اینستاگرام ویلا رز

ویلای 500 متری ارزان قیمت در سعید آباد تهراندشت ، کد 134

ویلای 500 متری ارزان قیمت در سعید آباد تهراندشت
ویلای کد ۱۳۴ ، سعید آباد تهراندشت ، ۵۰۰ متر

خرید ویلای کد ۱۳۴ ، ویلای ارزان قیمت ۵۰۰ متری در منطقه تهراندشت ، سعید آباد

موقعیت : کرج ، کردان جنوبی ، تهراندشت ، سعید آباد

متراژ زمین: ۱۲۰ متر مربع

زیربنا : ۱۲۰ متر مربع

تعداد اتاق خواب : دو خواب یک خواب مستر

وضعیت استخر : استخر روباز

آشپزخانه با کابینت هایگلاس

سایر امکانات : آب و برق شهرکی

وضعیت ویلا : شهرکی با نگهبانی ۲۴ ساعته

قیمت : ۲.۴۰۰ میلیارد تومان (اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۶/۱۵)

وضیت سند : قولنامه (اصلاحات اراضی)

همجواری شهرک : یک ویلای ساخته شده در سمت چپ و یک قطعه زمین در سمت راست

در این بخش قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از ویلاهای زیبا ، ساده و البته مدرن منطقه تهراندشت و به طور دقیق تر منطقه سعید آباد بپردازیم. ویلای کد ۱۳۴.

اگر حوصله مطالعه این توضیحات را ندارید ، می توانید تصاویر ارائه شده در ادامه را مشاهده نمایید و یا اینکه ویدیوی ارائه شده در ادامه که در IGTV اینستاگرام ویلا رز قرار گرفته است را مشاهده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ویلا و دریافت مشاوره در رابطه با خرید زمین و ویلا می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

اگر بخواهیم دقیق تر در رابطه با این ویلا صحبت کنیم ، باید بگوییم که این ویلا از نظر دسترسی در موقعیت فوق العاده ای قرار گرفته است. برای رسیدن به این ویلا ، کافی است از سه راهی سرخاب و خیابان تهران ، وارد خیابان تهران شوید و با طی مسافت کوتاهی ، به ویلای کد ۱۳۴ که می تواند ویلای شخصی شما باشد، خواهید رسید.

همانطور که در توضیحات اولیه اشاره شد، این ویلا در یک شهرک واقع شده است. در کنار شهرک چند فضای سبز بسیار زیبا و روح انگیز قرار گرفته اند. به نحوی که می توانید خود را در یک بهشت واقعی تصور نمایید. زمین های سرسبز که بوی بسیار خوبی از آن ها به مشام شما می رسد. همه این موراد برای داشتن یک اقامت دلنشین در ایام تعطیل و اوقات فراغت می تواند بسیار مفید و موثر باشند.

از خیابان اصلی تا درب ورودی ویلا فاصله بسیار کمی وجود دارد که آن هم از دل باغات سرسبز می گذرد و قطعا هوش از سر شما خواهد برد. در ادامه به بررسی این ویلا خواهیم پرداخت.

تصاویر و توضیحات محوطه ویلای کد ۱۳۴

همانطور که در تصاویر مشخص است، نمای ویلا با آجر قرمز بسیار خوش رنگی کار شده است. از درب ورودی گرفته تا نمای ساختمان. از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، روبرو می توانید ساختمان ویلا را مشاهده نمایید. در فضای سمت راست نیز باغچه ای جای گرفته است که دارای درختان میوه است. البته لازم است بدانید که محوطه کاری این ویلا روز به روز بهتر خواهد شد. چرا که ویلا کاملا نوساز است و محوطه کاری آن هنوز به ثمر ننشسته است!

مسیر موجود در محوطه نیز ، با چمن مصنوعی کار شده است تا همیشه سرسبز بماند. نمای ساختمان ویلا ساده و مدرن است. همانطور که در تصاویر مشخص است، پیشانی ساختمان با آجر قرمز کار شده و بقیه نما ، ترموود است. همین ترموود در فضای پیرامون استخر نیز استفاده شده است. به این شکل، نوعی اتحاد و یکپارچگی بین نمای ساختمان و استخر روباز ایجاد شده است.

وقتی از دور به محوطه این ویلا نگاه می کنیم، یک ویلای ساده، کوچک اما دنج و دوست داشتنی را می بینیم. ویلایی که می توان در ایام تعطیلات و آخر هفته ها، اوقات فراغت خوبی را در آن گذراند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه این ویلا ، استخر و نمای ساختمان را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی کافی است بر روی تصاویر کلیک کنید.

 

تصاویر و توضیحات فضای داخل ساختمان ویلای کد ۱۳۴

پس از بررسی محوطه و نمای ساختمان ، به بررسی فضای داخلی ویلا خواهیم پرداخت. همانطور که بالا توضیح دادیم ، بنای ویلا در حدود ۱۲۰ متر مربع مساحت دارد. یک سالن پذیرایی نسبتا بزرگ ، آشپزخانه جزیره ای کوچک ، دو اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی عمومی اجزای مختلف این ساختمان را تشکیل می دهند. به نظر می رسد این امکانات برای اقامت یک خانواده و یا اقامت به همراه یک خانواده میهمان کافی باشد. از یک ویلای ۵۰۰ متری با استخر روباز نباید توقعی بیش از این داشته باشید.

همانطور که در تصاویر مشخص است، سالن نشیمن دارای سقف کاذب است که نورپردازی شده است. به این شکل ، ویلا دارای نورپردازی داخلی هم هست. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضای داخلی ویلا را مشاهده نمایید:

اگر از ویلای ۵۰۰ متری ارزان قیمت کد ۱۳۴ خوش تان آمده است و قصد بازدید از آن را دارید، کافی است با مشاورین خود در گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز هماهنگی اولیه را به عمل آورید. به این منظور می توانید از شماره های زیر استفاده نمایید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

همانطور که اشاره شد، این ویلا بسیار خوش قیمت با متراژ متوسط است. اگر به دنبال ویلاهای مشابه هستید، می توانید یک روز وقت بگذارید و علاوه بر بازدید از منطقه زیبای سرخاب و سعید آباد تهراندشت ، ویلاهای مشابه زیادی را بازدید نمایید. ما تلاش می کنیم منطبق بر بودجه و سلیقه شما ، فایل های بسیار خوبی را در اختیار شما بگذاریم.

 

گروه مهندسین و مشاورین ویلا رز

مشاور شما در زمینه خرید ویلای ۵۰۰ متری ارزان قیمت

مرجع خرید و فروش ویلا ، باغ ، باغچه و زمین در مناطق سرخاب ، سعید آباد و احمد آباد تهراندشت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top