اینستاگرام ویلا رز

فروش باغ ویلای 900 متری سرخاب ، ویلای کد 153

فروش باغ ویلای 900 متری سرخاب
تصاویر محوطه ویلای کد ۱۵۳

فروش باغ ویلای ۹۰۰ متری سرخاب

📌 ویلای کد ۱۵۳

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

متراژ زمین: ۸۸۰ متر

زیربنا: ۱۴۰ متر

تعداد اتاق خواب: دو خواب مستر

💎 استخر روباز به همراه تصفیه خانه و آبگرم و دوش استخر

امکانات: آب، برق، گاز با منبع LPG

⁦🏷️⁩ محوطه کاری بسیار حرفه ای و دلنشین

آلاچیق بسیار زیبا

💎 فضای باربیکیو بسیار بزرگ با مبلمان

💲قیمت: ۵ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۹/۳۰)

💡 سند مادر با قولنامه و کد رهگیری

ویلای کد ۱۵۳ مستقل است و دارای دسترسی بسیار خوبی است. با توجه به متراژ بالای زمین، بنای دو خواب خوش ساخت و تمامی امکانات رفاهی، ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

ویدیوی ویلای کد ۱۵۳

اگر فرصت لازم جهت بررسی تصاویر و توضیحات ویلا را ندارید، می توانید ویدیوی این ویلا را از طریق IGTV اینستاگرام ویلا رز مشاهده نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی بازدید ویلا، با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

تصاویر محوطه ویلای کد ۱۵۳

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۵۳

توضیحات ویلای کد ۱۵۳

پس از بررسی ویدیو و تصاویر مربوط به محوطه و فضای داخلی ساختمان ویلای کد ۱۵۳ ، لازم است توضیحاتی نیز در مورد این ویلا در اختیار شما قرار دهیم.

این ویلا ، دارای متراژ ۸۸۰ متر مربع است که برای یک باغ ویلا، متراژ بسیار مناسبی به نظر می رسد. ساختمان ویلا ۱۴۰ متر مربع مساحت دارد. اگر می خواهید اطراف تهران یک ویلای شخصی با متراژ مناسب در اختیار داشته باشید، این ویلا گزینه بسیار مناسبی به نظر می رسد. چرا که محوطه ویلا بزرگ و کاملا دلباز است.

بنابراین وقتی در ایام تعطیلات . آخر هفته ها جهت استراحت و فراغت از تهران به ویلای شخصی مراجعه می کنید، فضایی با متراژ کافی در اختیار خواهید داشت. اگر میهمان داشته باشید (که معمولا در ویلا همیشه میهمان هست)، فضای کافی جهت وقت گذراندن در ویلا برای خودتان و میهمان تان خواهید داشت!

از سوی دیگر ویلای کد ۱۵۳، از نظر امکانات ، امکانات شهری مورد نیاز را در اختیار شما خواهد گذاشت. آب، برق و گاز ، سه ضرورت برای هر فضای مسکونی هستند که نبود هر کدام می تواند دچار سختی و رنج خاطر شما شود. اما در این ویلا همه این امکانات موجود هستند.

از نظر موقعیت مکانی و دسترسی نیز این ویلا را باید بسیار مناسب دانست. ویلا در سرخاب واقع شده و جزء اراضی سرخاب است. نزدیک به بافت روستاست و شما برای رسیدن به امکاناتی نظیر سوپر مارکت، داروخانه و …، نیاز به طی مسیر طولانی نخواهید داشت. ضمن اینکه خیابانی که ویلا در آن واقع شده، مسیر بسیار خوبی برای پیاده روی است و شما می توانید برای ورزش، پیاده روی صبحگاهی بسیار پر نشاطی را داشته باشید.

در کلا آخر اینکه ، از یک ویلا چه می خواهید بیشتر از این ؟؟ D:

برای بازدید این ویلا، کافی است یک روز وقت بگذراید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید. علاوه بر این ویلا، ما می کوشیم گزینه های دیگر که با سلیقه و بودجه شما همخوانی داشته باشند را پیش رو شما بگذاریم تا دست شما در انتخاب باز باشد. جهت هماهنگی با ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

اگر در مورد اینکه در کدام منطقه ویلایی (کردان، لواسان، تهراندشت، دماوند و …) ویلا بخرید مردد هستید، پیشنهاد می کنیم حتما لینک زیر را مطالعه نمایید:

خرید ویلا اطراف تهران

اگر هم با منطقه تهراندشت آشنایی ندارید، حتما مطلب زیر را مطالعه کنید:

تهراندشت کردان کجاست

بهشت گمشده تهراندشت

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

فروش باغ ویلای ۹۰۰ متری سرخاب

مرجع خرید و فروش باغ ، باغ ویلا ، زمین و باغچه در تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top