اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای 1000 متری در تهراندشت ، کد 136

خرید ویلای 1000 متری در تهراندشت
ویلای کد ۱۳۶ با متراژ ۱۱۰۰ متر و ساختمان ۲۰۰ متری

خرید ویلای ۱۰۰۰ متری در تهراندشت ، کد ۱۳۶

موقعیت: کردان جنوبی، تهراندشت، آران

متراژ زمین: ۱۱۰۰ مترمربع

زیربنا: ۲۰۰ مترمربع

تعداد اتاق خواب : دو خواب هر دو مستر

استخر روباز همراه تصفیه خانه و آبنمای بسیار زیبا

آلاچیق بزرگ و باربیکو

دارای سالن بسیار بزرگ و آشپزخانه جزیره ای

سایر امکانات: آب، برق، گاز

ویلا با امکانات رفاهی کامل

ویلا بصورت شهرکی است اما دارای درب مستقل هم هست.

توضیحات و شرایط ویلا

در این بخش قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی از ویلاهای حدود ۱۰۰۰ متری در منطقه تهراندشت بپردازیم. اگر به دنبال ویلایی در این حدود متراژ هستید، با ویلا رز همراه باشید. همانطور که اشاره شد، این ویلا دارای متراژ دقیق ۱۱۰۰ متر است.

از جمله ویژگی های خاص این ویلا می توان به این موضوع اشاره کرد که ویلا هم دارای درب مستقل از شهرک است و هم از درون شهرک درب دارد.

ویژگی مثبت و موثر دیگر این است که این ویلا همه امکانات رفاهی مورد نیاز برای استفاده چهار فصل از جمله آب ، برق و گاز را داراست. خوب است بدانید که گاز در بسیاری از ویلاهای منطقه موجود نیست اما این ویلا دارای گاز است و از این رو می توانید در زمستان نیز با خیال راحت از ویلای خود لذت ببرید.

اگر وقت مطالعه و بررسی تصاویر را ندارید، می توانید ویدیوی مربوط به این ویلا را در اینستاگرام ویلا رز مشاهده نمایید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

بررسی محوطه ویلای کد ۱۳۶

از درب ورودی (درب مستقل از شهرک) که وارد فضای ویلا می شوید، ساختمان را مشاهده نخواهید کرد! به جای آن با محوطه سرسبزی روبرو می شوید که پر از درختان مثمر و درختانی است که جهت زیبایی در محوطه کار شده اند. در بخش سمت راست تان راهرویی زیبا از بین درختان را مشاهده خواهید کرد که این راهرو پس از عبور از از میان فضای سبز ویلا، شما را به به ساختمان می رساند.

وقتی به انتهای این راهرو می رسید، استخر روباز و ساختمان ویلا را مشاهده خواهید نمود. در همین فضا آلاچیق بسیار زیبایی قرار گرفته است که در کنار آن باربیکیو قرار دارد. شما می توانید از این آلاچیق که در کنار فضای سبز قرار گرفته است، برای استفاده از فضای سبز و محوطه ویلا و همینطور فضای استخر استفاده نمایید.

نکته جالب اینکه از ستونی که درون استخر قرار گرفته است آب به درون استخر می ریزد. یعنی این ستون یک آب نماست که نمونه آن را در کمتر ویلایی مشاهده خواهید نمود.

تصاویر مربوط به فضای داخلی ویلای کد ۱۳۶

پس از بررسی محوطه ویلا به ساختمان ۲۰۰ متری این ویلا می رسیم. همانطور که در تصاویر مشخص است، نشیمن این ویلا بسیار بزرگ ، دلباز و پرنور است. سقف این ویلا بصورت سقف کاذب کناف به صورت پلکانی کار شده است. این مدل سقف کاذب ، تنها مختص ساختمان هایی است که متراژ بالایی دارند. چرا که در فضاهای کوچک این مدل سقف سبب کوچک شدن فضا خواهد شد.

در فضای داخلی دو اتاق خواب بزرگ داریم که هر دو مستر هستند. یعنی امکانات سرویس بهداشتی در هر دو اتاق بصورت مجزا وجود دارند. این فضای ۲۰۰ متری به شما اجازه می دهد که بتوانید از میهمانان زیادی در ویلای خود پذیرایی نمایید.

ساختمان ویلا دارای دو ورودی در سمت راست و چپ می باشد.

اگر قصد خرید ویلای ۱۰۰۰ متری در منطقه تهراندشت را دارید، کافی است سفری کوتاه به منطقه تهراندشت و سرخاب داشته باشید. علاوه بر این ، ما می کوشیم منطبق بر سلیقه و بودجه شما، گزینه های دیگری را نیز در اختیار شما قرار دهیم. تلاش ما بر این است که منطبق بر شرایط و ذائقه شما، بهترین خرید ممکن را برای شما در منطقه زیبای سرخاب رقم بزنیم. جهت دریافت مشاوره و هماهنگی بازدید، با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

جهت آشنایی با منطقه تهراندشت می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

بهشت گمشده تهراندشت

اگر در رابطه با خرید ویلا اطراف تهران مردد هستید، می توانید جهت تصمیم گیری مطلب زیر را مطالعه نمایید:

خرید ویلا اطراف تهران

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید ویلای ۱۰۰۰ متری در تهراندشت

مرجع خرید و فروش زمین ، باغ و ویلا در منطقه سرخاب و تهراندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top