اینستاگرام ویلا رز

ویلای سند دار در تهراندشت سرخاب کد 110 (فروش رفته)

ویلای سند دار در تهراندشت سرخاب کد ۱۱۰

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

سبک معماری: مدرن

سال ساخت: ۱۳۹۸ (نوساز)

متراژ: ۸۳۳ متر

زیربنا: ۱۸۰ متر

تعداد اتاق خواب : ۳ خواب (هر سه خواب مستر)

محوطه کاری مدرن

استخر روباز با تصفیه خانه

امکانات: آب و برق

داخل شهرک (به همراه نگهبانی ۲۴ ساعته)

واقع در یکی از بهترین خیابان های تهراندشت و سرخاب

نورپردازی مدرن

دارای کرکره برقی

طراحی بینظیر در منطقه

وضعیت سند: سند تک برگ

در این مطلب قصد داریم به بررسی یکی از ویلاهای مدرن و خاص ساخته شده در منطقه تهراندشت و بویژه در منطقه سرخاب بپردازیم و این ویلا را برای شما تشریح نماییم. این ویلا در زمینی به متراژ ۸۳۳ مترمربع واقع شده است. بنای این ویلا که بر اساس سبک معماری مدرن دیزاین و اجرا شده است، بنایی است فاخر و دارای تمامی امکانات مورد نیاز برای یک ویلا.

بنای ویلا دارای سه اتاق خواب است که هر سه اتاق خواب مستر هستند یعنی دارای سرویس بهداشتی هستند. علاوه بر این در ساختمان ویلا سرویس بهداشتی عمومی نیز وجود دارد. از این رو، می توانید با خیال راحت میهمانی های خانوادگی و دوستانه خود را برگزار نمایید. از این رو هیچ جای نگرانی برای جا دهی تعداد زیادی میهمان و سرویس دهی مناسب به آنها نخواهید داشت. لازم به ذکر است بنای این ویلا ۱۸۰ مترمربع مساحت دارد.

ویلای شماره ۱۱۰ در یک شهرک ویلایی قرار گرفته است. از این رو به لحاظ امنیت و نگهبانی می توانید خیالی آسوده داشته باشید. قرار گرفتن یک ویلا در شهرک ویلایی می تواند بسیار مفید باشد. چرا که در وهله ی اول امنیت ویلا بطور کامل برقرار می باشد. چه شما باشید و چه نباشید. از طرف دیگر هزینه های نگهداری و سرایداری ویلا بسیار کم خواهد بود. چرا هزینه های نگهبانی و سرایداری بین تمامی ویلاهای موجود در شهرک سرشکن خواهد شد. چه ویلای ۱۱۰ را می پسندید و چه نمی پسندید، در خاطر داشته باشید که ویلاهای شهرکی هزینه های نگهداری بسیار مناسب تری نسبت به یک ویلای تنها خواهند داشت و امنیت آنها بسیار مطلوب تر است.

چرا امنیت ویلاهای شهرکی بالاتر است؟

همانطور که می دانید وقتی ویلا در یک شهرک قرار دارد، تعداد زیادی دیگر ویلا نیز کنار شما خواهند بود. نگهبانان شهرک بصورت شیفت، تمامی ویلاها را زیر نظر خواهد داشت. ویلا در اطراف شهر تهران، مکانی است که شما در تعطیلات آخر هفته و سایر ایام تعطیل از آن استفاده می نمایید. ممکن است روزهای زیادی را در ویلا خود نباشید. از همین رو، ویلای شما به نگهبانی مداوم نیاز خواهد داشت. اگر بلند مدت به این موضوع نگاه کنید، درخواهید یافت که هزینه ویلا در بلند بسیار مهم خواهد بود. اگر این هزینه زیاد باشد، پس از مدتی خسته خواهید شد. از این رو هزینه نگهداری ویلا باید مقرون به صرفه باشد و ویلاهای شهرکی گزینه ی بسیار خوبی برای این موضوع هستند.

