اینستاگرام ویلا رز

ویلای شهرکی 700 متری در سرخاب با قیمت مناسب ، ویلای کد 175

ویلای شهرکی 700 متری در سرخاب با قیمت مناسب
تصاویر نمای محوطه ویلای کد ۱۷۵

ویلای شهرکی ۷۰۰ متری در سرخاب با قیمت مناسب ، ویلای کد ۱۷۵

📌 ویلای کد ۱۷۵

⁦🏷️⁩موقعیت: تهراندشت، سرخاب

⁦🏷️⁩متراژ زمین: ۶۸۰ متر

⁦🏷️⁩زیربنا: ۱۴۰ متر

⁦🏷️⁩تعداد اتاق خواب: دو خواب یک خواب مستر

⁦🏷️⁩استخر: روباز

⁦🏷️⁩محوطه کاری

⁦🏷️⁩سایر امکانات: آب و برق

⁦🏷️⁩شهرکی با نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

💵 قیمت: ۳.۸ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۰)

💡ویلای کد ۱۷۵ در منطقه سرخاب قرار گرفته. شهرکی که ویلا در آن قرار گرفته، کم واحد و بسیار دنج و زیباست.‌ با توجه به متراژ مناسب زمین قیمت مناسب، این ویلا از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

ویدیوی ویلای کد ۱۷۵

اگر فرصت مطالعه توضیحات و تصاویر مربوط به ویلای کد ۱۷۵ را ندارید، می توانید از طریق ویدیوی زیر در IGTV اینستاگرام ویلا رز، این ویلا را بطور کامل بررسی نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این ویلا و همینطور هماهنگی بازدید این ویلا، با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

تصاویر محوطه ی ویلای کد ۱۷۵

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۷۵

ویلای شهرکی ۷۰۰ متری در سرخاب با قیمت مناسب

اگر به دنبال خرید ویلای شهرکی هستید که در منطقه سرخاب قرار گرفته باشد و قیمت مناسبی هم داشته باشد، ویلای کد ۱۷۵ یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست!

شهرکی که ویلا در آن قرار گرفته، یکی از شهرک های زیبا و دنج منطقه است. کف و نمای دیوارهای شهرک با آجر کار شده که حس و حال بسیار خوبی به ویلا داده است!

جلوی درب ورودی شهرک، یک درخت بید مجنون قرار گرفته که ورودی شهرک را بسیار زیبا نموده است. در این شهرک تنها ۱۰ قطعه ویلا وجود دارد و شهرک نسبتا خلوت است.

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، روبروی شما ساختمان ویلا قرار گرفته و سمت چپ، فضای سبز ویلا قرار دارد که دارای درختان میوه است و در فصل تابستان، بسیار سبز و زیباست.

ساختمان ویلا هم دارای نشیمن و دو اتاق خواب نسبتا بزرگ است که برای یک خانواده کاملا مناسب به نظر می رسد! پنجره های نمای ویلا همگی بزرگ و قدی هستند که دید بسیار خوبی به محوطه و استخر دارند.

از نظر لوکیشن هم، ویلا در یکی از فرعی های دنج قرار گرفته که بطور حتم نظر شما را جلب خواهد نمود. از همه مهم تر، این ویلا در منطقه سرخاب قرار گرفته که خود این موضوع یک امتیاز ویژه به شمار می رود.

نکته نهایی اینکه این ویلا با توجه به لوکیشن، کیفیت شهرک و البته متراژ زمین و ساختمان ویلا، قیمت بسیار مناسبی دارد. به طور حتم با این قیمت نمی توان به سادگی در این لوکیشن و چنین شهرکی، ویلا با این متراژ پیدا کرد. پس، اگر به دنبال ویلا شهرک در سرخاب با قیمت مناسب هستید، ویلای کد ۱۷۵ را از دست ندهید.

برای هماهنگی بازدید این ویلا، کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت و سرخاب داشته باشید. هم از ویلای کد ۱۷۵ بازدید نمایید و هم از دیگر ویلاهای مشابه. ما سعی می کنیم منطبق بر بودجه و سلیقه شما، گزینه های متعددی را پیش روی شما بگذاریم.

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top