اینستاگرام ویلا رز

قیمت ویلای 400 متری مدرن اسماعیل آباد تهراندشت، کد 166

قیمت ویلای 400 متری مدرن تهراندشت
تصاویر محوطه ویلای ۴۰۰ متری کد ۱۶۶

قیمت ویلای ۴۰۰ متری مدرن اسماعیل آباد تهراندشت

🍁 ویلای کد ۱۶۶

📌 موقعیت: تهراندشت، اسماعیل آباد ( موقعیت بی نظیر)

⁦🏷️⁩متراژ زمین : ۴۰۰ متر

⁦🏷️⁩زیربنا: ۱۲۰ متر

⁦🏷️⁩تعداد اتاق خواب: دو خواب یک خواب مستر

⁦🏷️⁩استخر: روباز به همراه تصفیه خانه

💎 محوطه کاری بسیار عالی و زیبا

⁦🏷️⁩سایر امکانات: آب، برق و گاز

⁦🏷️⁩آلاچیق و باربیکیو

⁦🏷️⁩حیاط خلوت

⁦🏷️⁩ویلا بصورت شهرکی با نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

⁦🏷️⁩نمای ویلا مدرن

💲قیمت: ۳.۸۰۰ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۰۹/۱۳)

💡 ویلای کد ۱۶۶ ویلا با دسترسی بی نظیر و موقعیت فوق العاده است. شهرکی که ویلا در آن واقع شده است، بسیار خلوت و کم واحد است. موقعیت قرارگیری شهرک در یکی از سزسبزترین و شناخته شده ترین خیابان های منطقه تهراندشت است. با توجه به موقعیت قرار گیری، شهرک فوق العاده، امکانات رفاهی و قیمت مناسب، این ویلا از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

ویدیوی ویلای کد ۱۶۶

اگر فرصت کافی برای بررسی توضیحات و تصاویر ویلای کد ۱۶۶ را ندارید، می توانید از طریق IGTV اینستاگرام ویلا رز ، ویدیوی کامل ویلا را مشاهده نمایید. جهت همانگی بازدید و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به ویلا، می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

تصاویر محوطه ویلای کد ۱۶۶

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۶۶

قیمت ویلای ۴۰۰ متری مدرن در اسماعیل آباد تهراندشت

اگر قصد خرید یک باغ ویلای کوچک اما مدرن و زیبا را دارید که فاصله زیادی از تهران نداشته باشد، ویلای کد ۱۶۶ می تواند کاملا برای شما مناسب باشد. این باغ ویلا ، دارای طراحی نما ، طراحی داخلی و همینطور طراحی محوطه دیزاین شده بر اساس سبک مدرن است!

فضای داخلی ویلا با ۲ اتاق خواب که یکی از آنها مستر است، امکانات کافی را برای یک خانواده فراهم می آورد. از طرف دیگر، در محوطه ویلا، از تک تک نقاط به خوبی استفاده شده است. استخر روباز به همراه استخر کودک، آلاچیق و آتشگاه از جمله امکانات محوطه ویلا هستند که در اختیار شما قرار می گیرند.

همانطور که در توضیحات اولیه نیز اشاره شد، شهرکی که ویلا در آن قرار گرفته ، بسیار کم واحد و خلوت است. در این شهرک تنها ۵ دستگاه ویلا وجود دارد! از این رو با یک شهرک خلوت و کم واحد روبرو هستیم و با دردسر شهرک های بزرگ روبرو نیستیم!

منطقه ای که شهرک در آن واقع شده ، در یکی از بهترین فرعی های منطقه اسماعیل آباد واقع شده است!  اسماعیل آباد و مناطق اطراف آن ، از جمله مناطق سرسبز و بسیار زیبای تهراندشت هستند. سرسبز، پردرخت و خیابان های پهن و دوست داشتنی که در چهارفصل سال زیبا هستند.

اگر به ویلای کد ۱۶۶ علاقه مند هستید، کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید. هم می توانید این ویلا را ببینید و هم متناسب با بودجه و سلیقه شما، گزینه های دیگر را پیش روی شما قرار خواهیم داد! جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین خود در گروه ویلا رز تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۴۶۰۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top