اینستاگرام ویلا رز

خرید باغ ویلای سرسبز در منطقه تهراندشت ، کد 139

خرید باغ ویلای سرسبز در تهراندشت
باغ ویلای سرسبز و بی نظیر در منطقه سرخاب با متراژ ۶۰۰ متر

خرید باغ ویلای سرسبز در منطقه تهراندشت ، کد ۱۳۹

موقعیت: تهراندشت ، سرخاب

متراژ زمین : ۶۰۰ مترمربع

متراژ بنا : ۱۰۰ متر مربع

تعداد اتاق خواب : یک عدد (قابلیت تبدیل به دو خواب)

استخر : ندارد (قابلیت اجرای استخر ، فضای ایجاد استخر موجود است)

سایر امکانات: آب و برق

ویلا بصورت شهرکی با نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

شهرک این ویلا ، یکی از قدیمی ترین شهرک های ویلایی منطقه سرخاب است.

شهرک چهارفصل و مورد استفاده ساکنین

واقع در یکی از بهترین و سرسبزترین کوچه های منطقه سرخاب

تمامی قطعات شهرک ساخته شده و توسط مالکین مورد استفاده است.

قیمت اعلامی مالک : ۲.۹۵۰ میلیارد تومان (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۱۳۹۹/۷/۲۹

بررسی شرایط اختصاصی ویلا:

امروز و این بخش قصد داریم شما را به بهشتی زمینی دعوت کنیم. ویلای کد ۱۳۹ منطقه تهراندشت و سرخاب. پیش از این که به بررسی محوطه این ویلا بپردازیم لازم است نکاتی را در رابطه با شهرکی که این ویلا در آن واقع شده است، مطرح نماییم.

شهرک این ویلا ، از نظر لوکیشن و دسترسی، شرایط بسیار مناسبی دارد. علاوه بر اینکه دسترسی به ویلا خوب است و فرعی بسیار کمی را برای رسیده به شهرک باید طی نمایید، تا درب شهرک خیابان آسفالت است.

خیابانی که شهرک در آن واقع شده، بسیار سرسبز ، پر از شهرک های ویلایی قدیمی و درختان بید مجنون است. خود شهرک نیز بواسطه قدمتی که دارد، کاملا سبز است و محال است که این شهرک را ببینید و از آن لذت نبرید.

همانطور که اشاره شد، این شهرک چهارفصل است. یعنی مالکین ویلاهای موجود در شهرک همواره در حال استفاده از ویلاهای خود هستند. وسط هفته ها نیز ویلاها توسط ساکنین در حال استفاده است و این موضوع، حکایت از کیفیت و امکانات مناسب این شهرک دارد.

چنین شهرکی با چنین امکاناتی، به ندرت در تمامی مناطق ویلایی اطراف تهران یافت می شود.

بررسی محوطه ویلا :

این ویلا ، را می توان قطعه ای از بهشت دانست. خوب است که به جای محوطه ، از عبارت جنگل برای این ویلا استفاده نماییم. محوطه سرشار از درختان زیبایی است که آرامشی عجیب به ویلا می بخشند. اگر قصد دارید ویلایی داشته باشید که از طراوت و تازگی آن نهایت استفاده را ببرید، ویلای کد ۱۳۹ همان چیزی است که می خواهید.

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، در فضای سمت راست و چپ شما دریایی از جنگل وجود دارد. روبرو نیز ساختمان ویلا با سقف شیروانی و آجر قرمز قرار گرفته است.

شاید تنها ایراد این ویلا را بتوان عدم وجود استخر دانست! که البته این موضوع نیز دلیل مشخصی دارد. مالکین قبلی بیش از اینکه به استخر علاقه داشته باشند، به محوطه سرسبز و طبیعت علاقه مند بوده اند و ترجیح داده اند باغچه ای سرسبز داشته باشند تا یک ویلا استخر دارد.

البته همانطور که در بخش توضیحات اشاره نمودیم، زمین این ویلا به اندازه ای مناسب است که به راحتی می توان در منتهی الیه سمت راست ویلا یک استخر بزرگ و خوش قواره را احداث نمود. در واقع باید این طور گفت که جای استخر کاملا تدارک دیده شده است و این بستگی به شما دارد که بخواهید استخر داشته باشید یا خیر.

(حتی اگر نمی دانید چطور می توان استخر را به ویلا اضافه نمود، گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز این کار را با هزینه معقول طبق فاکتور برای شما انجام خواهد داد.)

اگر قصد خرید یک باغ ویلای سرسبز در فاصله بسیار کم از تهران را دارید، اکیدآ به شما توصیه می کنیم که این ویلا را نیز از نزدیک ببینید. مطمئن باشید که این باغچه سبز دل شما را خواهد برد. جهت هماهنگی بازدید می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه و نمای ساختمان ویلای کد ۱۳۹ را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک نمایید.

 

اگر قصد خرید باغ ویلای سرسبز در تهراندشت را دارید، ویلای کد ۱۳۹ کاملا مناسب شماست. جهت بازدید کافی است نصف روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه سرخاب تهراندشت داشته باشید. علاوه بر این ما تلاش می کنیم منطبق بر سلیقه و بودجه شما، گزینه های دیگر را نیز پیش روی شما قرار دهیم:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مشاور شما در خرید باغ ویلای سرسبز در تهراندشت ، سرخاب

مرجع خرید و فروش ویلا ، باغ ، زمین، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت ، سرخاب ، سعید آباد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top