اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلا 500 متری تهراندشت سرخاب کد 111 (فروش رفته)

خرید ویلا تهراندشت کرج ، قیمت ویلا سرخاب

خرید ویلا ۵۰۰ متری تهراندشت سرخاب کد ۱۱۱

موقعیت: کرج، تهراندشت، سرخاب

واقع در بهترین منطقه سرخاب

متراژ زمین: ۵۰۰ متر

متراژ زیربنای ویلا: ۱۲۰ متر

تعداد اتاق خواب: ۱ اتاق خواب

سایر امکانات: آب و برق

شهرک: شهرکی (دارای نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته)

فول فرنیش

وضعیت استخر: روباز

در این بخش قصد داریم به بررسی یکی از ویلاهای ۵۰۰ متری منطقه تهراندشت و بطور دقیق تر، منطقه سرخاب بپردازیم. ویلای شماره ۱۱۱ . این ویلا در یکی از بهترین شهرک های منطقه سرخاب قرار گرفته است. همانطور که می دانید، یکی از بزرگترین مزایای ویلاهای شهرکی این است نگهبانی آن بصورت ۲۴ ساعته و شیفتی انجام می شود. از این رو هزینه های نگهبانی و سرایداری بین تمامی ویلاهای موجود در شهرک تقسیم خواهد شد. در ادامه بصورت مفصل در رابطه با این موضوع توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

چرا منطقه تهراندشت و سرخاب؟

بسیاری از افراد داشتن ویلا در مناطق اطراف تهران را مانند یک نیاز می دانند. نیاز به داشتن فضایی در دامان طبیعت برای سپری کردن ایام تعطیلات آخر هفته، سایر تعطیلات و اوغات فراغت. اگر دقیق تر به موضوع نگاه کنیم نیز متوجه این موضوع خواهیم شد. زندگی شهرنشینی و مشغله های زندگی شهری آن هم در شهری نظیر تهران، پس از مدتی طاقت فرسا و فرسایشی خواهد بود. از این رو داشتن یک ویلا در منطقه ای خوش آب و هوا در حومه شهر تهران که با مدت زمان کم و طی مسافتی کوتاه بتوان به آن رسید، می تواند به از بین بردن خستگی های حاصل از مشغله های زندگی شهری کمک نماید. ویلا در مناطق اطراف تهران می تواند شرایط مختلفی داشته باشد که ما ویژگی های هر منطقه را تشریح خواهیم نمود تا بتوانید انتخاب آگاهانه تری نسبت به منطقه خرید ویلا داشته باشید.

منطاق اطراف تهران شامل لواسان، کردان، دماوند، تهراندشت و … می باشند. از بین این مناطق، لواسان دارای قیمت نسبتا بالایی است و خرید ویلا در این منطقه تقریبا غیر ممکن شده است. مناطق تهراندشت، کردان و دماوند به لحاظ قیمت تقریبا نزدیک به هم هستند. از این میان، دماوند منطقه ای است کوهستانی و سردسیر. برای کسانی که به دنبال تفریحات کوه هستند این منطقه می تواند مناسب باشد. اما اگر به استخرها روباز در آب تنی در استخر ویلا در تابستان علاقه مند هستید، این منطقه انتخاب مناسبی برای شما نخواهد بود. چرا که آفتاب کاملا سرد است. اگر به استخر و تفریحات آبی علاقه مند هستید که بسیاری از افراد همی گونه هستند، مناطق تهراندشت و کردان بسیار مناسب هستند و حتی تهراندشت به دلیل برخورداری از آفتاب مناسب از کردان مناسب تر است. در منطقه تهراندشت شما می توانید ۵ ماه از سال، از استخر روباز ویلا استفاده نمایید. برای کسانی که به استخر در ویلا اهمیت زیادی می دهند، این موضوع می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

