اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلا لوکس تهراندشت کردان ، کد 129

خرید ویلا لوکس تهراندشت کردان ، کد 129
باغ ویلای ۷۰۰ متری دوبلکس در سرخاب تهراندشت کردان

خرید ویلا لوکس تهراندشت کردان ، کد ۱۲۹

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

زمین: ۷۰۰ مترمربع

زیربنا: ۲۴۰ متر

استخر: روباز به همراه تصفیه خانه

اتاق خواب: دو خواب مستر

تفکیک فضایی با پلان بی نظیر

بار روم با چوب طبیعی

محوطه کاری حرفه ای

آلاچیق چوبی در محوطه

باریکیو حرفه ای

ویلا بصورت دوبلکس

تراس بزرگ با ویوی فوق العاده

یکی از بهترین ویلاهای منطقه

در یکی از بهترین مناطق سرخاب

شهرکی با نگهبانی ۲۴ ساعت

شهرک فول ساخته شده و قدیمی

سایر امکانات: آب و برق

وضعیت سند: سند بنچاق

خرید ویلا لوکس در منطقه تهراندشت کردان

در این بخش قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از ویلاهای متفاوت و لوکس منطقه تهراندشت و سرخاب بپردازیم. ویلای کد ۱۲۹. همانطور که در توضیحات اشاره شد ، این ویلا بصورت دوبلکس ساخته شده است. دوبلکس بودن ویلا به شما کمک می کند که تفکیک فضایی بسیار خوبی در ویلا داشته باشیم.

ویلای کد ۱۲۹ در یکی از بهترین مناطق تهراندشت یعنی منطقه سرخاب و در یکی از بهترین مناطق سرخاب یعنی تهران ویلا قرار گرفته است. اگر به منطقه سرخاب سری زده باشید، حتما آوازه منطقه تهران ویلا به گوش تان خورده است. این منطقه دارای خیابان های بسیار زیبا سرشار از درخت های چنار قدیمی است که سبب زیبایی این منطقه شده است. همینطور این منطقه دارای کوچه باغ های فراوان است که پر از شهرک های ویلایی می باشند. ویلای کد ۱۲۹ در یکی از بهترین کوچه باغ های منطقه تهران ویلا واقع شده است. برای اینکه با کیفیت این منطقه بهتر و بیشتر آشنا شوید ، کافی است یک روز وقت بگذارید و به منطقه تهراندشت و سرخاب ، سفری کوتاه داشته باشید.

در ادامه به بررسی اختصاصی این ویلا خواهیم پرداخت. با ویلا رز همراه باشید.

بررسی محوطه ویلا کد ۱۲۹

وقتی وارد محوطه شهرک می شوید، فضای سبز بسیار خوبی را می بینید که اطراف ویلاهای مختلف کار شده اند. از درب ورودی ویلا که وارد آن می شوید، گویی به بهشتی سبز و بی همتا قدم گذاشته اید. محوطه این ویلا ، بسیار سرسبز و شامل درختان قدیمی است. به خاطر داشته باشید که هر قدر درختان یک ویلا قدیمی تر و جا افتاده تر باشند ، ویلا دارای کیفیت بهتری خواهد بود. در اصطلاح به این موضوع جا افتادن ویلا می گویند!

از درب ورودی می توانید ساختمان ویلا را در فضای روبرو مشاهده نمایید. در فضای سمت چپ فضای سبز ویلا قرار گرفته است. پشت این فضای سبز، استخر و آلاچیق چوبی بسیار زیبایی واقع شده است. این آلاچیق چوبی ، می تواند برای شما دورهمی های بسیار دلنشینی را رغم بزند. از یک طرف فضای سبز و از طرف دیگر، استخر! چه چیزی بهتر از این می توان یافت برای یک استراحت دلنشین آخر هفته !

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به محوطه ویلا را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی کافی است بر روی تصاویر کلیک نمایید.

بررسی فضای داخل ساختمان ویلا

پس از بررسی محوطه ، در ادامه قصد داریم به بررسی فضای داخل ساختمان بپزدایم. اولین چیزی که در مورد ساختمان ویلا باید بدانید این است که نمای ساختمان دارای پنجره های بسیار بزرگی است که دید بسیار خوبی را به محوطه ویلا تامین می کند. از سوی دیگر این ویلا دارای تراس بسیار بزرگی است. این تراس می تواند برای شما شب نشینی و دور همی های بسیار خوبی را میزبانی کند.

از درب ورودی که وارد ساختمان ویلا می شوید، در سمت راست سالن بسیار بزرگی روبروی شما خواهد بود. این فضای نشیمن بزرگ محل مناسبی برای دور همی ها و میهمانی های شماست. سمت چپ نیز آشپزخانه و راه پله چوبی بسیار زیبا که دسترسی به طبقه بالا را تامین می کند، واقع شده است. در این طبقه ، سرویس بهداشتی عمومی و یک اتاق خواب مستر نیز قرار گرفته است.

از طریق راه پله چوبی ، به طبقه بالا هدایت می شود. در این طبقه اولین چیزی که می بینید، فضای بار بزرگ و زیبایی است. در پس این بار ، یک اتاق خواب خصوصی واقع شده است که دارای سرویس بهداشتی مخصوص به خود است. از طریق فضای بار ، شما به تراس بسیار بزرگی دسترسی خواهید داشت که دید بسیار خوبی به منطقه سرخاب دارد. این ویو را باید از نزدیک ببینید تا به زیبایی های این ویلا و منطقه سرخاب پی ببرید.

در مورد ویلاهای دوبلکس یک نکته بسیار مهم وجود دارد. در ویلاهایی که به شکل دوبلکس ساخته می شوند، معمولا فضاهای عمومی و خصوصی به خوبی تفکیک می شوند. تفکیک به این شکل است که به طور معمول ، فضاهای عمومی نظیر نشیمن ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی عمومی و … در طبقه اول ، فضاهای خصوصی نظیر اتاق خواب ها، در طبقه بالا قرار می گیرند. به این ترتیب اگر در فضای طبقه همکف ، دور همی برقرار باشد، در طبقه بالا آرامش برقرار است و به این شکل ، تفکیک فضایی اتفاق می افتد.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضای داخل ویلای کد ۱۲۹ را مشاهده نمایید.

برای بازدید از ویلای کد ۱۲۹ ، کافی است با مشاورین خود در گروه ویلا رز هماهنگی نمایید. کافی است یک روز وقت بگذارید و به منطقه زیبای سرخاب سفری کوتاه داشته باشید.

علاوه بر این ، ما تلاش می کنیم گزینه های دیگر ، منطبق بر بودجه و سلیقه تان را پیش روی شما قرار دهیم تا بتوانید با دست باز نسبت به انتخاب ویلای شخصی تان اقدام نمایید. با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

جهت آشنایی با منطقه تهراندشت و سرخاب ، لینک های زیر را نیز مطالعه نمایید:

منطقه تهراندشت کردان کجاست

بهشت گمشده تهراندشت

 

اگر هم در رابطه با خرید ویلا اطراف تهران و انتخاب منطقه مورد نظرتان مردد هستید، می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات بسیار خوبی را به دست آورید:

خرید ویلا اطراف تهران

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید ویلا لوکس تهراندشت کردان

مرجع خرید و فروش باغ ، باغچه ، زمین و ویلا در منطقه سرخاب تهراندشت و کردان

2 Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top