواب است که هر دو اتاق خواب مستر هستند. یعنی دارای امکانات سرویس بهداشتی می باشند. این موضوع زمانی که شما در ویلا میهمان داشته باشید کاملا به چشم خواهد آمد. هم شما و هم میهمانان می توانید به طور کامل امکانات رفاهی مورد نیاز را در اختیار داشته باشید و این موضوع می تواند در طول تعطیلات، اقامت بسیار خوب و لذت بخشی را برای شما و میهمانان فراهم نماید.

لازم است بدانید که فضای داخلی این ویلا بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است. نورپردازی سقف از طریق سقف کاذب دکوراتیو کناف انجام می شود و در طول شب ، فضای داخلی ویلای شما بسیار زیبا و دلپذیر خواهد بود. در ادامه می توانید تصاویر فضای داخلی ویلا و همینطور دید از داخل ویلا به فضای محوطه و استخر را مشاهده نمایید:

 

اگر تمایل به بازدید این ویلا از نزدیک دارید، می توانید با مشاورین خود در ویلا رز هماهنگی نمایید و طی هماهنگی اقدام به بازدید این ویلا نمایید. علاوه بر این، ما ویلا ها ، باغ و باغچه های زیادی را در اختیار داریم که شما می توانید این موارد را از نزدیک مشاهده نمایید. کافی است یک روز سفری کوتاه به منطقه زیبای تهراندشت و سرخاب داشته باشید. هم از آب و هوای منطقه لذت ببرید و هم ویلاها را بازدید نمایید. ما سعی می کنیم برای خرید ویلای شهرکی در منطقه سرخاب تهراندشت ، بر اساس سلیقه، ذائقه و بودجه شما ، در کنارتان باشیم.

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

اگر در رابطه با منطقه تهراندشت سوالی در ذهن دارید، می توانید با استفاده از مطالعه مطالب زیر اطلاعات مفیدی در رابطه با منطقه بدست آورید:

منطقه تهراندشت کردان کجاست

بهشت گمشده تهراندشت

 

اگر در مورد انتخاب منطقه مناسب جهت خرید ویلا مردد هستید هم پیشنهاد می کنیم لینک زیر را مطالعه کنید. اطلاعات بسیار مفیدی بدست خواهید آورد:

خرید ویلا اطراف تهران

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید ویلای شهرکی سرخاب تهراندشت

مرجع خرید و فروش زمین ، باغ و باغچه و ویلا در منطقه تهراندشت سرخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top