از سوی دیگر، اگر به استخر علاقه مند هستید، باید بدانید که پر کردن استخر نیاز به آب دارد. در حقیقت برای انتخاب منطقه باید بدانید که آن منطقه دارای دسترسی مناسبی به آب باشد. در منطقه تهراندشت، سطح آب های زیر زمینی بسیار مطلوب است. در منطقه سرخاب این موضوع به اوج خود می رسد. به نحوی که شما با حفر چاه به عمق کمتر از ۱۰ متر به منبع آب دسترسی خواهید داشت. این موضوع در سایر مناطق ویلای و حتی سایر مناطق تهراندشت صدق نمی کند. دلیل این موضوع منطقه و جغرافیای ویژه سرخاب است. آب های حاصل از رشته کوه البرز به زیر زمین می رود. منطقه تهراندشت در پایین دست البرز واقع شده است. از سوی دیگر تهراندشت مانند یک دره است که منطقه سرخاب، در پایین ترین نقطه ممکن از این دره واقع شده است. به همین دلیل، دسترسی به منبع آب های زیر زمینی در منطقه سرخاب بسیار عالی است. در هیچ منطقه ای در اطراف تهران، چنین دسترسی ای به آب وجود ندارد. بنابراین با کمترین قیمت ممکن می توان به آب رسید و با کم ترین هزینه ممکن می توان استخر را آب کرد.

برای خرید ویلا حتما به علایق خود توجه نموده و نکات گفته شده را مورد بررسی قرار دهید. اگر علاقه مند به آشنایی بیشتر با تهراندشت و سرخاب هستید، دعوت می کنیم لینک زیر را مطالعه نمایید:

منطقه تهراندشت کردان کجاست

خرید ویلا در سرخاب تهراندشت

اگر تصمیم به خرید ویلا در منطقه سرخاب و تهراندشت گرفتید، گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز گزینه های زیادی را پیش روی شما خواهد گذاشت. ویلاهایی که با علاقه، شرایط و بودجه شما همخوانی داشته باشد. در همین راستا همانطور که در عنوان مطرح نمودیم، در این بخش قصد داریم به بررسی ویلای ۵۰۰ متری بپردازیم. این ویلا در شهرک واقع شده است. خوب است بدانید ویلای شهرکی نسبت به ویلای انحصاری دارای مزیت های زیادی است. مهم ترین مزیت ویلای شهرکی، امنیت آن است. نگهبانان شهرک، همواره و بصورت ۲۴ ساعته از ویلاها و شهرک مراقبت می کنند و به این شکل، چه شما در ویلا نباشید و چه باشید، امنیت ویلای شما کاملا برقرار خواهد بود. از طرف دیگر، هزینه نگهبانی ویلا با توجه به شهرکی بودن آن، بین تمامی ویلاهای شهرک تقسیم شده و بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. هزینه مراقبت و نگهداری ویلا در بلند مدت بسیار مهم خواهد بود. شما باید هر ماه هزینه ای بابت نگهبانی و سرایداری ویلا پرداخت نمایید تا ویلا همیشه تمیز و شاداب باشد. اگر این هزینه کم و بین یک شهرک تقسیم شود، در بلند مدت مقدار آن در مقایسه با یک ویلای انفرادی بسیار پایین خواهد بود. بنابراین برای خرید ویلا، حتما به سراغ ویلاهای شهرکی بروید.

ویلای کد ۱۱۱ دارای زمینی به مساحت ۵۰۰ متر می باشد و زیربنای ساختمان ویلا ۱۲۰ متر و بصورت یک خواب است. از درب که وارد ویلا می شود، سمت چپ محوطه ویلا قرار گرفته است. پست این محوطه سازی، استخر قرار گرفته است. استخر دقیقا روبرو ویلا سمت چپ قرار دارد و طراحی آن به نحوی است که از درب ورودی دید به استخر وجود ندارد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه، ساختمان ویلا و فضاهای داخلی این ویلا را مشاهده نمایید.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز مجموعه ای بی نظیر از زمین، باغ و ویلا با متراژها و شرایط مختلف را در دست دارد. دعوت می کنیم برای مشاهده حضوری ویلاها برای یک بار هم که شده، به منطقه تهراندشت و سرخاب سفری کوتاه داشته باشید. ما می کوشیم بهترین زمین یا ویلا را منطبق با سلیقه، شرایط و بودجه به شما معرفی نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید.

تصاویر محوطه ویلا کد ۱۱۱

تصاویر فضای داخلی ویلا کد ۱۱۱

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top