چرا اطراف تهران ویلا بخریم؟

تهران و کرج شهرهای بزرگ و شلوغی هستند. زندگی در این شهرها به همراه مشغله های تمام نشدنی زندگی شهری، ترافیک، آلودگی هوا و …، همگی سبب فرسایش خواهند بود و سبب می شوند پس از گذر مدت زمان، همه ما از این زندگی خسته شده و نیاز به کسب آرامش داشته باشیم. بهترین راه برای کسب انرژی و از بین رفتن خستگی ها، پناه بردن به دامان طبیعت است.

می توان برای فرار از زندگی شهری، مدتی را سفر کرد و بهترین زمان مسافرت، تعطیلات است. اما به دلیل شلوغی بیش از حد جاده ها، گاهی اواقت سفر کردن سبب خستگی بیشتر خواهد بود. در این شرایط، داشتن یک ویلا در مناطق اطراف تهران که طبیعت خوبی داشته باشد، می تواند بهترین گزینه باشد. جایی که با یک ساعت رانندگی بتوان به آن دسترسی داشت. اگر ویلای در اطراف تهران داشته باشیم، تمامی تعطیلات آخر هفته ها و سایر تعطیلات را می توان به آن پناه برد.

کدام منطقه ویلا بخریم؟

مناطق ویلایی اطراف تهران مشخص هستند. مناطقی نظیر دماوند، کردان، تهراندشت و … . اگر دوست دارید در ویلای خود استخر داشته باشید و از تفریحات آبی لذت ببرید، نیاز به منطقه ای دارید که اولا آب مناسبی داشته باشد و ثانیا از آفتاب خوبی در طول سال برخودار باشد. منطقه ای نظیر دماوند، علی رغم تمام زیبایی هایی که دارد، به علت کوهستانی بودن سرد است. در این منطقه تنها می توان از استخرهای سرپوشیده استفاده نمود. اما مناطق کردان و تهراندشت، به دلیل برخورداری از سطح آب مناسب و همینطور آفتاب عالی طی ماههای زیادی از سال، بهترین مناطق برای ویلاهای استخر روباز به شمار می روند. از بین کردان و تهراندشت، منطقه تهراندشت و بویژه سرخاب، از سطح آب بالاتری برخوردار است و می توان انتظار داشت که ویلایی همراه با آب فراوان داشته باشید.

منطقه تهراندشت از دیرباز دارای باغستان های میوه فراوان بوده است. از گذشته در این منطقه آب بسیار خوبی وجود داشته است. سطح آب خوب سبب سرسبزی بسیاری زیادی شده است به نحوی که با سفری یک ساعته از تهران، به منطقه ای خواهید رسید که بسیار زیبا، مملو از درختان سر به فلک کشیده و باغ ویلاهای زیباست.

در این میان، سرخاب را نگنین تهراندشت می نامند. چرا که سرخاب، از سرسبز ترین و پر آب ترین نقاط منطقه بزرگ تهراندشت است.

اگر تا کنون منطقه تهراندشت را از نزدیک ندیده اید و قصد خرید ویلا در اطراف شهر تهران را داریدف پیشنهاد می کنیم حتما سری به منطقه تهراندشت نیز بزنید. این منطقه به دلیل برخورداری از آب و آفتاب مناسب، دارای ویلاهایی است که می توانید هم در تعطیلات و هم بصورت چهارفصل از آنها استفاده نمایید.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز علاوه بر ویلای مدرن شماره ۱۱۰، فایل های ویلا و زمین زیادی را در اختیار دارد. از شما دعوت می کنیم برای یک روز به این منطقه زیبا سفر کنید و ویلاهای منطقه تهراندشت را مشاهده نمایید.

در ادامه دعوت می کنیم ویلای شماره ۱۱۰ را مشاهده و بررسی نمایید. برای بازدید این ویلا از نزدیک، با ما در تماس باشید.

تصاویر محوطه ویلا

تصاویر فضای داخلی ویلا

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

2 Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top