اینستاگرام ویلا رز

ویلا ارزان قیمت تهراندشت سرخاب ، کد 122 (فروش رفت)

ویلا ارازن قیمت تهراندشت سرخاب ، کد 122
ویلا کد ۱۲۲ ، قیمت مناسب و بسیار زیبا و دلنشین

ویلا ارزان قیمت تهراندشت سرخاب ، کد ۱۲۲ (فروش رفت)

متراژ زمین : ۵۷۰ مترمربع

متراژ ساختمان ویلا : ۱۰۵ مترمربع

تعداد اتاق خواب : ۲ خواب

وضعیت استخر: استخر روباز

آشپزخانه دارای کابینت

محوطه سازی حرفه ای و اصولی

آلاچیق

سرویس بهداشتی در محوطه

انباری

وضعیت ویلا : شهرکی دارای سرایداری و نگهبانی ۲۴ ساعته

دیوار سنگی دکوراتیو در محوطه

توضیحات ویلا

در این مطلب قصد داریم شما را با یکی دیگر از ویلاهای آماده فروش در منطقه تهراندشت ، سرخاب آشنا نماییم. این ویلا را با کد ۱۲۲ می شناسیم و اگر شما نیز قصد داشتید این ویلا را از نزدیک ببینید و یا قصد خرید دارید می توانید در تماس تلفنی از کد ۱۲۲ استفاده نمایید. این ویلا در زمره ویلا های ارزان قیمت منطقه تهراندشت و سرخاب قرار می گیرد.

همانطور که در توضیحات اولیه اشاره شد، متراژ زمین این ویلا ۵۷۰ مترمربع می باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید ویلا با قیمت مناسب هستید ، این ویلا با توجه به متراژ زمین ، ساختمان و امکانات استخر روباز و محوطه کاری بسیار زیبا و حرفه ای می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، می توانید ساختمان زیبای یک طبقه را که روبروی شما قرار گرفته است را ببینید. سمت راست و چپ باغچه هایی وجود دارند و مسیر ورودی در دو طرف چراغ های محوطه ای بسیار زیبایی کار شده است که محوطه ویلا را در شب بسیار زیبا و دوست داشتنی می کنند.

استخر روباز بسیار زیبا با کاشی های آبی و سفید دقیقا جلوی ساختمان قرار گرفته که دسترسی بسیار خوبی را از داخل ساختمان خواهد داشت. همانطور که اشاره شد، زمین این ویلا ۵۷۰ مترمربع است که ۱۰۵ متر به ساختمان اختصاص یافته و فضایی در حدود ۴۶۵ مترمربع محوطه در اختیار شما قرار دارد. البته لازم است بدانید که بخشی از این محوطه به استخر روباز اختصاص یافته است.

در کنار استخر یک دیوار سنگی بسیاری زیبای دکوراتیو کار شده است و در کنار آن باربیکیو قرار گرفته است. در واقع باید این طور گفت که محوطه ویلا امکانات مورد نیاز تفریحی شما را داراست و از سوی دیگر بسیار زیبا و دلنشین است.

ساختمان ویلا

ساختمان ویلا به سبک مدرن طراحی و اجرا شده است. این ساختمان دارای امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای یک اقامت آرامش بخش می باشد و می توانید اوقات خوبی را در آن سپری نمایید. دو اتاق خواب این ساختمان به شما امکان می دهد در ایامی که میهمان دارید، بتوانید فضای اختصاصی برای میهمان خود داشته باشید.

روی نمای ساختمان پنجره های قدی بسیار بزرگی کار شده است که دو کاربرد دارند. اول اینکه در طول روز نور طبیعی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و فضای داخل بسیار دلباز است و دوم اینکه شما می توانید از فضای داخلی ساختمان دید بسیار خوبی به استخر و محوطه ویلا داشته باشید که برای هر ویلا یک ضرورت به حساب می آید.

ویلا ارزان قیمت تهراندشت سرخاب با شرایط خوب

همانطور که اشاره شد این ویلا شهرکی است. ویلاهای شهرکی دارای دو ویژگی بسیار مهم هستند. اول اینکه با توجه به اینکه شهرک دارای سرایداری و نگهبانی است، نگهداری ویلا و فضای سبز و استخر بسیار ساده تر خواهد بود و از سوی دیگر امنیت ویلا همواره تامین است و در مواقعی که شما در ویلا هستید، نیازی به نگرانی نیست.

دومین ویژگی مثبت ویلای شهرکی این است که با توجه به تقسیم هزینه های سرایداری و نگهبانی بین ویلاهای موجود در شهرک ، هزینه نگهداری ویلا برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. اگر شما ویلایی انحصاری داشته باشید، هزینه نگهداری ویلا برای شما بسیار بالا خواهد بود و سعی کنید به این هزینه ها بصورت بلند مدت نگاه کنید.

اگر در نگاه اول این ویلا را پسندیده اید، پیشنهاد می کنیم که باهماهنگی اولیه با گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز ، یک روز وقت بگذارید و این ویلا و همینطور منطقه زیبای سرخاب و تهراندشت را از نزدیک نیز ببینید.

همچنین علاوه بر این ، ما ویلاها ، زمین ها، باغچه ها و باغ ویلاهای دیگری را در اختیار داریم که شما می توانید آنها را نیز از نزدیک ببینید. به این منظور می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. ما تلاش می کنیم با توجه به سلیقه شما ، بودجه ، شرایط پرداخت و … ، بهترین گزینه ممکن را پیش روی شما بگذاریم. اگر به دنبال ویلا ارزان قیمت در تهراندشت سرخاب هستید ، با شماره های زیر در تماس باشید.

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

اگر در رابطه با منطقه تهراندشت سوالی در ذهن دارید ، پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید:

منطقه تهراندشت کردان کجاست

بهشت گمشده تهراندشت

اگر در رابطه با خرید ویلا در مناطق ویلایی اطراف تهران مردد هستید و نمی دانید که در کدام منطقه دنبال ویلا باشید ، پیشنهاد می کنیم حتما مطلب زیر را مطالعه نمایید. چرا که شرایط مناطق مختلف بررسی و در اختیار شما قرار گرفته است:

خرید ویلا اطراف تهران

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا ، زمین ، باغ و باغچه در منطقه سرخاب تهراندشت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top