اینستاگرام ویلا رز

ویلای 800 متری مدرن در سرخاب ، کد 131 (فروش رفت)

ویلای 800 متری مدرن در سرخاب
خرید ویلای مدرن و لوکس در سرخاب تهراندشت

ویلای ۸۰۰ متری مدرن در سرخاب ، کد ۱۳۱ (فروش رفت)

ویلای کد ۱۳۱ سرخاب

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

زمین: ۸۰۰ متر

زیربنا: ۱۴۰ متر

۲ خواب

استخر روباز با تصفیه خانه

آب و برق (گاز در فاصله ۵۰ متری شهرک)

محوطه سرسبز و بی نظیر

طراحی داخلی مدرن و فوق العاده

فول فرنیش

ویلا بصورت شهرکی با نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

سند : بنچاق اصلاحات اراضی

چسب بافت سرخاب

قیمت: ۳۴۵۰ (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۶/۱۰)

در این مطلب قصد داریم به همراه شما، به بررسی یکی از ویلاهای مدرن و لوکس منطقه سرخاب بپردازیم. ویلایی که طراحی داخلی و نمای آن به سبک مدرن طراحی شده است. محوطه این ویلا ، به طور حتم در اولین بازدید دل شما را خواهد برد. چرا که بسیار سرسبز ، زیبا و دنج است.

لازم است بدانید که شهرکی که این ویلا در آن واقع شده است ، به شدت به بافت سرخاب نزدیک است. به نحوی که آخرین علمک گاز شهری ، در فاصله ۵۰ متری شهرک واقع شده است. بر این اساس ، رساندن گاز لوله کشی به این شهرک کار چندان دشواری نیست و نیاز به همت مالکین دیگر ویلاهای شهرک خواهد داشت. ویلای کد ۱۳۱ درب مجزا از شهرک دارد. به نحوی که درب این ویلا دقیقا در کنار درب اصلی ورودی شهرک واقع شده است.

اگر قصد خرید یک ویلای مدرن ، زیبا ، با امکانات رفاهی بالا ، دیزاین حرفه ای و در نهایت، نزدیک به سرخاب را دارید، ویلای کد ۱۳۱ می تواند گزینه مناسب و مورد نظر شما باشد. پیشنهاد ما به شما این است که حتما یک بار این ویلا را از نزدیک بازدید نمایید. جهت بازدید می توانید با شماره های زیر هماهنگی لازم را به عمل آورید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

پیش از هر چیز اگر قصد دارید ویدیوی مربوط به ویلا را ببینید، می توانید از طریق ویدیو زیر در IGTV ویلا رز ویدیوی کامل این ویلا را مشاهده نمایید.

لایک و فالو کردن پیج ویلا رز را فراموش نکنید 🙂

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

بررسی محوطه ویلای ۱۳۱

در ادامه قصد داریم ویلا را به همراه شما بررسی نماییم. ابتدا به بررسی محوطه ویلا خواهیم پرداخت. از درب ورودی زیبا که وارد محوطه ویلا می شوید، اولین چیزی که خواهید دید محوطه سرسبز و زیبای ویلاست. در پس این سرسبزی سایه بسیار مطبوعی قرار دارد که ظهرهای تابستان را برای شما بسیار دل انگیز خواهند کرد. نکته جالب اینجاست که از درب ورودی ، تنها بخشی از نمای ساختمان که با آجر قرمز کار شده است را مشاهده خواهید کرد. چرا که استخر و نمای ساختمان پشت فضای سبز مخفی شده اند.

همانطور که به مسیر خود در این ویلا ادامه می دهید، می توانید در بخش سمت راست یک نشیمن درون محوطه را ببینید که در دل فضای سبز جای گرفته است. دقیقا جلوی این نشیمن، استخر ویلا قرار دارد. استخری که زیبایی بی حد و حصری دارد. چرا که با انبوهی از گیاهان مختلف محاصره شده است.

روبروی شما ساختمان ویلا واقع شده است و در بخش سمت چپ نیز باز فضای سبز قرار گرفته است. اگ بخواهیم منصف باشیم، در این ویلا نسبت به فضای سبز ، اهتمام ویژه ای شده است تا ویلا در نهایت سرسبزی باشد.

نکته اینجاست که نگهبانی شهرک دقیقا در کنار این ویلا قرار دارد و از این رو ویلای شما همواره مراقبت و نگهداری خواهد شد. هم به لحاظ فضای سبز محوطه و هم امنیت. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه ویلا را مشاهده نمایید.

فضای داخلی ساختمان ویلای ۱۳۱

معنا و مفهوم دقیق مدرن بودن این ویلا را در فضای داخلی آن می توانید ببنید. بنای ساختمان ۱۴۰ متر مربع مساحت دارد و دو اتاق خواب دنج و راحت در آن قرار گرفته اند. لازم است بدانید که این ویلا بصورت فول فرنیش یعنی با تمامی مبلمان مورد نیاز ویلا واگذار می شود. از درب ورودی که می خواهید وارد ساختمان ویلا شوید، ابتدا یک نشیمن مجزا در بخض ورودی قرار دارد که می توان عصرها در آن نشست و از محوطه و هوای پاک سرخاب نهایت لذت را برد. وارد ساختمان که می شوید، ابتدا نشیمن ویلا را مشاهده می نمایید و در انتها ، آشپزخانه واقع شده است. آشپزخانه این ویلا بصورت جزیره ای کار شده است.

دقیقا نرسیده به آشپزخانه ، راهرویی قرار دارد که شما را به سمت اتاق خواب ها و همینطور سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی راهنمایی خواهد کرد. اتاق خواب ها، همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، دارای پنجره به فضای محوطه و کنار ساختمان هستند و از این حیث بسیار دوست داشتنی و دنج می باشند. این دنج بودن اتاق خواب ها را باید با چشم ببینید. در فضای داخلی ویلا ، امکانات رفاهی ضروری نظیر آب و برق و گاز بخوبی تدارک دیده شده است. در ادامه می توانید تصاویر فضای داخلی ویلای ۸۰۰ متری مدرن در سرخاب را مشاهده نمایید.

 

اگر از ویلای کد ۱۳۱ خوشتان آمده است، می توانید با هماهنگی قبلی ، سفری کوتاه به بهشت ساوجبلاغ یعنی سرخاب داشته باشید. علاوه بر این ، ما ویلاهای دیگری را نیز جهت بررسی در اختیار شما قرار خواهیم داد. تلاش ما در گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز این است که شما بهترین خرید ممکن ، منطبق بر بودجه و سلیقه تان را داشته باشید. جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتری با ما در تماس باشید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

ویلای ۸۰۰ متری مدرن در سرخاب

مرجع خرید و فروش باغ ، باغچه و ویلا در سرخاب تهراندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top