اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای 500 متری در بافت سرخاب ، ویلای کد 179

خرید ویلای 500 متری در بافت سرخاب
تصاویر محوطه و ساختمان ویلای کد ۱۷۹

خرید ویلای ۵۰۰ متری در بافت سرخاب

📌 ویلای کد ۱۷۹

🔖 موقعیت: تهراندشت، سرخاب (چسب بافت)

🔖 متراژ زمین: ۵۰۰ متر

🔖 زیربنا: ۱۴۵ متر

🔖 تعداد اتاق خواب: ۳ خواب

🔖 وضعیت استخر: روباز با تصفیه خانه

🔖 محوطه سازی با درخت پالم و یاس هلندی

🔖 نمای آجری به سبک مدرن

🔖 سایر امکانات: آب و‌ برق شهرکی، قابلیت دریافت گاز شهری

⁦🏷️⁩ ویلا بصورت شهرکی با نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

⁦🏷️⁩ حیاط خلوت پشت ویلا

💵 قیمت: ۴.۳۰۰ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۱۱/۶)

💡 ویلای کد ۱۷۹ در یکی از شهرک های چسب بافت سرخاب قرار گرفته و از این نظر، برای کسانی که دنبال ویلا چسب بافت هستن و دوست دارن به امکانات شهری نزدیک باشن، خیلی عالیه.

ویدیوی ویلای کد ۱۷۹

اگر فرصت بررسی تصاویر و توضیحات مربوط به این ویلا را ندارید، می توانید از طریق ویدیوی زیر در IGTV اینستاگرام ویلا رز، این ویلا را به طور کامل بررسی نمایید. جهت هماهنگی بازدید می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

تصاویر محوطه ویلای کد ۱۷۹

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۷۹

خرید ویلای ۵۰۰ متری در بافت سرخاب تهراندشت

اگر قصد خرید ویلای ۵۰۰ متری و شهرکی را دارید که در کنار بافت روستای سرخاب قرار گرفته باشد، ویلای کد ۱۷۹ یکی از گزینه های پیش روی شماست. خیلی از دوستانی که برای خرید باغچه یا ویلا با ویلا رز تماس می گیرند، اعلام می کنند که به دنبال ویلایی هستند که در کنار بافت روستا قرار گرفته باشد تا بتوانند به راحتی به امکانات شهری نظیر هایپر مارکت، داروخانه و …، دسترسی داشته باشند و از طرف دیگر، دوست دارند ویلایی که مد نظر دارند، در یک شهرک ویلایی تهرانی نشین قرار گرفته باشد! به این وسیله، هم یک ویلای شهرکی داشته باشند و هم در کنار بافت روستا باشند و از طرف دیگر، از بافت روستا جدا شده باشند.

تمامی موارد ذکر شده را شما می توانید در ویلای کد ۱۷۹ بصورت یکجا داشته باشید! هم در کنار بافت باشید و هم در یک شهرک ویلایی که از بافت جدا شده باشد! جمع کردن این گزینه ها در کنار یکدیگر چندان ساده نیست و از این دست شهرک های ویلایی، نمی توان خیلی زیاد پیدا کرد!

پس، اگر به دنبال ویلا با چنین شرایطی هستید، این ویلا را حتما در نظر داشته باشید. نکته مهم دیگر که در مورد این شهرک ویلایی باید بدانید این است که تمامی قطعات این شهرک، ساخته شده اند و همگی ویلا هستند! بتابراین در آینده با صدای ساخت و ساز روبرو نخواهید بود و می توانید از اوقات فراغت تان نهایت لذت را ببرید!

برای بازدید این ویلا، می توانید یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید. علاوه بر این ما سعی می کنیم گزینه های مشابه دیگر که با بودجه، خواست و سلیقه شما هماهنگی داشته باشند را پیش روی شما بگذاریم:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

اگر با منطقه تهراندشت آشنایی ندارید، می توانید از طریق مطالب زیر، آشنایی اولیه با منطقه را بدست آورید:

تهراندشت کردان کجاست

بهشت گمشده تهراندشت

اگر هم در مورد منطقه ویلایی مورد نظرتان هنوز تصمیم گیری نکرده اید و در مورد انتخاب منطقه مردد هستید، پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را حتما مطالعه نمایید. ما کوشیده ایم در مطلب زیر، اطلاعات مهم مناطق ویلایی اصلی اطراف تهران را لیست کنیم تا شما بتوانید به سادگی میان مناطق مقایسه داشته باشید:

خرید ویلا اطراف تهران

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد ، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top