اینستاگرام ویلا رز

زمین 500 متری سرخاب کد 401

زمین تهراندشت ، باغ تهراندشت ، خرید باغچه سرخاب
زمین تهراندشت ، باغ تهراندشت ، خرید باغچه سرخاب

بسیاری از افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، با توجه به شلوغی، ترافیم شهرهای بزرگ، زندگی آپارتمان نشینی (زندگی در آپارتمان های کوچک) همواره در آروزی فضایی سرسبز و آرام هستند که برای ساعاتی هم که شده، از شلوغی و همهمه ی شهر بگریزند.

در دامان طبیعت کمی آرام بگیرند و از آرامش ذاتی موجود در طبیعت بهره ببرند. به این منظور، می توان در نظر داشت که تعطیلات آخر هفته زمانی مناسب برای فرار از شلوغی شهر است. شهری مانند تهران، دارای توابع بسیار مناسبی به این منظور است. می توان با یک ساعت رانندگی و فاصله گرفتن از شهر، به مناطقی سرسبز و زیبا رسید که در آنها نه خبری از آلودگی هوای شهر تهران است و نه ترافیک سرسام آور. کافی است اراده کنید!

منطقه تهراندشت از توابع شهر کرج، یکی از سرسبزترین و پرآب ترین مناطقی است که می توانید با ۱ ساعت رانندگی به آن برسید. سطح آب منطقه تهراندشت فوق العاده بالاست و بنابراین می توان از آب آن به خوبی بهره برداری نمود. باغات تهراندشت فوق العاده سرسبز و زیبا هستند. بنابراین این منطقه، می تواند مقصد مناسبی برای تعطیلات آخر هفته باشد.

می توانید در منطقه تهراندشت اقدام به خرید ویلا نمایید و یا اینکه در این منطقه قطعه زمینی را خریداری و آن را به عنوان باغچه استفاده نموده و یا تبدیل به یک ویلا نماید. با توجه به روند صعودی افزایش قیمت ها که به صورت مداوم ادامه دارد، هر موقع که اقدام به خرید ملک ویلایی و یا زمین نمایید، برنده خواهید بود.

می توانید قطعه زمینی را به منظور سرمایه گذاری خریداری نموده و در آینده نه چندان دور، با حاشیه سود بسیار مناسب آن را به فروش برساند. لازم است بدانید، طی سالهای اخیر منطقه تهراندشت به شدت مورد توجه ساکنین تهران و کرج قرار گرفته و به همین دلیل قیمت زمین در آن رشد بالایی داشته است. با توجه به پتانسیل منطقه، پیش بینی می شود که این روند رشد صعودی، طی چند سال آینده نیز ادامه داشته باشد.

در این بخش قطعه زمینی با متراژ ۵۰۰ را آماده نموده ایم. تصاویری که در ادامه مشاهده می نمایید، مربوط به همین زمین هستند. این زمین در واقع قطعه ای کوچک از باغی بزرگ بوده است که امروزه، به صورت یک باغچه کوچک در آمده است. دارای درختان میوه زیادی است و می تواند بسیار فرح آور باشد.

لازم است بدانید که این زمین در یک شهرک ویلایی واقع شده است. چهارطرف آن دیوار کشیده شده و تمامی زمین های مجاور آن، ویلاسازی شده است. از این رو می توان در نظر داشت که این زمین هم برای سرمایه گذاری و هم برای ساخت ویلا بسیار مناسب است.

می توانید در این زمین هر دو رویکرد را در نظر داشته باشید. بنابراین اگر محدودیت بودجه برای خرید ویلا یا زمین دارید، می توانید این قطعه زمین را خریداری نموده و هر زمان که برای تان مقدور بود، ویلای مناسب خود را با توجه به سلیقه و ذائقه تان بسازید.

این زمین ۵۰۰ متری در منطقه سرخاب تهراندشت واقع شده است کو به لحاظ جغرافیایی، یکی از بهترین مناطق سرخاب است. از جمله محاسن دیگر این قطعه زمین این است که در یک شهرک واقع شده و دارای نگهبانی ۲۴ ساعته است.

اگر تمایل به خرید ویلا و یا زمین در منطقه تهراندشت و کردان دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره و پیشنهادات مناسب، با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. ویلا رز با توجه به قدمت و آرشیو قوی، می تواند طیف گسترده ای از انتخاب ها را پیش روی شما قرار دهد.

تصاویر مربوط به زمین ۵۰۰ متری واقع در یکی از شهرک های ویلایی سرخاب، تهراندشت

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top