اینستاگرام ویلا رز

ویلای شماره 105 سرخاب

خرید ویلا اطراف تهران ، فروش باغ ویلا سرخاب

ویلای شماره ۱۰۵ سرخاب

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

زمین: ۱۰۰۰ متر

زیربنا: ۲۷۰ متر

سبک: مدرن

چهارخواب

سه خواب مستر

استخر سرپوشیده (دسترسی از داخل ویلا و‌ محوطه)

تصفیه خانه

گرمایش: پکیج

آب و برق

داخل شهرک

نگهبانی ۲۴ ساعته

محوطه کاری شده (با نهال درخت میوه)

نوساز

بهترین فرصت برای خرید ویلای مطمئن

توضیحات ویلای شماره ۱۰۵

منطقه تهرانداشت از توابع شهرستان ساوجبلاغ، از دیرباز به دلیل وجود آب و باغات فراوان و عبور رودخانه کردان از آن بسیار محبوب بوده است. این منطقه به دلیل قرار گرفتن در پایین دست شهرستان کرج، دارای سطح آب بسیار بالایی است و از همین رو، باغ و باغ داری از گذشته در آن کاملا رایج بوده است.

منطقه تهراندشت به لحاظ جغرافیایی جنوب منطقه کردان است. اگر از تهران بخواهید به این منطقه بروید، پس از گذر از کرج در اتوبان تهران کرج، باید از یکی از خروجی ها به سمت جنوب حرکت کنید. در روزهای معمولی فاصله این منطقه از تهران در حدود ۱ ساعت می باشد که به همین دلیل، فرصت مناسبی برای پایتخت نشینان است که با کمی رانندگی از هیاهوی شهری فاصله گرفته و به دامان طبیعت سبز این منطقه بیایند.

تهرانداشت در حال حاضر یک باغ شهر است. ویلاهای بسیار زیادی طی سالیان در این منطقه ساخته شده است و خرید و فروش ویلا و زمین در این منطقه بسیار مرسوم است. سرخاب، نام یکی از مناطق تهراندشت است. سرخاب را می توان بهشت تهراندشت دانست. وجود باغات فراوان، فضای سبز بسیار زیاد و جاده های زیبا دلایل این نامگذاری هستند. در این منطقه ویلاهای بسیار زیادی وجود دارند.

پس از مقدمه ای کوتاه در مورد منطقه تهراندشت و سرخاب و آشنایی اولیه با این مناطق، در این بخش قصد داریم شما را با یکی از ویلاهای بسیار زیبا که به تازگی در این منطقه ساخته شده است آشنا نماییم.

ویلای شماره ۱۰۵

این ویلا در یکی از بهترین نقاط منطقه سرخاب واقع شده است. زمین این ویلا ۱۰۰۰ مترمربع مساحت دارد و بنای موجود در این ویلا ۲۷۰ مترمربع می باشد. در این ویلا محوطه سازی به خوبی صورت گرفته است. درختان میوه در دل خاک مرغوب قرار دارند و از این هر سال تابستان شاهد یک محوطه سبز بسیار زیبا و درختان مثمر ثمر خواهیم بود. لازم به ذکر است برخورداری از سطح آب بسیار خوب سبب ایجاد فضای سبز و درختان بارده بسیار خوبی در سطح منطقه تهراندشت شده است.

وقتی از درب ورودی وارد محوطه این ویلا شوید، فضای سبز و درختان میوه را در دو طرف راهروی ورودی مشاهده خواهید نمود. سپس به ساختمان زیبا و مدرن ویلا خواهید رسید. این ساختمان دارای ۴ اتاق خواب است که از این میان، سه اتاق خواب آن مستر هستند. علاوه بر این در فضای نشیمن نیز امکانات سرویس بهداشتی تدارک دیده شده است.

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید آخر هفته ها به اتفاق خانواده و یا دوستان از فضای شهر دور شده و کمی در دامان طبیعت و فضای سبز آرام بگیرید، این ویلا می تواند برای شما و خانواده تان کاملا مناسب باشد. فضای زیادی که در این ویلا وجود دارد هیچ جای نگرانی برای اسکان تعداد زیادی از اعضای خانواده باقی نمی گذارد.

استخر سرپوشیده

یکی از بزرگترین و شاخص ترین ویژگی های این ویلا وجود استخر سرپوشیده است. این استخر به شکلی طراحی شده است که هم از داخل نشیمن و هم از طریق محوطه ویلا، به آن دسترسی وجود داشته باشد. ویلای سرپوشیده، یکی از گزینه هایی است که سبب می شود شما بتوانید ویلای شخصی تان را در همه ی فصل های سال مورد استفاده قرار دهید.

چرا که اکثر ویلاها در منطقه تهراندشت روباز و در محوطه ویلا هستند. این استخرها معمولا در فصل زمستان بلااستفاده هستند و بهترین زمان برای استفاده از ویلا و استخر فصل تابستان است که گرمای خوبی در دسترس است. منطقه تهراندشت به دلیل بهره گیری از آفتاب مناسب، به استخرهای روباز کاملا مشهور و شناخته شده است.

اما ویلای ۱۰۵ یک ویلای چهارفصل بوده و در تمامی فصل های سال قابلیت استفاده از استخر را در اختیار شما قرار می دهد.

نکته مهم دیگر در مورد ویلای شماره ۱۰۵ تهراندشت این است که این ویلا در یک شهرک ویلایی واقع شده است. ویلاهایی که در شهرک های ویلایی واقع شده اند، نسبت به ویلاهای تنها از امنیت بسیار بالاتری برخودار هستند. چرا که این ویلاها از یک نگهبانی ۲۴ ساعته بهره می برند. از سوی دیگر از آنجایی که هزینه های سرایداری و نگهبانی بین تمام ویلاها تقسیم می شود، در نهایت هزینه های نگهداری ویلا نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در موضوع خرید ویلا همواره این نکته را در ذهن داشته باشید.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز طیف گسترده ای از ویلاها و زمین های مختلف را در اختیار دارد. شما می توانید منطبق با سلیقه و علاقه، شرایط و بودجه تان، ویلای مورد نظرتان را خریداری نمایید.

اگر در رابطه با خرید ویلا در منطقه تهراندشت سوالی در ذهن دارید و نیازمند مشاوره هستید، می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. ما سعی می کنیم بهترین ویلای ممکن برای تعطیلات و ایام آخر هفته را در اختیار شما قرار دهیم.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضاهای داخلی و خارجی این ویلا را مشاهده و بررسی نمایید.

تصاویر محوطه ویلا

تصاویر فضای داخلی ویلا و استخر سرپوشیده

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top