اینستاگرام ویلا رز

ویلای فرنیش مدرن و شیک در اسماعیل آباد تهراندشت، ویلای کد 563

ویلای فرنیش مدرن و شیک در اسماعیل آباد

📌 ویلای کد ۵۶۳

🔖 موقعیت: تهراندشت، اسماعیل آباد

⁦🔖⁩ متراژ زمین: ۴۲۰ مترمربع

⁦🔖⁩ متراژ ساختمان ویلا : ۱۴۰ مترمربع

🔖 تعداد اتاق خواب: دوخواب، یک مستر

🔖 وضعیت استخر: استخر روباز به همراه تصفیه خانه هوشمند و تأسیسات چهارفصل

⁦  💎⁩سایر امکانات : آب، گاز و برق شهرکی

💎 محوطه کاری حرفه ای با درختان ترئینی

💎 فول فرنیش

⁦💎⁩ لوکیشن عالی

⁦💎⁩آلاچیق . باربیکیو

🔖 سیستم سرمایش: کولرآبی، سیستم گرمایش: پکیج و رادیاتور

💎⁩ کابینت آشپزخانه: تکمیل

💎⁩ وضعیت مدارک: سند مادر + قولنامه کد رهگیری معتبر

💎 ویلا بصورت شهرکی به همراه نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

💲قیمت:۶.۹۰۰

ویلای کد ۵۶۳ یک‌ ویلای شهرکی است. ویلای فوق در یکی از بهترین موقعیت های مکانی در اسماعیل آباد تهراندشت قرار گرفته است. چشم انداز اطراف این ویلا فوق العاده است. طبیعت زیبا، دنج و آرام  اطراف این ویلا نگاه و توجه هر بیننده را به خود جلب می کند. این ویلای در یک طبقه ساخته شده و دارای نمای بیرونی ساده و مدرن است. فضای داخلی نیز همانند نمای بیرونی در عین سادگی، زیبا و مدرن است. نمای زیبا، طراحی مدرن فضای داخلی و امکانات و تجهیزاتی که این ویلا دارد،  آن را از ارزش خرید بالایی برخوردار ساخته است. کسانی که به دنبال ویلایی فلت و فول فرنیش را دارند، این ویلا گزینه ای مناسب بوده و توصیه می کنیم که این ویلا را حتما از نزدیک بازدید کنید. برای هماهنگی بازدید ویلا می توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۳۷۷-۱۹۵۶

تصاویر محوطه و نمای ساختمان ویلای کد ۵۶۳

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۵۶۳

ویلای فرنیش مدرن و شیک در اسماعیل آباد تهراندشت

اگر تصمیم به خرید ویلایی فلت با ظاهری با شیک، مدرن با قیمتی مناسب در اسماعیل آباد تهراندشت را دارید، این ویلا می تواند جزو الویت های شما قرار بگیرد. ویلای کد ۵۶۳ در یکی از بهترین منطقه ی اسماعیل آباد تهراندشت قرار گرفته است. ترکیب چوب، فلز و سیمان سفید در نمای ویلا، ظاهری شیک و گیرا بخشیده است. اگر جزو کسانی هستید که دوست دارید آخر هفته های خود را در طبیعت سبز و فضایی دنج و آرام بگذرانید، حتما این ویلا را از نزدیک بازدیدکنید. از ویژگی های شاخص ویلای فوق می توان به طرح و نقشه ای زیبا داشته و مهم تر از همه خوش ساخت بودن آن اشاره کرد. در محوطه ی این ویلا یک استخر یو شکل کوچکی قرار دارد. در مقابل این استخر، سالن پذیرایی قرار گرفته و شما می توانید همزمان با استراحت در این بخش از چشم انداز زیبای استخر بهره ببرید. اگر بخواهیم در مورد فضای داخلی صحبت کنیم، باید بگوییم که از نظر طراحی داخلی بسیار خوش ساخت و دلباز است. سالن پذیرایی رو به محوطه و استخر قرار گرفته است. کابینت های شیک و با کیفیت، فضایی لوکس را ایجاد کرده است. فضای داخلی دارای پلان باز بوده و ارتباط فضای مدرن آشپزخانه با سالن ویلا و ترکیب نورپردازی جذاب هارمونی فضای سالن را دوچندان و به لحاظ بصری جذاب و منحصر به فرد ساخته است.

متراژ زمین ۴۲۰ متر و زیربنای ساختمان ۱۴۰ متر است. این ویلا دارای دو خواب و دو مستر است. در فضای باز و محوطه خود که با درختان تزئینی طراحی و زیبا سازی شده است، استخری روباز قرار دارد. شما می توانید در تمام فصول سال از شنا و تفریح در این استخر لذت ببرید.  این ویلا از نظر تامین انرژی های آب برق و گاز تماما تامین می باشد. قرار گیری این ویلای لوکس و زیبا در فضای شهرکی با وجود نگهبانان ۲۴ ساعته شرایط عالی را از نظر تامین امنیت فراهم کرده است.

عزیزانی که قصد خرید ویلایی با قیمت مناسب و در عین حال شیک و بروز دارند، می توانند ویلای کد ۵۶۳ را در نظر داشته و جزو الویت های خرید خود قرار دهید. همانطور که اشاره شد ویلای فوق در اسماعیل آباد تهراندشت قرار دارد و از نظر دسترسی آسان می باشد. متراژ زمین و زیربنا متوسط بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است.

اگر قصد بازدید این ویلا را دارید، جهت هماهنگی بازدید می توانید از طریق شماره های زیر با ویلا رز در ارتباط باشید:

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۳۷۷-۱۹۵۶

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top