اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلای 500 متری در سرخاب تهراندشت ، کد 147

خرید ویلای 500 متری در سرخاب تهراندشت
ویلا به متراژ ۵۰۰ متر با استخر روباز در تهراندشت

خرید ویلای ۵۰۰ متری در سرخاب تهراندشت ، کد ۱۴۷

💎💎 موقعیت: تهراندشت، سرخاب (دسترسی بسیار عالی و‌ نزدیک از خیابان اصلی)

متراژ زمین: ۵۰۰ مترمربع

متراژ زیربنا: ۱۲۰ مترمربع

وضعیت استخر: روباز به همراه تصفیه خانه

تعداد اتاق خواب: دو خواب یک خواب مستر

سایر امکانات: آب و برق

محوطه سازی بسیار زیبا و دلنشین

نمای ساختمان سنگ

💡آشپزخانه کابینت ممبران بصورت جزیره ای

آب نما کنار استخر

آلاچیق محوطه و باربیکیو

💎 سند : سند مادر (اصلاحات اراضی) + قولنامه از سند مادر + کد رهگیری

قیمت: سه میلیارد تومان (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۵)

توضیحات ویلای کد ۱۴۷

اگر به دنبال این هستید که با بودجه منطقی و معقول ، یک ویلای فوق العاده نزدیک تهران داشته باشید که در ایام آخر هفته و تعطیلات بتوانید از آن استفاده کنید ، این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شماست. چرا که از یک طرف همه امکانات مورد نیاز را داراست و از طرف دیگر، قیمت نسبتا مناسبی دارد. یعنی امروز با توجه به قیمت بالای زمین در منطقه سرخاب و تهراندشت ، قیمت این ویلا بسیار مناسب است.

چرا ویلای نزدیک تهران خوب است؟

امسال سال بیماری کرونا بود. از شروع سال ، با این بیماری درگیر بودیم و هنوز درگیر آن هستیم. بر اساس شواهد ، زمان زیادی را همچنان درگیر این بیماری خواهیم بود. البته امیدواری ما این است که هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

همه ما در دوران قرنطینه ، شرایط سختی را تجربه کردیم. از آنجایی که زندگی اکثر ما  آپارتمانی است، مجبور بودیم تمام مدت قرنطینه را در آپارتمان بگذرانیم. در این زمان ، بسیاری از کسانی که در مناطق اطراف و نزدیک تهران ویلا داشتند ، در مدت قرنطینه ، زمان را در ویلای خود سپری نمودند. گذراندن زمان در ویلای شخصی ، بسیار راحت تر از گذراندن زمان در آپارتمان است. امکانات ویلا از جمله حیاط بزرگ ، استخر ، فضای سبز ، هوای پاکیزه ، طبیعت خوب و … ، کمک می کنند تا ایامی که مجبوریم در خانه بمانیم ، راحت تر سپری شود.

متاسفانه در زمان شیوع ویروس کرونا ، امکان سفر به شمال کشور برای رفتن به ویلای شمال با محدودیت های بسیاری روبروست. اما این محدودیت ها در ویلای اطراف تهران وجود ندارند و می توان به سادگی از ویلا استفاده نمود. با تمام این تفاسیر، داشتن ویلا اطراف تهران می تواند کمک بسیار زیادی باشد. چه برای دوران قرنطینه، چه برای تعطیلات آخر هفته.

اگر فرصت مطالعه متن و بررسی تصاویر را ندارید، می توانید ویدیوی ویلا را در IGTV ویلا رز مشاهده نمایید. اگر به دنبال خرید ویلا هستید، حتما پیج ویلا رز را فالو کنید:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

تصاویر محوطه ویلا کد ۱۴۷

در ادامه قصد داریم تصاویر محوطه ویلا را با هم بررسی نماییم. از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، راهرویی بسیار تمیز را مشاهده خواهید نمود. روبروی شما ساختمان سنگی ویلا قرار گرفته است. ساختمانی دلنشین و دوست داشتنی. در سمت راست و چپ شما نیز فضای سبز ویلا قرار گرفته است. فضای سبزی بسیار زیبا و پر درخت که حال و هوای شما را عوض خواهد کرد.

در کنار ساختمان نیز استخر روباز قرار گرفته است. پیرامون استخر نیز چمن مصنوعی ، سنگ تزئینی و یک آب نما کار شده است. فضای پیرامون استخر کار بسیار خوبی انجام شده است و همین موضوع نشان می دهد که برای نقطه نقطه این ویلا ، به خوبی تدارک دیده شده است و هیچ قسمتی به حال خود رها نشده است. در ادامه می توانید تصاویر محوطه ویلا را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی کافی است بر روی تصاویر کلیک کنید.

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۴۷

پس از بررسی تصاویر مربوط به محوطه ویلا، به بررسی تصاویر فضای داخل ساختمان خواهیم پرداخت. همانطور که در توضیحات اولیه اشاره شد، این ویلا دارای دو اتاق خواب است که یکی از خواب ها مستر (سرویس بهداشتی اختصاصی) می باشد. مجموعه فضای ساختمان که ۱۲۰ متر مربع است، فضای بسیار مناسبی برای ویلای ۵۰۰ متری است. در این متراژ شما می توانید علاوه بر خودتان ، پذیرای میهمان باشید و برای برگزاری میهمانی جای نگرانی نخواهید داشت.

سعی بر این بوده است که فضای ویلا، گرم و دلپذیر باشد. بنابراین از متریال ها به شکلی استفاده شده است که تونالیته رنگی گرم داشته باشند. علاوه بر این ، برای نورپردازی ویلا از سقف کاذب دکوراتیو استفاده شده است. این سقف کاذب ، نورپردازی بسیار زیبایی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

همانطور که در تصاویر مشخص است، آشپزخانه با کابینت ممبران کار شده است. فضای نشیمن و آشپزخانه ، بر اساس پلان مدرن دیزاین شده اند و آشپزخانه به صورت جزیره ای است. در ادامه می توانید تصاویر فضای داخلی این ویلای دوست داشتنی را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.

اگر قصد خرید ویلای ۵۰۰ متری در منطقه سرخاب تهراندشت را دارید و ویلای کد ۱۴۷ مطابق سلیقه شماست ، می توانید جهت هماهنگی بازدید با مشاورین خود در گروه ویلا رز تماس بگیرید. علاوه بر این ، ما می کوشیم منطبق بر شرایط و سلیقه شما ، گزینه های دیگر را نیز پیش روی شما بگذاریم:

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا ، باغ ویلا و باغچه در منطقه تهراندشت ( سرخاب ، سعید آباد ، اسماعیل آباد ، احمد آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top