اینستاگرام ویلا رز

خرید باغ ویلای لوکس کردان جنوبی ، 1400 متر ، کد 142

خرید ویلای لوکس کردان جنوبی
محوطه سرسبز و بی نظیر ویلای کد ۱۴۲ تهراندشت

خرید باغ ویلای لوکس کردان جنوبی ، ۱۴۰۰ متر ، کد ۱۴۲

⁦🎗️⁩ یکی از بهترین ، زیباترین و سبزترین ویلاهای منطقه تهراندشت

موقعیت: کردان جنوبی (تهراندشت)، سعیدآباد

متراژ زمین: ۱۴۰۰ متر مربع

متراژ زیربنا : ۱۶۰ متر مربع

تعداد اتاق خواب : ۲ خواب یکی مستر

وضعیت استخر: روباز به همراه تصفیه خانه

🔖 محوطه سازی بی نظیر و فوق العاده با مسیرهای پیاده روی، چمن کاری طبیعی و درختان زینتی و مثمر

سایر امکانات : آب و برق و گاز

فول فرنیش با تمامی امکانات

ویلا واقع در شهرکی با دو قطعه ویلا به همراه نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

واقع در یکی از بهترین خیابان های منطقه (آسفالت و سرسبز)

🔖 وضعیت سند: سند تکبرگ به همراه پایانکار و عدم خلافی

نمای ساختمان: مدرن با شیشه های دودی

قیمت : ۱۴ میلیارد تومان (قیمت اعلامی مالک در ۹۹/۷/۱۳)

💡 جمع بندی: این ویلا دارای طراحی ساختمان و محوطه بی نظیری است. متراژ بالایی دارد. کلیه امکانات رفاهی در آن تدارک دیده شده است و از نظر سند و مجوزهای قانونی، فاقد هرگونه مشکلی است.

ویژگی های شاخص ویلای کد ۱۴۲

همانطور که در توضیحات اولیه ویلا که در بالا ارائه شده مطالعه نمودید، ویلای کد ۱۴۲ یکی از خاص ترین و البته زیباترین ویلاهای موجود در منطقه تهراندشت است. این ویلا در یکی از خیابان های ویلایی نشین منطقه سعید آباد قرار گرفته است. (در فاصله ۳ دقیقه ای از میدان اصلی سرخاب). به لحظ لوکیشن و دسترسی لازم است بدانید که ویلا دسترسی بی نظیری دارد.

خیابان منتهی به شهرکی که ویلا در آن واقع شده است، خیابان اصلی است و تا درب شهرک آسفالت و فضای سبز است. همینطور خود شهرک بسیار خاص و متفاوت است. به جرات می توانیم بگوییم چنین شهرک ویلایی را در هیچ جایی ندیده اید! شهرکی که در آن دو قطعه ویلای لوکس واقع شده اند! اولی همین ویلاست و دیگری ، ویلای کد ۱۴۳! خیابان شهرک بسیار زیبا سنگفرش شده است و سرسبزی ویلاها را از محوطه آن می توانید ببینید. تمامی خودروهای شما و خودروهای میهمان می توانند در محوطه شهرک پارک نمایند.

از جمله ویژگی های خاص این ویلا وضعیت امکانات و سند آن است. این ویلا فول امکانات است و تمامی انشعابات آب ، برق و گاز در آن بصورت قانونی در اختیار شماست. همچنین، ویلا دارای سند تکبرگ است و تمامی مجوزهای قانونی نظیر پایان کار و عدم خلافی ، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

از این حیث ، می توان این ویلا را یک ویلای تمام عیار دانست. چرا که هم از نظر دسترسی و موقعیت ، هم از نظر طراحی و دیزاین ساختمان ویلا و محوطه و هم از نظر سندیت و قانونی بودن انشعابات ، تمام و کمال است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

در ادامه به بررسی محوطه ویلا و فضای داخلی آن خواهیم پرداخت.

بررسی محوطه ویلای کد ۱۴۲

در این تصاویر می توانید مفهوم خرید باغ ویلای لوکس کردان جنوبی را به معنای واقعی کلمه تجربه کنید. ویلای کد ۱۴۲ ، ویلایی است با محوطه کاری بی نظیر. اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید بگوییم که حتی ۱ سانتی متر از فضای محوطه این ویلا به هدر نرفته است و طراحان برای سانتی متر به سانتی متر این ویلا برنامه ریزی خاصی داشته اند.

