• Home
  • /
  • باغ میوه اطراف تهران
باغ در تهراندشت ، باغ در سرخاب

باغ میوه اطراف تهران

باغ میوه در تهراندشت و سرخاب

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که می توانید یک باغ میوه، در همین حوالی تهران برای خودتان داشته باشید؟ برای کسانی که به باغ، باغبانی، درخت و میوه علاقه مند هستند و دوست دارند به ثمر نشستن درختان را به نظاره بنشینند، این گزینه می تواند بسیار جذاب باشد!

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز، برای شما که علاقه مند به باغبانی هستید، گزینه های متفاوتی را پیشنهاد می کند. طیف گسترده ای از باغ های میوه با متراژ های مختلف. لزوما نیاز نیست که باغی چند ده هکتاری داشته باشید! که نیاز به مراقبت و رسیدگی مداوم دارد و مالکان آن از طریق این فعالیت تجارت می کنند. شما می توانید بسته به توان و صبر و حوصله تان، باغی سرسبز، پر میوه داشته باشید. باغی که منطبق با سلیقه شماست.

باغ اطراف تهران

منطقه تهراندشت و سرخاب، از دیرباز به باغات میوه خود شهره بوده است. میوه های منطقه تهراندشت، همواره و هر ساله در بازارهای شهرهای تهران و کرج عرضه می گردند و این موضوع، حکایت از کیفیت درختان میوه موجود در این منطقه دارد.

موضوع مهم دیگر، آب است. هر جا آب باشد، آبادانی هم هست. این جمله از همواره شنیده ایم. منطقه تهراندشت در سرخاب، از دیرباز به دلیل وجود آب فراوان، صنعت کشاورزی و باغبانی قدرتمندی داشته است. تهراندشت به دلیل قرار گرفتن در پایین دست رشته کوه البرز و البته یک دره بسیار بزرگ، دسترسی بسیار خوبی به آب های زیرزمینی دارد.

این موضوع سبب رونق باغبانی در این منطقه بوده و هست. کافی است برای یکبار هم که شده، از تهران فاصله بگیرید، یک ساعت رانندگی کنید و به این بهشت زیبا در نزدیکی تهران برسید. سرسبزی این منطقه سبب شده است تا به این منطقه عنوان بهشت ساوجبلاغ را بدهند.

باغ در تهراندشت ، باغ در سرخاب

اگر به باغ و باغبانی علاقه مند هستید و دوست دارید باغ بزرگ یا کوچک شخصی خودتان را داشته باشید، پیشنهاد می کنیم با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. ما طیف گسترده ای از انتخاب ها را پیش روی شما قرار خواهیم داد. منطبق بر شرایط و بودجه شما.

باغ در تهراندشت ، باغ در سرخاب

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top