اینستاگرام ویلا رز

زمین 1000 متری تهراندشت سرخاب کد 403 (فروش رفته)

زمین تهراندشت ، باغ تهراندشت ، خرید باغچه سرخاب
زمین تهراندشت ، باغ تهراندشت ، خرید باغچه سرخاب

زمین ۱۰۰۰ متری تهراندشت سرخاب کد ۴۰۳

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

متراژ: ۱۰۰۰ مترمربع

واقع در بهترین موقعیت سرخاب، تهراندشت

وضعیت: داخل شهرک

دارای آب و برق

زمین های واقع در منطقه تهراندشت و بویژه منطقه سرخاب ، بدون استثناء دارای یک ویژگی ممتاز هستند و آن برخوداری از آب مناسب است. همانطور که می دانید منطقه تهراندشت به لحاظ جغرافیایی، روبروی منطقه کردان و در جنوب این منطقه واقع شده است.

قرار گرفتن منطقه تهراندشت در پای رشته کوه البرز، باعث شده تا تمامی آب های این این رشته کوه در منطقه تهراندشت تبدیل به آب های زیرزمینی شوند. از این رو سطح آب در منطقه تهراندشت بسیار بالاست. از سوی دیگر، منطقه تهراندشت در واقع یک دره با شیب ملایم است. مناطقی که در پایین ترین نقطه این شیب قرار دارند، بهترین دسترسی ممکن به آب را خواهند داشت. منطقه سرخاب در تهراندشت، منطقه ای است که بهترین دسترسی ممکن به آب را داراست.

چرا در مورد سطح آب در تهراندشت صحبت کردیم؟ به این دلیل که اگر شما قصد دارید در منطقه ای اطراف تهران یا کرج ویلایی شخصی داشته باشید، باید بدانید که وضعیت آب منطقه به چه صورت است. آب مهمترین و نایاب ترین نعمتی است که برای انتخاب منطقه ویلا، نقش بسیار تعیین کننده ای خواهد داشت. بسیاری از مناطق ویلایی اطراف تهران، با مشکل نبود و یا کمبود آب روبرو هستند و حتی منطقه ییلاقی کردان که در بالادست تهراندشت واقع شده است، با مشکل تامین آب روبروست.

چرا آب در ویلا مهم است؟ به طور حتم شما هم می دانید که استخر یکی از مهم ترین ویژگی های هر ویلا و نقطه تمایز ویلا به یک خانه شخصی است. بنابراین نقش استخر در ویلا غیر قابل انکار است. برای داشتن استخر و استفاده منظم از آن، آب و دسترسی مناسب به آب مهم ترین فاکتور است.

چرا اطراف تهران ویلا داشته باشیم؟ زندگی شهری در شهرهای بزرگ نظیر تهران با مشکلات و دغدغه های فراوانی روبروست. زندگی پر مشغله شهری پس از گذر مدتی فرسایشی خواهد شد و همه ما نیاز به اوقات فراغت و زمانی برای بودن در جوار طبیعت و کسب انرژی خواهیم داشت. مسافرت یکی از راههای پیش رو برای رسیدن به آرامش و گذر از دغدغه های شهری است. اما نکته آنجاست که اگر شما برای سفر ایام تعطیل را انتخاب نمایید، با ترافیک هایی روبرو خواهید شد که خستگی شما را مضاعف خواهند نمود. از این رو، اگر جایی برای تعطیلات آخر هفته وجود داشته باشد که بدون دغدغه و با صرف کمترین زمان ممکن بتوان به آن رسید، این موضوع می تواند به رفع خستگی های ناشی از زندگی شهری کمک بسیاری نماید.

ویلایی که بتوان هم در تعطیلات آخر هفته ها و هم سایر تعطیلات از آن استفاده نمود. بهترین گزینه برای خرید چنین ویلایی، مناطق ییلاقی اطراف تهران است. تهراندشت یکی از این نقاط است که در فاصله ۱ ساعته از تهران قرار دارد و تنها با یک ساعت رانندگی می توانید به این نقطه برسید.

تهراندشت از گذشته با باغات سرسبز شهره بوده است. این منطقه از دیرباز دارای باغ های میوه بوده است و میوه حاصل از این باغات به شهرهای اطراف از جمله تهران ارسال می شده و می شود. سرسبزی تهراندشت به شکلی است که شما به محض ورود به این منطقه، تفاوت را حس خواهید نمود. گویی وارد بهشت می شود. بهشتی که در همین نزدیکی است. خوب است بدانید منطقه سرخاب را نگین ساوجبلاغ و تهراندشت می نامند. دلیل این امر سرسبزی بسیار زیاد سرخاب است. سرخاب منطقه ای است سرشار از باغات میوه و این موضوع سبب زیبایی و نشاط این منطقه شده است.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز در منطقه تهراندشت و سرخاب، ویلاها و زمین های اماده تبدیل به ویلای زیاد را در اختیار دارد. در صورتی که مایل به خرید زمین و یا ویلا در این منطقه و یا آشنایی بیشتر با سرخاب هستیدف می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید.

علاوه بر زمین ۱۰۰۰ متری ذکر شده، فایل های بسیار زیاد دیگر وجود دارند که می توانید با مراجعه با تهراندشت، این زمین ها و ویلاها را از نزدیک ببینید.

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top