اینستاگرام ویلا رز

شهرک ویلایی در تهراندشت

شهرک ویلایی در تهراندشت
شهرک ویلایی در تهراندشت

شهرک ویلایی در تهراندشت

در ادامه معرفی ویژگی های منطقه تهراندشت ، توی این پست در مورد موضوع شهرک های ویلایی در منطقه تهراندشت صحبت کردیم. این که شهرک های موجود در منطقه تهراندشت چه ویژگی هایی دارند و به چه شکل ساخته می شوند. با ویلا رز همراه باشید:

📌 خیلی از تماس هایی که با ویلا رز گرفته میشه، اینه که ویلاها بصورت مستقل هستن یا شهرکی! و اینکه شهرک های ویلایی تهراندشت به چه صورت هست!؟

🔖 بنابراین تصمیم گرفتیم توی این پست یکم در مورد ویلاهای شهرکی و مستقل صحبت کنیم و بهتون بگیم وضعیت توی تهراندشت به چه صورت هست. پس اگه قصد خرید ویلا توی تهراندشت رو دارید، مطالعه این پست رو از دست ندید.

🔖 اگه یکم دنبال ویلا گشته باشید، حتما میدونید که ویلاها یا تنها هستن یا بصورت شهرک. منظور از شهرک اینه که چند تا ویلا کنار هم هستن و جلوی درب ورودی شهرک، یا بخشی به عنوان نگهبانی وجود داره. نگهبانی وظیفه این رو داره که تردد رو کتترل کنه و کسی به غیر از ساکنین شهرک، وارد شهرک نشه!

🔖 چه توی شمال، چه کردان، چه لواسون، چه دماوند و چه تهراندشت، هم ویلاهای مستقل یا انحصاری پیدا میشه و هم ویلاهای شهرکی.  توی این پست نمیخوایم بگیم مزایا و معایب ویلاهای شهرکی و مستقل چیه چون قبلا توی پیج مفصل در‌ موردش صحبت کردیم.

🔖 وقتی میگیم شهرک ویلایی، خیلیا توی ذهن شون اینطور میاد که یه عالمه ویلا کنار هم شکل هم قرار گرفتن. البته که خیلی از شهرک ها همینطورین. اما خیلی از شهرک ها هم هستن که هر کدوم از ویلاها طراحی مخصوص خودشون رو دارن. قیافه ویلاها با هم فرق میکنه.

🔖 توی تهراندشت اکثر ویلاها بصورت شهرکی هستن. معمولا شهرکای ویلایی به این شکل هستن که یه خیابون برای عبور ماشین و تردد وسط هست و ویلاها راست و چپ خیابون قرار گرفتن. معمولا طراحی ویلاها با هم فرق داره و هر ویلا شکل مخصوص به خودش رو داره. البته که شهرک های متحدالشکل هم موجودن.

🔖 توی شهرکای ویلایی‌ معمولا انشعابات آب و برق بین قطعات مشترک هست و در هنگام ساخت شهرک زیرسازی شدن.

🔖 بعضی از شهرک ها ممکنه کوچیک باشن و بعضی هم بزرگ. کوچیک به اندازه دو تا ویلا که با هم یه شهرک‌ تشکیل دادن تا بزرگ که میتونه شامل چند صد تا ویلا باشه. اما بطور معمولا شهرک ها بین ۱۰ تا ۲۰ تا ویلا دارن.

🔖 از جمله معروف ترین و مهم ترین شهرک های تهراندشت میشه به شهرک بزرگ و زیبای جهان ویلا و همینطور شهرک یا باغستان کارینا اشاره کرد

💡 خیلی از ویلاهایی که ما توی پیج و سایت ویلا رز میذاریم، شهرکی هستن. اگه دنبال یه ویلای خوب شهرکی برای اوقات فراغت و آخر هفته هاتون هستید، با ویلا رز تماس بگیرید. کلی گزینه پیش رو تون میذاریم که دستتون توی انتخاب باز باشه 🙏

سوالی داشتید کامنت کنید.

با احترام

ویلا رز ⁦❤️

📞۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

📞۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

📞۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top