اینستاگرام ویلا رز

ویلا 500 متری قاسم آباد تهراندشت قیمت 2.500 – کد 148 (فروش رفت)

ویلا 500 متری قاسم آباد تهراندشت
ویلای ارزان قیمت در قاسم آباد تهراندشت

ویلا ۵۰۰ متری قاسم آباد تهراندشت قیمت ۲.۵۰۰ – کد ۱۴۸

موقعیت : تهراندشت، قاسم آباد (پایین تر از پل سرخاب)

متراژ زمین: ۵۰۰ مترمربع

متراژ زیربنا: ۱۳۰ مترمربع

تعداد اتاق خواب: دو عدد ( یک خواب مستر)

وضعیت استخر: روباز

💎💎 سایر امکانات: آب ، برق ، گاز

شهرکی به همراه سرایداری و نگهبانی

🍁🍁 قیمت : ۲.۵ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۷/۲۶)

بررسی ویژگی های ویلای کد ۱۴۸

ویلای کد ۱۴۸ یک ویلای شهرکی است و دارای تمامی امکانات از جمله آب و برق و گاز است. با توجه به این امکانات و قیمت مناسب، این ویلا از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

خیابانی که شهرک ویلا در آن واقع شده است ، بسیار دنج و آرام و کم تردد است. خود شهرک هم بسیار آرام است. در واقع تعداد ویلاهای موجود در این شهرک بسیار محدود است و از این رو ، شهرک آرام و دنج است.

این ویلا مناسب کسانی است که بودجه متوسطی دارند و به دنبال ویلایی هستند که متراژ مناسبی داشته باشد، محوطه خوبی داشته باشد، دارای استخر روباز باشد و بنای خوبی نیز داشته باشد. در ادامه می توانید ویدیوی مربوط به این ویلا را از طریق IGTV ویلا رز مشاهده نمایید:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

اگر قصد هماهنگی بازدید از این ویلا را دارید، می توانید از طریق شماره های زیر با مشاورین خود در ویلا رز تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

تصاویر محوطه ویلا

همانطور که اشاره شد، این ویلا در منطقه قاسم آباد واقع شده است. روستای قاسم آباد، کمی پایین تر از سرخاب واقع شده است. به نحوی که فاصله این ویلا از میدان اصلی سرخاب در حدود ۵ دقیقه می باشد. بنابراین فاصله این ویلا با ویلاهای سرخاب چندان متفاوت نیست.

در ادامه قصد داریم محوطه ویلای کد ۱۴۸ را مورد بررسی قرار دهیم. از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، راهرویی پیش روی شماست. در سمت راست و چپ، فضای سبز ویلا قرار گرفته است. روبرو نیز ساختمان ویلا واقع شده است. ساختمانی ساده با سقف شیروانی که شما را به یاد ویلاهای شمال می اندازد.

در مسیر ، در فضای سمت راست ابتدا یک آلاچیق قرار دارد و در کنار این آلاچیق، استخر روباز ویلا واقع شده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه این ویلا را مشاهده نمایید:

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۴۸

همانطور که در توضیحات اولیه اشاره شد، ساختمان ویلا دارای ۱۳۰ مترمربع زیربناست. این ساختمان دارای دو اتاق خواب است که یکی از آنها، مستر می باشد. فضای نشیمن و آشپزخانه که جلوی ساختمان واقع شده اند به سبک مدرن کار شده اند. یعنی آشپزخانه به صورت جزیره ای است و به این شکل، فضای آشپزخانه و جزیره در یکدیگر ادغام شده اند. پشت فضای نشیمن ، اتاق خواب ها واقع شده اند.

نکته مهم در مورد معماری این ساختمان این است که اطراف ساختمان مطابق ابعاد استاندارد خالی گذاشته شده است. به این شکل هم فضای نشین و هم اتاق خواب ها دارای نور خوبی هستند. متاسفانه مشاهده می شود که در برخی ویلاها ، اتاق خواب دارای پنجره و نورگیر نیست و همیشه در تاریکی به سر می برد. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به فضای داخلی این ویلا را مشاهده نمایید:

جمع بندی

ویلای کد ۱۴۸ ، یک ویلای ساده با امکانات رفاهی کامل است. این ویلا تمامی امکانات مورد نیاز شهری از جمله آب ، برق ، گاز و دسترسی به فروشگاه های شهری را داراست. ویلا دارای محوطه نسبتا وسیعی است و پاسخگوی نیاز شما در هنگام برگزاری میهمانی ها خواهد بود.

از سوی دیگر ساختمان ویلا با دو اتاق خواب و پذیرایی بزرگ، می تواند ظرفیت لازم برای سرویس دادن به نفرات زیادی را داشته باشد.

نکته مهم دیگر قیمت مناسب این ویلاست که با توجه به امکانات آن و همینطور دسترسی مناسب ، سبب می شود که ویلا از ارزش بالایی برخودار باشد.

اگر قصد خرید ویلا ۵۰۰ متری در منطقه قاسم آباد تهراندشت را دارید، این گزینه ، بسیار مناسب به نظر می رسد. برای هماهنگی بازدید از این ویلا می توانید با ویلا رز در تماس باشید. علاوه بر این، ما می کوشیم گزینه های دیگر که با سلیقه ، بودجه و شرایط شما همخوانی داشته باشند را پیش روی شما بگذاریم تا در انتخاب ، دست باز تری داشته باشید:

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

اگر با منطقه تهراندشت آشنایی ندارید، حتما لینک زیر را مطالعه نمایید:

منطقه تهراندشت کردان کجاست

اگر در مورد انتخاب منطقه ویلایی اطراف تهران مردد هستید، لینک زیر را بررسی نمایید:

خرید ویلا اطراف تهران

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

ویلا ۵۰۰ متری قاسم آباد تهراندشت

مرجع خرید و فروش باغچه ، باغ ویلا و زمین در منطقه تهراندشت (سرخاب ، اسماعیل آباد، سعید آباد و ….)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top