اینستاگرام ویلا رز

ویلای فلت مدرن و زیبا در آران تهراندشت، ویلای کد 551

ویلای فلت مدرن و زیبا در آران

📌 ویلای کد ۵۵۱

🔖 موقعیت: تهراندشت، آران

⁦🔖⁩ متراژ زمین: ۴۰۰ مترمربع

⁦🔖⁩ متراژ ساختمان ویلا : ۱۳۵ مترمربع

🔖 تعداد اتاق خواب: دوخواب، دو مستر

🔖 وضعیت استخر: استخر روباز به همراه تصفیه خانه هوشمند و تأسیسات چهارفصل

⁦  💎⁩سایر امکانات : آب، گاز و برق شهرکی

💎 محوطه کاری حرفه ای با درختان ترئینی

💎 فلت و دارای نمای روی بسیار زیبا

⁦💎⁩ لوکیشن عالی

⁦💎⁩ کلید نخورده

⁦💎⁩آلاچیق . باربیکیو

🔖 سیستم سرمایش: کولرگازی سیستم گرمایش: پکیج و رادیاتور

💎⁩ کابینت آشپزخانه: تکمیل

💎⁩ وضعیت مدارک: سند مادر + قولنامه کد رهگیری معتبر

💎 ویلا بصورت شهرکی به همراه نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

💲قیمت: ۶.۵ میلیارد (قیمت اعلامی مالک‌ در اردیبهشت ماه۱۴۰۲)

ویلای کد ۵۵۱ یک‌ ویلای شهرکی می باشد که در‌ منطقه ای سرسبز و دنج با چشم اندازی زیبا و دلنشین قرار گرفته است. این ویلا با سبک مدرن ساخته شده است. نمای چشمگیر، متراژ مناسب زمین و زیربنا و امکانات و تجهیزاتش آن را از ارزش خرید بالایی برخوردار ساخته است. ویلای فوق برای کسانی که به دنبال ویلایی مدرن و ساده با متراژ متوسط و همچنین خوش ساخت هستند، گزینه ای مناسب و معقول است. توصیه می کنیم حتما این ویلا را از نزدیک بازدید کنید. برای هماهنگی بازدید ویلا می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۳۷۷-۱۹۵۶

۰۹۰۰-۱۰۴-۰۸۰۸

۰۹۰۰-۱۰۵-۰۸۰۸

تصاویر محوطه و نمای ساختمان ویلای کد ۵۵۱

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۵۵۱

ویلای فلت مدرن و زیبا در آران تهراندشت

اگر تصمیم به خرید ویلایی کلید نخورده با قیمتی مناسب در منطقه ی آران تهراندشت را دارید، توصیه می کنیم که این ویلا را جزو الویت های خود قرار داده و بررسی نمایید. ویلای کد ۵۵۱ در یکی از بهترین لوکیشن های منطقه ی آران تهراندشت قرار گرفته است. نمای متفاوت و مدرن ویلا توجه هر مخاطبی را در نگاه اول به خود جلب می کند. اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید آخر هفته های خود را در طبیعت سبز و فضایی دنج و آرام بگذرانید، این پشنهاد را از دست ندهید. ویلای کد ۵۵۱ فلت بوده و دارای نقشه ای زیبا بوده و مهم تر از همه خوش ساخت است. سالن پذیرایی رو به استخر قرار گرفته و شما می توانید همزمان با استراحت در این بخش از چشم انداز زیبای استخر بهره ببرید. اگر بخواهیم در مورد فضای داخلی صحبت کنیم، باید بگوییم که از نظر طراحی داخلی بسیار لوکس و شیک طراحی شده است. کابینت های شیک و با کیفیت، فضایی لوکس را ایجاد کرده است. فضای داخلی دارای پلان باز بوده و ارتباط فضای مدرن آشپزخانه با سالن ویلا و ترکیب نورپردازی جذاب هارمونی فضای سالن را دوچندان و به لحاظ بصری جذاب و منحصر به فرد ساخته است.

متراژ زمین ۴۰۰ متر و زیربنای ساختمان ۱۳۵ متر است. این ویلا دارای دو خواب و دو مستر است. در فضای باز و محوطه خود که با درختان تزئینی طراحی و زیبا سازی شده است، استخری روباز قرار دارد. شما می توانید در تمام فصول سال از شنا و تفریح در این استخر به همراه جکوزی لذت ببرید.  این ویلا از نظر تامین انرژی های آب برق و گاز تماما تامین می باشد. قرار گیری این ویلای لوکس و زیبا در فضای شهرکی با وجود نگهبانان ۲۴ ساعته شرایط عالی را از نظر تامین امنیت فراهم کرده است.

چنانچه قصد خرید ویلای فلت و لوکسی را در آران  خریداری کنید که همچون ستاره ای در منطقه بدرخشد، می توانید ویلای کد ۵۵۱ر  را در نظر داشته و جزو الویت های خرید خود قرار دهید. این ویلا در روستای آران تهراندشت قرار گرفته است. متراژ زمین و زیربنا متوسط بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است.

اگر قصد بازدید این ویلا را دارید، جهت هماهنگی بازدید می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در ارتباط باشید:

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۳۷۷-۱۹۵۶

۰۹۰۰-۱۰۴-۰۸۰۸

۰۹۰۰-۱۰۵-۰۸۰۸

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top