از درب ورودی که وارد محوطه ویلا می شوید، اولین چیزی که می بینید راهرویی است سنگفرش شده که فضای چپ و راست آن ، با انواع گیاهان و درختان پوشیده شده است. به راستی که انگار وارد بهشت شده اید. در نگاه اول ، خبری از ساختمان ویلا نیست و شما چیزی از ساختمان را نخواهید دید! وقتی به سه راهی می رسید، در سمت راست می توانید ساختمان و همین طور استخر روباز را مشاهده نمایید که پشت انبوهی از گیاهان واقع شده اند. در سمت چپ نیز محوطه سرسبز این ویلا ادامه دارد. اگر بگوییم که برای محوطه این ویلا و درختان آن ، زحمتی بیش از اندازه کشیده شده است، اغراق نکرده ایم. در محوطه این ویلا ، روح شما جلا می یابد.

زندگی شلوغی شهری و دغدغه های آن ، در این باغ بهشتی به طور کامل گم می شوند و شما در دل یک جنگل کوچک و سبز قرار می گیرید که نمی توانید از آن خارج شوید. کلمات از بیان زیبایی و سرسبزی محوطه این ویلا قاصر هستند و تنها باید این ویلا را از نزدیک ببینید تا متوجه زیبایی آن شوید.

وقتی به سمت ساختمان ویلا حرکت می کنید ، همچنان فضای سبز بسیار زیبا و محوطه کار شده با چمن طبیعی ، شما را همراهی می کنند. ساختمان در دست چپ  و استخر روباز در سمت راست شما قرار خواهند گرفت. پست استخر نیز فضای باز بسیار خوبی در اختیار شماست.

روی تراس جلوی ساختمان ، مبلمان محوطه قرار گرفته است که شما می توانید صبح و عصر در این تراس بشینید و از زیبایی های طبیعت سبز ، نهایت لذت و استفاده را ببرید.

ساختمان ویلا ، دور تا دور خالی است و این به معنای این است که اصول مهندسی در مورد این ویلا به طور کامل رعایت شده اند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه این ویلا و نمای ساختمان را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی کافی است بر روی تصاویر کلیک کنید.

 

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۴۲

پس از بررسی محوطه به سراغ فضای داخلی ساختمان ویلا می رویم. کاملا طبیعی است که در کنار محوطه ی زیبا و سرسبز ، ساختمانی کامل و ایده آل هم قرار گرفته باشد.

ساختمان ویلا ، متراژی در حدود ۱۶۰ متر مربع دارد. داری دو اتاق خواب است که یکی از آنها مستر (مجهز به سرویس بهداشتی) است. فضای نشیمن بسیار بزرگ است و آشپزخانه کاملی نیز در کنار نشیمن قرار گرفته است. تمامی نشیمن و همینطور آشپزخانه دارای پنجره های قدی بزرگ هستند که به داخل محوطه دید دارند. البته با چنین محوطه زیبایی کاملا طبیعی است که شما باید از داخل به بیرون دید کاملی داشته باشید!

یکی از اتاق خواب ها نیز به محوطه دید کامل دارد. سبک طراحی داخلی این ویلا ، مدرن است و به صورت فول فرنیش واگذار می شود. در ادامه می توانید تصاویر فضای داخلی این ویلا را مشاهده نمایید:

اگر قصد خرید باغ ویلای لوکس در منطقه کردان جنوبی (تهراندشت) را دارید، ویلای کد ۱۴۲ می تواند یک گزینه ایده آل باشد. چرا که از تمامی جهات کامل است.

برای بازدید از این ویلا و همینطور ویلاهای مشابه ، کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه تهراندشت داشته باشید. ما می کوشیم بهترین گزینه های ممکن به با بودجه و سلیقه شما هماهنگی داشته باشند را پیش روی شما بگذاریم. جهت دریافت مشاوره و هماهنگی، با گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش زمین ، باغ ، باغچه ، باغ ویلا در منطقه تهراندشت – کردان جنوبی (سرخاب ، سعید آباد، احمد آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top