• Home
  • /
  • وبلاگ
  • /
  • داروخانه ، درمانگاه و اورژانس در تهراندشت
اینستاگرام ویلا رز

داروخانه ، درمانگاه و اورژانس در تهراندشت

داروخانه ، درمانگاه و اورژانس در تهراندشت
داروخانه ، درمانگاه و اورژانس در تهراندشت

داروخانه ، درمانگاه و اورژانس در تهراندشت

در ادامه معرفی منطقه تهراندشت به شما عزیزان، در این مطلب قصد داریم به یکی از موضوعات کلیدی در مورد منطقه بپردازیم. آدرس و موقعیت درمانگاه، اورژانس و داروخانه در تهراندشت. شما به عنوان کسی که در این منطقه صاحب ویلا هستید، باید نقاط کلیدی را حتما بشناسید. شاید در مواقع ضروری این اطلاعات به کار شما بیاید! مطلبی که در ادامه مطالعه می کنید، عینا در صفحه اینستاگرام ویلا رز نقل شده است. برای اطلاعات بیشتر، صفحه اینستاگرام ویلا رز را هم فالو کنید.

📌 خیلی از دوستانی که توی منطقه تهراندشت ویلا دارن اینکه یا قصد خرید ویلا تو کل منطقه تهراندشت رو دارن، شاید نگران این باشن که تهراندشت چه امکاناتی داره و زمانی که از تهران یا کرج که متر به متر خیابونا سوپر مارکت و بیمارستان و میوه فروشی داره قصد اومدن به ویلاشون رو دارن اونجا چطور میخوان این نیاز ها رو برطرف کنن.

💡تو این پست و چند تا پست بعدی قصد داریم به طور خلاصه راجع به امکانات ضروری منطقه تهراندشت صحبت کنیم. تو این بخش میخوایم اول ضروریات درمانی رو معرفی کنیم. شما به عنوان کسی که تو این منطقه ویلا دارید، باید بدونید دور و برتون داروخونه کجاست، درمونگاه کجاست. ساعت کارشون چجوریه و ..

🍁بویژه اینکه این دو هفته ایام قرنطینه کرونا که تقریبا همه جا تعطیله و خیلیا مث شما قصد دارن این دو هفته رو بجای آپارتمان، بیان تو ویلاشون، بهتره بدونید که دوربرتون چه خبره و داروخونه اینا کجاست.

پس اول‌ پیج ویلارز رو فالو کنید، بعدم این پست رو ذخیره کنید.

– داروخانه

– درمانگاه

– اورژانس

تهراندشت منطقه تقریبا بزرگیه که حدودا شامل ۱۵ تا روستا میشه. شهرک های ویلایی تهراندشت اکثرا داخل سرخاب و سعید آباد قرار گرفت.

💊 تنها داروخانه در کل این منطقه تو منطقه سرخاب قرار گرفته که تا ساعت ۱۰ شب باز هست (قبل از میدان سرخاب سمت چپ)

🏥 تنها درمانگاه این منطقه هم باز تو منطقه سرخاب قرار گرفته که روبروی املاک ما هست دقیقا (بعد از میدان اصلی سرخاب سمت چپ)

🚑 ایستگاه اورژانس که مجهز هم هست و یکی دوتا ماشین آمبولانس داره ابتدای جاده آران سر نبش خیابان و بعد از پل آران قرار گرفته که با همون شماره ۱۱۵ به کل منطقه تهراندشت سرویس میدن

💡 اگر خدایی نکرده نیاز به داروخانه و درمانگاه شبانه روزی پیدا کردین شهر هشتگرد با فاصله حدودا ۵ الی ۱۰ دقیقه ای هم داروخانه شبانه روزی داره، هم بیمارستان و هم درمانگاه شبانه روزی.

🔖 همه این صحبت ها شد ولی امیدواریم که هیچ عزیزی نیاز به هیچ کدوم از این سه موردی که اشاره شد نداشته باشه مخصوصا تو این روزهای پر استرس کرونایی …
اما اگه خدای نکرده به هر کدوم نیاز پیدا کردید یادتون باشه که کجا هستن.

سلامت باشید و پیروز

ماسک زدن و فاصله اجتماعی رو فراموش نکنید

بچه های تیم ویلا رز

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید، با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top