اینستاگرام ویلا رز

ویلای تهراندشت، سرخاب کد 106 (فروش رفته)

ویلای قیمت مناسب اطراف تهران، باغ ویلا سرخاب

ویلای تهراندشت، سرخاب کد ۱۰۶ (فروش رفته)

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

(بهترین منطقه سرخاب)

متراژ: ۷۰۰ متر

زیربنا: ۱۲۰ متر

دو خواب

یک‌خواب مستر

استخر روباز (به همراه تصفیه خانه)

گرمایش: شومینه

آب کشاورزی

کنتور برق

محوطه کاری فوق العاده

درختان میوه

زندگی شهرنشینی پس از مدتی بسیار خسته کننده خواهد بود. مشغله های زندگی شخصی و کاری در شهری مثل تهران بسیار زیاد است و پس از مدت کوتاهی فرسایشی خواهد شد! از این رو همه ما انسان ها پس از مدت زمانی نیاز به استراحت خواهیم داشت. استراحتی هر چند کوتاه مدت برای دور شدن از شلوغی زندگی شهری و پناه بردن به طبیعت برای آرامش!

بسیاری از افراد برای استراحت و تفریح، سفر را انتخاب می کنند. سفر همیشه خوب است به شرط آنکه حوصله رانندگی و ترافیک های طولانی را داشته باشید. چرا که بسیاری از افراد با خودرو شخصی شروع به سفر می کنند و از این رو ترافیک شدیدی در جاده های پرتردد ایجاد می گردد.

برای افرادی که دوست دارند آخر هفته ها در همین حوالی شهر تهران فضایی برای استراحت و کسب آرامش داشته باشند، بهترین گزینه پیش رو، داشتن یک ویلا است. ویلایی در محدوده شهر تهران که با یک یا دو ساعت رانندگی بتوان به آن رسید.

یکی از بهترین مناطق در حومه شهر تهران، منطقه تهراندشت و سرخاب است. در این منطقه شما می توانید زمین های بسیار مناسب، آب فوق العاده و طبیعتی سرسبز را بیابید. منطقه تهراندشت نسبت به سایر مناطق حومه شهر تهران، دارای سطح آب بالاتری است و بزرگترین حسن آن این است که شما هیچ گاه در تامین آب ویلا دچار مشکل نخواهید شد. منطقه تهراندشت به سبب وجود آب فراوان از دیرباز مملو از باغ های سرسبز میوه بوده است و از این رو، این منطقه دارای طبیعتی مثال زدنی و متفاوت نسبت به سایر مناطق ویلایی حومه تهران می باشد. سرخاب، یکی از مناطق تهراندشت است و به نگین این منطقه شهرت دارد.

خرید ویلا ، باغچه و زمین در منطقه سرخاب از رونق بالایی برخوردار است و به نوعی، می توان این خرید را یک سرمایه گذاری نیز در نظر گرفت. در این بخش شما را با یک دیگر از ویلاهای موجود در این منطقه آشنا خواهیم نمود:

ویلای  کد ۱۰۶

این ویلا در بهترین موقعیت ممکن در منطقه تهراندشت واقع شده است. پیش از رسیدن به سرخاب، در یکی از فرعی ها به این ویلا خواهید رسید که فاصله ۵۰ متر با جاده سرسبز سرخاب دارد. اگر به دنبال خرید ویلا در حومه شهر تهران هستید، به طور جد به شما پیشنهاد می کنیم به منطقه سرخاب سری بزنید و از این ویلا بازدید نمایید.

به محض وارد شدن به این ویلای ۷۰۰ متری با بهشتی سرسبز روبرو خواهید شد. درختان میوه، بید مجنون و …، در دو طرف محوطه ورودی قرار گرفته اند. پس از گذر این ورودی وارد محوطه ساختمان ویلا خواهید شد. ساختمانی با معماری متفاوت. استخر روباز بزرگ روبروی ساختمان قرار گرفته است که در تصاویر مشخص است.

فضای ساختمان ویلا همانطور که در اطلاعات ویلا اشاره شد، ۱۲۰ متر زیر بنا دارد. این بنا دارای دو اتاق خواب است که یکی از آنها مستر است و دارای سرویس بهداشتی مجز می باشد. فضای نشیمن در نظر گرفته شده در این ویلا کاملا بزرگ و جا دار است. این نشیمن از طریق یک پنجره بزرگ دید مستقیم به استخر و محطوطه ویلا دارد.

اگر اهل میهمانی های خانوادگی و دوستانه هستید، این ویلا می تواند امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار دهد. به هیچ وجه با کمبود فضا روبرو نخواهید بود.

از سوی دیگر فضای سبز این ویلا بشت دلنوازی می کند. خوب است بدانید در باغچه این ویلا محصولاتی نظیر بادمجان و گوجه نیز به عمل می آیند که می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

در مجموع برای کسانی که به دنبال خرید ویلا به منظور استفاده در تعطیلات آخر هفته و سایر روزها هستند، این ویلا با متراژ و امکانات و البته قیمت مناسب، عالی به نظر می رسد. ضمن اینکه دسترسی فوق العاده به فضای شهری سرخاب خواهید داشت که این نکته نیز از مزایای بزرگ این ویلا است.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز با مجموعه قوی فایلینگ از زمین، باغ و ویلا در منطقه تهراندشت و سرخاب، می تواند با توجه به شرایط، سلیقه و بودجه شما، گزینه های زیادی را پیش روی شما قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی ها کافی است با مشاورین خود در ویلا رز تماس بگیرید. در ادامه تصاویر محوطه و فضای داخلی این ویلا را مشاهده خواهید نمود.

تصاویر محوطه ویلا

تصاویر فضای داخلی ویلا

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top