اینستاگرام ویلا رز

زمین 730 متری تهراندشت سرخاب کد 402 (فروش رفته)

زمین سرخاب ، فروش زمین تهراندشت ، خرید باغچه سرخاب
زمین سرخاب ، فروش زمین تهراندشت ، خرید باغچه سرخاب

زمین ۷۳۰ متری تهراندشت کد ۴۰۲

قطعه زمین کد ۴۰۲

متراژ زمین: ۷۳۰ متر

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

بهترین موقعیت سرخاب

داخل شهرک

دیوارها آجری

زمین کف شهرک کامل آجر

آب و برق

بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری

نگهبانی ۲۴ ساعته

دارای درختان میوه

بهترین قیمت ممکن در‌منطقه تهراندشت نسبت به موقعیت.

توضیحات زمین

گروه مشاورین و مهدسین ویلا رز  برای کسانی که تمایل به خرید زمین و ویلا در منطقه تهراندشت و بویژه منطقه سرخاب را دارند، طیف گسترده ای از پیشنهادات را ارائه می دهد. شما می توانید بر اساس شرایط، بودجه و علاقه مندی تان، انواع زمین و ویلا در متراژهای مختلف را انتخاب نمایید.

یکی از زمین هایی که شما می توانید از ویلا رز خریداری نمایید، قطعه زمین ۷۳۰ متری است. این قطعه زمین در یک شهرک ویلایی و در یکی از بهترین نقاط سرخاب قرار دارد. خوب است بدانید شهرک ویلایی که این قطعه زمین ۷۳۰ متری در آن قرار دارد، شرایط بسیار خاصی دارد. در این شهرک ویلایی، کف شهرک بطور کامل آجری است و دیوارهای ویلای این شهرک (که تعداد آن نیز بسیار محدود است) از متریال آجر بهره می برد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید، دیوار تمامی قطعات زمین ها در این شهرک به یک شکل می باشد که در نهایت به یک شهرک متحدالشکل و بسیار خاص خواهیم رسید. تمامی کارهای آب و برق مربوط به این شهرک انجام شده است و شما می توانید بالفاصله پس از خرید قطعه زمین، اقدام به ساخت ویلای مطلوب خود نمایید.

چرا زمین بخریم به جای ویلا ؟

خرید زمین بجای ویلا دارای محاسن بسیاری است که در این بخش برخی از این محاسن را بر خواهیم شمرد:

۱ – اولین حسن خرید زمین این است که شما بودجه کمتری نسبت به خرید ویلا صرف خواهید نمود. در این صورت شما می توانید با یک هزینه منطقی زمین مورد نظرتان را خریداری نموده و در زمان مناسب نسبت به ساخت ویلای مورد نظرتان اقدام نمایید.

۲ – زمین بهترین فرصت برای سرمایه گذاری است. اگر قصد ساخت ویلا را ندارید، می توانید یک زمین یا بعبارت صحیح تر باغچه را خریداری نموده و آن را مدتی حفظ نمایید. با توجه به رشد روزافزون ساخت و ساز در منطقه سرخاب، در نهایت شما می توانید پس از مدتی زمین را به قیمت بالاتر نسبت به آنچه خریداری نموده اید بفروشید. در این صورت سود مناسبی عاید شما خواهد شد.

۳ – ساخت ویلا به شکلی که شما دوست دارید. ممکن است معماری و طراحی ویلاهای ساخته شده را نپسندید! در این صورت می توانید با خرید زمین و استخدام یک گروه طراحی و معماری، ویلای خود را آن گونه که دوست دارید و مطابق سلیقه شما و خانواده تان است، طراحی و اجرا نمایید. به این شکل شما ویلایی را خواهید داشت که یک اثر هنری مهندسی است!

۴ – خرید زمین به منظور ساخت در آینده. ممکن است شما علاقه مند به داشتن یک ویلا در یک منطقه خوش آب و هوا باشید اما فعلا بودجه مورد نیاز برای خرید ویلا را در اختیار نداشته باشید! در این صورت می توانید برای اینکه به لحاظ قیمت خرید ویلا در آینده متضرر نشوید، فعلا زمین مورد را خریداری نموده و در زمانی که بودجه ساخت ویلا را در اختیار داشتیدف اقدام به ساخت ویلا نمایید. در شرایطی که با رشد مناطق ویلایی یپرامون شهر تهران قیمت زمین به سرعت در حال افزایش است ، این گزینه می تواند کمک بزرگی برای شما باشد.

در هر صورت خرید زمین همیشه می تواند برای شما مفید باشد. چه منظور حفظ سرمایه، چه سرمایه گذاری و چه به منظور ساخت ویلای دلخواه! زمینی که در این قسمت تصاویر آن را در ادامه مشاهده می نمایید، دارای شرایط خاصی است که تنها باید از نزدیک آن را ببینید تا شرایط آن را درک کنید. پیشنهاد ما این است که اگر علاقه مند به خرید زمین ویلا به قیمت مناسب و شرایط استثنایی هستید، برای مشاهده ی این قطعه زمین دست به کار شود.

اگر در رابطه با خرید زمین و ویلا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. ما هر آنچه که شما در این رابطه باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم. در ادامه لینکی برای شما قرار داده ایم که در آن به بررسی ویژگی های منطقه تهراندشت و سرخاب پرداخته ایم و توضیح داده ایم که چرا باید برای خرید ویلا حتما این منطقه را زیر نظر داشته باشید.

خرید ویلا در تهراندشت

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این قطعه زمین را مشاهده نمایید.

املاک ویلا رز سرخاب

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top