اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلا با قیمت مناسب در منطقه سعید آباد تهراندشت کد 132 (فروش رفت)

خرید ویلا با قیمت مناسب تهراندشت
ویلای دنج ، سرسبز و دلنشین با استخر روباز کد ۱۳۲ در سعید آباد

خرید ویلا با قیمت مناسب در منطقه سعید آباد تهراندشت کد ۱۳۲ (فروش رفت)

موقعیت: کرج ، تهراندشت ، سعید آباد

متراژ زمین : ۵۰۰ متر مربع

زیربنا: ۱۴۰ متر مربع

تعداد اتاق خواب: دو خواب هر دو مستر

سایر امکانات: آب، برق، گاز

وضعیت سند: بنچاق

وضعیت مبلمان: فول ‌فرنیش

شهرکی به همراه سرایداری و نگهبانی

🏅 واقع در یکی از بهترین خیابان های سرخاب و یکی از شهرک های قدیمی منطقه.

🏅 ویلای دنج و دلنشین.

قیمت اعلامی مالک ۲۸۵۰ میلیارد تومان (۹۹/۰۶/۱۵)

پیش از اینکه توضیحات راجع به این ویلا را مطالعه نمایید، ابتدا دعوت می کنیم ویدیو اینستاگرام مربوط به این ویلا را مشاهده نمایید:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

توضیحات ویلای کد ۱۳۲

شما به عنوان یک شهروند تهرانی و کسی که زندگی در یک شهر شلوغ را تحربه می کند، به طور حتم با گذر مدت زمانی، دچار خستگی می شوید و نیاز به پناه بردن به دامان طبیعیت جهت رفع خستگی و تجدید قوا و عوض شدن روحیه خواهید داشت.

این گونه است که همه ما پس از مدت زمانی نیاز به سفر پیدا می کنیم. به طور معمول، در تعطیلات آخر هفته و مناسبت هایی که پیش می آید، جاده های خروجی تهران به ویژه جاده های منتهی به شهرهای چالوس ، آمل و … ، بسیار شلوغ و پرترافیک هستند. به نحوی که مسیر ۳.۵ ساعته را باید در مدت زمان ۷ ساعت طی کرد! این موضوع یعنی ترافیک و شلوغی جاده ها در روزهای پایانی هفته بویژه در فصل تابستان موضوعی است که سالهاست همه ما با آنها دست به گریبانیم. به نحوی که در تعطیلات ، بسیاری از افراد قید سفر رفتن را می زنند و دلیل این امر ، ترافیک و شلوغی جاده هاست. ترافیکی که باعث می شود سفر رفتن ، بیشتر از آنکه سبب رفع خستگی و تعویض روحیه باشد، سبب خستگی مضاعف شود.

در این شرایط ، یکی از راه حل های موجود برای شما این است که در مناطق خوش آب و هوا و ییلاقی اطراف تهران اقدام به خرید ویلای شخصی نمایید. ویلای شخصی اطراف تهران سبب می شود که شما بجای طی کردن مسیرهای طولانی ، با طی کردن مسافت کوتاه به منطقه ای خوش آب و هوا برسید و در نهایت بجای تلف کردن وقت در ترافیک جاده ، اوقات فراغت تان را صرف استراحت واقعی نمایید. هم در دامان طبیعت باشید و هم در آرامش کامل و هم بسیار نزدیک!

در بین مناطق ییلاقی ، پیشنهاد ما به شما منطقه تهراندشت و به ویژه منطقه ی زیبا و سرسبز سرخاب است. دلیل این امر را به صورت خلاصه می توان نزدیکی به تهران، دسترسی عالی به منابع آب و سرسبزی و با صفا بودن این منطقه دانست. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید لینک زیر را مطالعه نمایید:

بهشت گمشده تهراندشت

اگر به خرید ویلا اطراف تهران علاقه مند هستید، در این بخش ما برای شما یکی از ویلاهای شهرکی و بسیار دنج را آماده نموده ایم. ویلایی که شما می توانید آن را بازدید نمایید و در صورتی که با آن حس خوبی داشتید، نسبت به خرید آن اقدام نمایید. ویلای کد ۱۳۲

