اینستاگرام ویلا رز

باغ ویلای 1000 متری شهرکی سرخاب ، ویلای کد 188

باغ ویلای 1000 متری شهرکی سرخاب
تصاویر محوطه و ساختمان باغ ویلای کد ۱۸۸

باغ ویلای ۱۰۰۰ متری شهرکی سرخاب

📌 ویلای کد ۱۸۸

🔖 موقعیت: تهراندشت، سرخاب (تاپ لوکیشن سرخاب)

🔖 متراژ زمین: ۱۰۰۰ متر

🔖 زیربنا: ۱۲۰ متر

🔖 تعداد اتاق خواب: دو خواب

🔖 وضعیت استخر: روباز به همراه تصفیه خانه

🔖 محوطه جنگلی بسیار زیبا با درختان قدیمی و شمشاد و کاج و …

🔖 آلاچیق بسیار بزرگ در محوطه

🔖 باربیکیو

🔖 انباری

🔖 فرنیش

🔖 ویلا بصورت شهرکی با سرایداری و نگهبانی ۲۴ ساعته

🔖 سایر امکانات: آب شهرکی، برق کنتور، مخزن LPG بزرگ

💵 قیمت: ۷.۵ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۱۲/۱۳)

💡 ویلای کد ۱۸۸ در بهترین لوکیشن تهراندشت و سرخاب قرار گرفته! ویلای بصورت شهرکی است و نگهبانی و سرایداری بصورت ۲۴ ساعته در شهرک حضور دارند. تمامی ویلاهای شهرک ساخته شده و شهرک دارای قدمت و اصالت است.
این ویلا نمونه بارز یک باغ ویلای دوست داشتنی است و برای کسانی که دنبال باغ ویلا هستند، یک گزینه ایده آل بحساب می آید. با توجه به قیمت زمین در منطقه، قیمت این ویلا بسیار عالی است!

ویدیوی ویلای کد ۱۸۸

چناچه فرصت بررسی تصاویر و توضیحات مربوط به باغ ویلای ۱۰۰۰ متری کد ۱۸۸ را ندارید، می توانید از طریق ویدیوی زیر این ویلا را بطور کامل بررسی نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ویلا و همینطور هماهنگی بازدید با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

تصاویر محوطه و ساختمان ویلای کد ۱۸۸

تصاویر فضای داخلی ساختمان ویلای کد ۱۸۸

باغ ویلای ۱۰۰۰ متری شهرکی سرخاب

باغ ویلای کد ۱۸۸، به معنای واقعی کلمه یک باغ ویلاست. زمین این ویلا همانطور که در توضیحات اشاره شد، دارای ۱۰۰۰ متر مربع مساحت است. با توجه به اینکه متراژ زیربنا در حدود ۱۴۰ متر از فضای زمین را اشغال نموده، فضای محوطه ویلا نسبتا بزرگ است به نحوی که می توان به آن گفت باغ! درختان موجود در محوطه ویلا شامل درختان تبریزی است که  به قطار در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و فضای باغ را بسیار پر طراوات کرده اند. همینطور درخت بید مجنون بزرگ ویلا و سایر درختانی که در محوطه وجود دارند.

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، ساختمان ویلا در قسمت سمت چپ قرار گرفته. روبروی شما مسیری است که به یک آلاچیق بسیار بزرگ می رسد. آلاچیقی که با انوع درختان محاصره شده و حس و حال بسیار خوبی دارد. استخر ویلا در کنار بنا قرار گرفته و هیچ اشرافی از هیچ طرف بر آن وجود ندارد.

از نظر موقعیت و لوکیشن، ویلای کد ۱۸۸ در قوی ترین لوکیشن تهراندشت و سرخاب قرار گرفته! ویلا بصورت شهرکی است و شهرک ویلا در یک کوچه باغ بسیار زیبا و دنج واقع شده.

این ویلا دارای کنتور برق شخصی است. قواره های این شهرک همه دارای کنتور برق شخصی هستند! برای ویلا مخزن بسیار بزرگ گاز LPG تدارک دیده شده که شما را به مدت طولانی ساپورت خواهد کرد. آب ویلا هم از طریق انشعاب شهرکی آب تامین می شود.

اگر به دنبال یک باغ ویلا خوب با متراژ مناسب و از طرف دیگر، با حس و حال بسیار خوب هستید، ویلای کد ۱۸۸ یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست! این ویلا نسبت به منطقه ای که در آن قرار گرفته و قیمت زمین در این منطقه، قیمت بسیار مناسبی دارد! با کمی تحقیق و بررسی متوجه این موضوع خواهید شد.

برای بازدید ویلای کد ۱۸۸، کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید! علاوه بر این، ما سعی می کنیم ویلاهای دیگر که با سلیقه، شرایط و بودجه شما همخوانی داشته باشند را پیش روی شما بگذاریم تا دست شما در انتخاب باز باشد. با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

اگر با منطقه تهراندشت آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را مطالعه نمایید:

بهشت گمشده تهراندشت

تهراندشت کردان کجاست

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top