اینستاگرام ویلا رز

ویلای 500 متری دوبلکس سند تکبرگ تهراندشت ، ویلای کد 181

ویلای 500 متری دوبلکس سند تکبرگ تهراندشت
تصاویر محوطه و نمای ساختمان ویلای کد ۱۸۱

ویلای ۵۰۰ متری دوبلکس سند تکبرگ تهراندشت

💎💎 ویلای شهرکی فول سند تکبرگ

📌 ویلای کد ۱۸۱

🔖 موقعیت: تهراندشت، سعیدآباد (بهترین نقطه سعیدآباد)

🔖متراژ زمین: ۵۰۰ مترمربع

🔖زیربنا: ۱۸۰ متر دوبلکس

🔖تعداد اتاق خواب: ۳ خواب دو خواب مستر

🔖استخر روباز با تصفیه خانه

🍁محوطه سازی فوق العاده و بسیار زیبا

⁦سایر امکانات⁩: آب، برق، گاز

مبلمان: فول فرنیش

⁦آب نما، برکه

⁦آلاچیق

⁦آتشگاه

⁦تراس با ویو عالی به منطقه

⁦⚠️⁩ وضعیت سند: سند تکبرگ (به نام شما در دفترخانه)

💵 قیمت : ۶.۵ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۱۱/۲۵)

⁦ویلا بصورت شهرکی با سرایداری و‌نگهبانی ۲۴ ساعته

💡ویلای کد ۱۸۱، در یکی از فوق العاده ترین مناطق تهراندشت قرار گرفته. این ویلای دارای سند تکبرگ، بصورت شهرکی است و دارای آب و برق گاز است. محوطه کاری و دیزاین ویلا بسیار زیباست و قطعا نظر شما را جلب خواهد کرد. از نظر امکانات، موقعیت و سند، این ویلا از ارزش خرید بالایی برخودار است.

ویدیوی ویلای کد ۱۸۱

اگر فرصت بررسی تصاویر مربوط به ویلا را ندارید، می توانید از طریق ویدیوی زیر واقع در IGTV اینستاگرام ویلا رز ، ویدوی مربوط به این ویلا را بطور کامل مشاهده نمایید. اگر در رابطه با ویلا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و یا جهت هماهنگی بازدید، می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

تصاویر محوطه ویلای کد ۱۸۱

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۸۱

ویلای ۵۰۰ متری دوبلکس سند تکبرگ تهراندشت

اگر قصد خرید ویلای شهرکی با متراژ ۵۰۰ متر مربع ، بصورت شهرکی را دارید، ویلای کد ۱۸۱ یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. چرا که این ویلا، در یکی از بهترین نقاط تهراندشت قرار گرفته و موقعیت بسیار خوبی دارد. به عبارت دیگر، این ویلا از نظر لوکیشن هیچگونه ضعفی ندارد!

علاوه بر این، ساختمان ویلا دوبلکس است. بسیاری از دوستانی که به دنبال خرید ویلا هستید، دوست دارند که ویلا دوبلکس باشد! پس این ویلا می تواند یکی از بهترین گزینه های روبرو باشد.

ویلا دارای سند تکبرگ است و دوستانی که به دنبال ویلایی هستند که دارای سند تکبرگ باشد، این گزینه را حتما مد نظر داشته باشند.

محوطه سازی ویلا نیز بسیار زیبا و مدرن انجام شده است. تقریبا هر امکاناتی که در ویلا مورد نظر شماست، در این ویلا تدارک دیده شده است. آتشگاه، آلاچیق، برکه ، آب نما و … .

ساختمان ویلا هم بسیار خاص دیزاین شده است. یک ویلا با سقف شیروانی نه به سبک ویلاهای شیروانی قدیمی، بلکه ویلا با سقف شیروانی به سبک جدید! بسیار دلربا و زیبا. علاوه بر این، نورپردازی بسیار خوبی نیز برای این ویلا انجام شده! در شب فضای محوطه و ساختمان ویلا بسیار زیباست!

در مجموع، با توجه به لوکیشن، کیفیت ساخت و امکانات، ویلای کد ۱۸۱ یکی ازگزینه هایی است که با بودجه ۶ الی ۷ میلیارد حتما باید مد نظر داشته باشید!

برای بازدید این ویلا، کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید. هم می توانید از این ویلا بازدید کنید و هم می توانید ویلاهای مشابه را بازدید نمایید. ما سعی می کنیم با معرفی گزینه های مشابه، دست شما را در انتخاب بگذاریم. با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش زمین، باغ و باغ ویلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top