تصاویر مربوط به محوطه ویلا

همانطور که در تصاویر این ویلای دنج و دلنیشن مشخص است، ویلا دارای محوطه بسیار سرسبزی است. درختان میوه در کنار درخت بید مجنون، زیبایی بسیار زیادی را به محوطه این ویلا بخشیده اند. با خرید این ویلا ، شما یک بهشت کوچک و شخصی را خریداری نمایید. محوطه به دلیل وجود درختان سرسبز، بسیار خنک و مطبوعی است. همچنین، در کنار این محوطه استخری بسیار زیبا قرار دارد که صدای دلنشین آب در کنار این سرسبزی و طراوت ، به شما نوید اوقات فراغت لذت بخش و پر از آرامش را می دهد. بهتر است این ویلا را از نزدیک ببینید چرا که این حس و حال خوب به معنای واقعی کلمه در کلمات نمی گنجند!

در محوطه علاوه بر فضای سبز و استخر و روباز یک نشیمن محوطه ای هم قرار گرفته است که دقیقا روبرو استخر قرار دارد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر مربوطه به محوطه این ویلا را مشاهده نمایید. برای برزگنمایی کافی است بر روی تصاویر کلیک نمایید.

فضای داخل ساختمان ویلا

پس از بررسی ویلا ، باید نگاهی به داخل ساختمان داشته باشیم. داخل این ساختمان ، تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای یک اقامت خوب تدارک دیده شده است. دو اتاق خواب مستر ، نشیمن بسیار دلباز در کنار سایر امکانات رفاهی مورد نیاز ، برای شما تدارک دیده شده است.

همانطور که اشاره شد، این ویلا دارای تمامی امکانات رفاهی آب ، برق و گاز است. در ادامه می توانید تصاویر فضای داخل ساختمان ویلای کد ۱۳۲ را مشاهده نمایید:

 

سایر نکات مهم در رابطه با ویلا که باید بدانید

  • یکی از نکات مهم در رابطه با این ویلا ، کوچه ای است که شهرک این ویلا در آن واقع شده است. این کوچه بسیار سرسبز و کاملا آسفالت است. در واقع اگر نخواهیم اغراق کنیم، این کوچه یکی از بهترین و دنج ترین کوچه ها در کل منطقه تهراندشت، سرخاب و سعید آباد است. دسترسی این کوچه از خیابان اصلی بسیار خوب است و از این رو ، بدون کمترین پیچیدگی به شهرک و ویلای شخصی تان خواهید رسید. بدون گیر کردن در ترافیک ها طولانی جاده ها و سپری کردن مدت زمان زیاد در ترافیک!
  • همچنین شهرکی که این ویلا در آن واقع شده است از جمله شهرک های نسبتا قدیمی است که تمامی قطعات زمین تبدیل به ویلا شده اند و شهرک کامل است. همچنین فضای شهرک بسیار سرسبز و مطبوع می باشد. درختان بید مجنون در نقاط مختلف این شهرک قرار دارند و فضای بسیار مطبوعی در این شهرک ایجاد نموده اند.
  • همچنین لازم است بدانید که این شهرک، دارای دو درب ورودی خروجی می باشد.

جهت بازدید از ویلای بسیار ارزشمند کد ۱۳۲ کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید. با هماهگنگی قبلی گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز می توانید از این ویلا بازدید به عمل آورید. علاوه بر این ، ما گزینه های بسیار زیاد دیگری در دست داریم که می توانید منطبق بر سلیقه و بودجه تان ، آنها را نیز بازدید نمایید. تلاش ما بر این است که با توجه به شرایط و علاقه مندی شما، بهترین خرید ممکن را برای تان رقم بزنیم. با ما در تماس باشید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا ، زمین ، باغ و باغچه در منطقه تهراندشت ، سرخاب ، سعید آباد ، احمد آباد و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top