• Home
  • /
  • وبلاگ
  • /
  • استخر سرپوشیده یا استخر روباز ؟؟
اینستاگرام ویلا رز

استخر سرپوشیده یا استخر روباز ؟؟

استخر سرپوشیده یا استخر روباز
استخر سرپوشیده یا استخر روباز

استخر سرپوشیده یا استخر روباز ؟؟

اگر از همراهان پیج اینستاگرام ویلا رز باشید، حتما می دانید که ما هر چند روز یک بار در مورد یکی از موضوعات مرتبط با منطقه تهراندشت و یا ساخت و خرید زمین و ویلا صحبت می کنیم. این مطالب در وب سایت ویلا رز نیز منعکس می شوند. در ادامه می توانید یکی دیگر از این موضوعات را مطالعه نمایید.

در این مطلب در مورد اینکه استخر ویلا سرپوشیده باشد یا روباز ، صحبت کرده ایم. اگر قصد خرید ویلای آماده و یا ساخت ویلای شخصی تان را دارید و در مورد استخر هنوز به نتیجه نرسیده اید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.

📌 این سوال برای بسیاری از شما که قصد خرید ویلا دارید مطرح است. این که ویلایی که می خرید استخر سرپوشیده داشته باشید یا اینکه روباز باشد.

هر کدام از این دو نوع استخر، مزایا و معایب خود را دارند که در ادامه سعی میکنیم بطور خلاصه، این موارد را بررسی نماییم.

استخر روباز:

📌 استخر روباز مخصوص مناطقی است که آفتاب بسیار خوبی دارند. در چنین مناطقی، تفریحات آبی زیر آفتاب تابستان و همچنین آفتاب گرفتن بسیار‌ مطبوع و لذت بخش خواهد بود.

📌 مناطق کوهستانی نظیر‌ دماوند و کردان خیلی مطلوب استخر روباز نیستند. چرا که این مناطق سرد هستند و ماههای زیادی نمیتوان از استخر روباز استفاده نمود. برخلاف منطقه سرخاب(تهراندشت) که به دلیل آفتاب و آب مناسب، ماه های زیادی می توان از استخر روباز استفاده نمود.

در زمستان استخر روباز خیلی مورد استفاده نخواهد بود. البته اگر استخر آب گرم باشد، در زمستان آب تنی در آب گرم بسیار لذت بخش است.

استخر سرپوشیده:

📌 اولین موردی که در مورد استخر سرپوشیده باید بدانید این است که ویلای شما را از حالت تابستانی، به چهارفصل تغییر می دهد. یعنی زمستان ها هم ویلا قابل استفاده است، چرا که استخر به ویلا حیات ویژه ای می بخشد. البته برای فصل زمستان، استخر باید آبگرم هم داشته باشد.

📌 نکته بسیار مهم در مورد استخرهای سرپوشیده عدم وجود هوای تازه است.

فضای استخر سرپوشیده هر‌چقدر هم تهویه خوبی داشته باشد، بازهم دچار خلا وجود هوای تازه هستند.

هوای تازه ای که استخر روباز دارد، به طور قطع در استخر سرپوشیده یافت نمی شود!

📌 در نهایت اینکه این موضوع بسته به سلیقه شما خواهد داشت. هم استخر سرپوشیده و هم روباز در تابستان و زمستان قابل استفاده هستند البته به شرط تامین تجهیزات مورد نیاز و آب و هوای منطقه.(البته استخر روباز در مناطق کوهستانی در بخشی از تابستان و کل فصول سرد قابل استفاده نیستند)

تهیه شده در تحریریه ویلا رز

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش زمین ، باغ و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، اسماعیل آباد، سعیدآباد و …)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top