اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای لوکس و مدرن با قیمت مناسب در کردان جنوبی ، ویلا کد 135 (فروخته شد)

خرید ویلای لوکس و مدرن کد 135
ویلای کد ۱۳۵ ، متراژ ۵۰۰ متر در یکی از بهترین شهرک های سرخاب

خرید ویلای لوکس و مدرن با قیمت مناسب در سرخاب ، ویلا کد ۱۳۵ (فروش رفت)

موقعیت: کرج، تهراندشت، سرخاب

متراژ زمین: ۵۰۰ متر مربع

متراژ زیربنا: ۱۴۰ متر مربع

تعداد اتاق خواب : دو خواب هر دو مستر

وضعیت استخر : استخر روباز به همراه تصفیه خانه

سایر امکانات: آب، برق و گاز

ویلا بصورت شهرکی واقع در یکی از شهرک های قدیمی و خوش نام منطقه سرخاب (تمامی ویلاهای شهرک ساخته شده و مورد استفاده هستند.)

قیمت : ۳.۵۰۰ میلیارد تومان (اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۶/۱۹)

توضیحات اولیه در رابطه با موقعیت ویلا کد ۱۳۵

همانطور که اشاره نمودیم ، ویلای کد ۱۳۵ در یکی از شهرک های بسیار زیبا و قدیمی منطقه سرخاب واقع شده است. خوب است بدانید که در این شهرک ، تمامی قطعات ساخته شده اند و مدتهاست توسط مالکین مورد استفاده می باشند. اگر به دنبال یک ویلای زیبا ، مدرن ، لوکس در یک شهرک بسیار خوب هستید، می توانید روی این ویلا حساب ویژه ای باز کنید. چرا که به طور حتم هم خود ویلا ، هم شهرک و هم خیابان و منطقه ای که شهرک در آن واقع شده است، نظر شم را جلب خواهد نمود.

این ویلا از نظر سبک معماری ، به سبک مدرن طراحی و ساخته شده است. هم نمای ساختمان و هم فضای داخلی ویلا. محوطه ویلا نیز بسیار سر سبز و زیباست و به صورت اصولی طراحی و اجرا شده است. اگر بیش از این حوصله مطالعه متن را ندارید و می خواهید خود ویلا را ببینید، می توانید ویدیوی مربوط به ویلا که در اینستاگرام ویلا رز منتشر شده است را تماشا نمایید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

پیشنهاد می کنیم در اینستاگرام نیز همراه ویلا رز باشید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

تصاویر و توضیحات مربوط به محوطه ویلا کد ۱۳۵

اگر دوست دارید کمی بیشتر و دقیق تر با این ویلا آشنا شوید، در ادامه با ویلا رز همراه باشید.

همانطور که در توضیحات اولیه اشاره شد، ویلای کد ۱۳۵ دارای ۵۰۰ مترمربع زمین است. شاید در نگاه اول فکر کنید که ۵۰۰ متر برای ویلا کم است و یا مناسب نیست! اما اگر این ویلا را ببینید، قطعا نظرتان عوض خواهد شد. استفاده مناسب از فضاها باعث می شود که در مساحت ۵۰۰ متری بتوان یک ویلای عالی با محوطه ای زیبا و دل فریب داشت. این موضوع به این برمی گردد که ویلا و چیدمان محوطه بر اساس تجربه و اصول طراحی و معماری انجام شود.

از درب ورودی که وارد این ویلا می شوید، ابتدا مسیری سنگی پیش روی شما قرار دارد. روبرو شما در بخش سمت چپ ساختمان دو خوابه ویلا قرار گرفته است که بسیار زیبا بر اساس سبک مدرن – صنعتی طراحی شده است. در سمت چپ می توانید محوطه سبز این ویلا را مشاهده نمایید. جالب است بدانید که فضای سبز این ویلا شامل درخت نخل تزیینی است. نخل در این منطقه بصورت بومی رشد نمی کند و این نخل ها از شمال کشور به این ویلا انتقال داده شده اند.

در فضای روبری شما و دقیقا جلوی ساختمان ، استخر بزرگ و L شکل قرار گرفته است. جالب است بدانید که این استخر L شکل علاوه بر تغییر ارتفع معمول در استخر ها ، در دو ضلع L خود دارای اختلاف ارتفاع است. از این بخش می توان به عنوان استخر کودک نیز استفاده نمود. پشت استخر و دقیقا روبروی فضای ورودی ، آلاچیق قرار دارد که می توانید عصر در آن بنشینید و چای بنوشید و از حضور در طبیعت این ویلای زیبا لذت ببرید.

علاوه بر این، در فضای بین ساختمان و فضای سبز ویلا ، آتشگاهی در نظر گرفته شده است که می توانید فصل زمستان دورهمی های خود را در آن برگزار نمایید.

همانطور که می بینید در این ویلا، تمام چیزهایی که برای یک اقامت دلنشین و لذت بخش نیاز دارید، پیش روی شما قرار دارد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر مربوط به محوطه این ویلا را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصاویر مربوط به فضای داخلی ویلا کد ۱۳۵

فضای ساختمان این ویلا ۱۴۰ مترمربع مساحت دارد و دارای دو اتاق خواب مستر (همراه با سرویس بهداشتی) ، فضای نشیمن بزرگ ، دلباز و پر نور و همچنین آشپزخان جزیره ای است. دو اتاق خواب مستر به شما این قابلیت را می دهند که در صورت داشتن میهمان ویلا ، اقامت لذت بخش تر و راحت تری را تجربه نمایید. یکی از سرویس های بهداشتی دارای وان نیز هست که در تصاویر مشخص است.

فضای نشیمن ویلا که آشپزخانه جزیره ای در کنار آن قرار گرفته است، بسیار پر نور و دلباز است. یکی از نکته های مهم در طراحی ساختمان این ویلا این است که روی نما ، پنجره های قدی بزرگی کار شده است که دو وظیفه بسیار بزرگ دارند. اول اینکه نور طبیعی روز را به خوبی به فضای داخلی ویلا انتقال دهند تا ویلا دلباز ، روشن و پر نور باشد و دوم، دید به فضای بیرونی شامل استخر و محوطه ویلا است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۳۵ را مشاهده نمایید.

اگر به دنبال خرید ویلای لوکس و مدرن هستید، ویلای کد ۱۳۵ را از دست ندهید. با توجه به موقعیت بسیار خوب شهرک ، ساخته شده شدن تمام قطعات موجود در شهرک و امکانات و دیزاین خود ویلا ، می توان این ویلا را یک گزینه خاص و مخصوص مشکل پسندان دانست.

برای بازدید از این ویلا از طریق شماره های زیر با مشاورین خود در گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز در تماس باشید. علاوه بر این ما سعی می کنیم گزینه های دیگر منطبق با بودجه و سلیقه شما را پیش روی تان قرار دهیم تا دست شما در انتخاب باز باشد.

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید ویلای لوکس و مدرن

مرجع خرید و فروش باغ ، باغچه ، باغ ویلا در منطقه سرخاب ، سعید آباد و احمد آباد تهراندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top