اینستاگرام ویلا رز

سرمایه گذاری در زمین

سرمایه گذاری در زمین ویلا
سرمایه گذاری در زمین ویلا

سرمایه گذاری در زمین

اگر از همراهان گرامی وب سایت و پیج ویلا رز باشید، حتما می دونید که ما هر چند وقت یکبار، به بررسی موضوعات مختلف پیرامون سرمایه گذاری در ملک یعنی زمین و ویلا می پردازیم. در همین راستا، در این مطلب قصد داریم به بررسی یک موضوع دیگر بپردازیم. سرمایه گذاری در زمین و ویلا!

مطلبی که در ادامه مطالعه می کنید، عینا در پیج ویلا رز نقل شده است:

📌 خیلی از کسایی که میان تو منطقه تهراندشت و سرخاب، قصدشون سرمایه گذاری هست. در واقع باید اینطور گفت که هدف اینه که اول سرمایه شون با توجه به نوسان قیمت ارز حفظ بشه و ثانیا با توجه به رشد طبیعی قیمت زمین، سود خوبی هم داشته باشن.

حالا این وسط خیلیا از ما می پرسن با توجه به نتایج انتخابات آمریکا و …، بازم میشه تو زمین سرمایه گذاری کرد یا نه؟

نه اینکه ما کارشناس امور اقتصادی و سرمایه گذاری باشیم. نه! اما یه سری نکات هست که دونستنش میتونه مفید باشه.

⁦🏷️⁩ اول اینکه همیشه، همیشه، همیشه، سرمایه گذاری در ملک سودآوره. چرا؟ چون همیشه قیمت ملک به مرور زمان رشد داره. پس قطعا در هر شرایطی، زمین برای شما سودآوری خواهد داشت. کافیه یکم صبور باشید. ممکنه بازار توی رکورد باشه یا خیلی داغ باشه. اگه داغ باشه که هیچ اما اگه توی رکورد باشه کافیه یکم صبور باشید. چون دوباره بازار داغ میشه.

⁦🏷️⁩ دومین نوع سرمایه گذاری میتونه توی بازار طلا و ارز باشه. البته این کار، بیشتر کار دلال هاست و برای ورود به این بازار باید کار بلد باشید.

همه ما از قدیم میدونستیم که اگه طلا بخریم، تو بلند مدت سود میکنیم!

اما الان تو این بازار عجیب‌ و غریب و نامشخص بودن قیمت فردای دلار و طلا، واقعا برای ورود به این بازار باید اقتصاد دان حرفه ای باشیم 😂

⁦🏷️⁩ واقعیت ماجرا اینه که اگر ما پول داشته باشیم مثل همه کشورای اقتصادی بزرگ دنیا، سرمایه گذاری باید توی تولید انجام بشه، این سالم ترین نوع سرمایه گذاری اقتصادی هست (نمونه ش آلمان و ژاپن).

⁦🏷️⁩ اما توی‌ کشورهایی که اقتصاد مسیر دیگه ای رو طی میکنه مثل کشور ما، برای کسایی که قصد دارن سرمایه شون رو حفظ کنن، شاید سرمایه گذاری توی ملک منطقی تر و مطمئن تر باشه.

بازارهای دیگه مثل بازار ماشین، نوع خالص دلالی هست و واقعا به درد کسایی که این کار نیستن نمیخوره. بازار بورس هم که تکلیفش همین الان مشخصه. قرمز!

پس:

💡سرمایه گذاری اصولی توی تولید هست.

توی کشور ما برای حفظ سرمایه و کسب سود، بازار ملک و طلا منطقی تره که با توجه به نوسان شدید قیمت ارز و طلا، الان سرمایه گذاری توی ملک، مطمئن ترین و امن ترین سرمایه گذاری به نظر میاد.

اگه بازهم نیاز به مشاوره و راهنمایی دارین، با تیم ویلارز تماس بگیرین:

📞۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

📞۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

📞۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغ و باغ ویلا در تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top