اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلا در تهراندشت 500 متر شهرکی ، ویلای کد 130 (فروش رفت)

خرید ویلا در تهراندشت 500 متر شهرکی
ویلای مدرن و زیبا ، دنج و دلنشین در منطقه سرخاب

خرید ویلا در تهراندشت ، ۵۰۰ متر شهرکی (فروش رفت)

ویلای کد ۱۳۰

موقعیت: کرج ، تهراندشت ، سرخاب

متراژ زمین : ۵۰۰ متر مربع

زیربنا: ۱۲۰ متر

اتاق خواب: دو خواب مستر

استخر: روباز به همراه تصفیه خانه

امکانات: آب و برق

آشپزخانه با کابینت کامل

امکان اقدام برای کنتور گاز

ویلا بصورت شهرکی با نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

سند : بنچاق اصلاحات اراضی

چسب بافت سرخاب

قیمت : ۲.۴ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در ۱۳۹۹/۶/۷)

در این قسمت قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی از ویلاهای زیبا و البته بسیار خوش قیمت منطقه سرخاب بپردازیم. ویلای کد ۱۳۰ . اگر این ویلا را در نهایت پسندیدید می توانید با اعلام کد ۱۳۰ سایر اطلاعات مربوط به این ویلا را از ما بگیرید.

این ویلا در یکی از سالم ترین و نزدیک ترین شهرک های ویلایی به بافت روستای سرخاب قرار گرفته است. به این تیپ شهرک ها در اصطلاح چسب بافت گفته می شود. یعنی در کنار بافت قرار گرفته است. شهرکی که این ویلا در آن واقع شده است، شهرکی است بسیار تمیز و مرتب. خوب است بدانید اکثر قطعات این شهرک ساخته شده و ویلا هستند. زمین چپ و راست این ویلا نیز جزء آخرین زمین های این شهرک هستند که در حال ساخت هستند و بزودی تبدیل به ویلاهایی مدرن خواهند شد. در این شهرک ویلاهای دیگری نیز وجود دارند که بسیار لوکس و خاص هستند. مانند ویلای کد ۱۳۱ .

همانطور که اشاره شد، این شهرک دارای امکانات آب و برق است. علمک گاز شهری نیز در فاصله بسیار کمی از این ویلا قرار گرفته است و با هزینه بسیار مناسب می تواند گاز شهری را نیز به این شهرک و ویلاها رساند. از جمله مزایای دیگر این ویلا می توان به سرایداری و نگهبانی ۲۴ ساعته اشاره نمود. در زمانی که شما در ویلای شخصی تان حضور ندارید، سرایداری شهرک وظیفه آبیاری فضای سبز و حفاظت از ویلای شما را بر عهده خواهد داشت.

تصاویر محوطه ویلا

از درب ورودی که وارد محوطه ویلا می شود، روبروی شما ساختمان ویلا قرار گرفته است که در تصاویر مشهود است. در بخش سمت راست فضای سبز قرار گرفته که در میان آن ، یک نشیمن بسیار دلنشین و دنج قرار گرفته است. فضای سبز شامل درختان میوه می باشد. از این مسیر ماشین رو که می گذرید، به محوطه مربوط به استخر و ویلا می رسید. در فضای سمت راست، استخر روباز قرار گرفته است و در انتها نیز ساختمان ویلا واقع شده است. دو طرف ساختمان ویلا خالی است. این فضای خالی هم کم می کند که اتاق خواب ها پنجره داشته باشند و هم اینکه در یک طرف ساختمان یک سرویس بهداشتی محوطه قرار گرفته و در طرف دیگر یک انباری.

نمای ساختمان ویلا ، بر اساس سبک مدرن و صنعتی ساخته شده است. همانطور که در تصاویر مشخص است، نمای ویلا با آجر قرمز کار شده است. در کنار این آجر قرمز از فلز نیز استفاده شده است. ترکیب فلز مشکی رنگ با آجر قرمز ، یک سبک نو در استفاده از متریال های ساختمانی است. به این سبک از معماری ، تلفیق سبک های مدرن – صنعتی گفته می شود که امروزه بسیار فراگیر شده است و طراحان زیادی در کار خود از این ترکیب متریال و سبک استفاده می کنند. نمای مدرن این ویلا بسیار دوست داشتنی است و قطعا دل شما را خواهد برد. در ادامه می توانید تصاویر این مربوط به محوطه و نمای این ویلا را مشاهده نمایید. پس از آن به بررسی فضای داخلی ساختمان ویلا خواهیم پرداخت.

اطلاعات و تصاویر ساختمان ویلا

از درب وردوی که وارد ویلا می شوید، با سالن بسیار روشن و پرنوری روبرو خواهید شد. این ویلا به این دلیل که از پنجره های بزرگ بهره می برد، نور بسیار خوبی دارد. در فضای سمت راست فضای نشمین قرار گرفته است. در فضای سمت چپ نیز آشپزخانه واقع شده است.

روبروی شما پلکانی قرار دارد که شما را به سمت اتاق خواب ها هدایت می کند. دو اتاق خواب در سمت راست و چپ. نکته مهم اینکه ، چون ساختمان در چپ و راست دو فضای خالی و با فاصله از دیوار ویلا دارد، هر دو اتاق خواب دارای پنجره و نورگیر هستند. جالب است بدانید که در برخی از ویلاها شما می بینید که اتاق خواب هیچ پنجره ای به هیچ جا ندارد! اما در این ویلا به دلیل رعایت اصول طراحی و معماری، هر دو اتاق خواب پنجره و نورگیر دارند.

سقف فضای نشیمن نیز بصورت سقف کاذب دکوراتیو همراه با نورپردازی ساده است. در مجموع ، این ویلا ، هم به لحاظ اصول طراحی محوطه و ساختمان ویلا ، هم به لحاظ شهرکی که در آن قرار گرفته و هم به لحاظ قیمت اعلام شده از سوی مالک ، یکی از بهترین ویلاهایی است که می توانید در منطقه سرخاب خرید کنید. با رنج قیمت دو میلیارد و چهارصد میلیون ، این ویلا کاملا به قیمت و مناسب است.

اگر از ما یک ویلای خوش قیمت ، با کیفیت ساخت و رعایت اصول طراحی ویلا در منطقه ای مناسب در سرخاب را بخواهید ، قطعا پیشنهاد ما به شما ویلای کد ۱۳۰ است! اگر قصد دارید از این ویلا بازدید نمایید، می توانید با مشاورین خود در گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز هماهنگی به عمل آورید. کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت و سرخاب داشته باشید.  علاوه بر این ، ما سعی می کنیم منطبق بر بودجه و سلیقه شما ، گزینه های دیگر را نیز در اختیار شما قرار دهیم. تلاش ما این است که شما بتوانید بهترین خرید ممکن را با توجه به بودجه تان داشته باشید. در این مطلب در رابطه با خرید ویلا در تهراندشت ۵۰۰ متر شهرکی ، صحبت کردیم.

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

اگر با منطقه تهراندشت و به ویژه منطقه سرخاب آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مطالعه نمایید:

منطقه تهراندشت کردان کجاست

بهشت گمشده تهراندشت

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید ویلا در تهراندشت ۵۰۰ متر شهرکی

مرجع خرید و فروش زمین ، باغ ، باغچه و ویلا در منطقه سرخاب تهراندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top