اینستاگرام ویلا رز

خرید ویلا 500 متر تهران ویلا شهرکی ، ویلای کد 154

خرید ویلا 500 متر تهران ویلا شهرکی
محوطه ویلای کد ۱۵۴ ، تهران ویلا

خرید ویلا ۵۰۰ متر تهران ویلا شهرکی ، ویلای کد ۱۵۴


📌 ویلای کد ۱۵۴

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

متراژ زمین: ۵۰۰ متر

زیربنا: ۹۰ متر

تعداد اتاق خواب: ۲ عدد

استخر روباز به همراه آب نما و فواره

🍁🍁 محوطه سازی + باغ ویلای جنگلی

باربیکیو

هم شهرکی و هم مستقل واقع در یک شهرک خلوت

💎💎 تاپ لوکیشن سرخاب

سایر امکانات: آب شهرکی و برق کنتور و چاه آب شخصی

نگهبانی ۲۴ ساعته

فول فرنیش

قیمت: ۴ میلیارد (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۱۰/۱)

💡💡 ویلای کد ۱۵۴ در بهترین نقطه سرخاب واقع شده است. با توجه به موقعیت ویلا، محوطه جنگلی آن، شهرکی بودن و امکانات رفاهی، این ویلا از ارزش خرید بالایی برخوردار است

ویدیوی ویلای کد ۱۵۴

اگر فرصت کافی برای بررسی تصاویر و توضیحات ویلای کد ۱۵۴ را ندارید، می توانید ویدیوی این ویلا را از طریق IGTV اینستاگرام ویلا رز مشاهده نمایید. اگر تمایل به بازدید حضوری از این ویلا را دارید از طریق شماره های زیر می توانید جهت هماهنگی با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

تصاویر محوطه ویلای کد ۱۵۴

 

 

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۵۴

خرید ویلا تهران ویلا ۵۰۰ متر شهرکی

اگر با منطقه تهراندشت آشنا باشید، حتما می دانید که در کل منطقه تهراندشت، سرخاب از جایگاه و رونق ویژه ای برخودار است! سرخاب را می توان بهترین منطقه تهراندشت دانست. سطح قابل قبول آب و سرسبزی و وجود باغات فراوان و از همه مهم تر، آب و هوای مطلوب سرخاب را تبدیل به یکی از مهم ترین مناطق ییلاقی و ویلایی اطراف تهران کرده است!

از این موضوع که بگذریم، در منطقه سرخاب منطقه ای با نام تهران ویلا وجود دارد که مهم ترین و لوکس ترین منطقه سرخاب به حساب می آید. خیابان تهران ویلا از قدیم خیابانی مملو از ویلاهای بسیار زیبا بوده است. این خیابان دارای شهرک های ویلایی متعدد است. همه جای تهراندشت، تهران ویلا را به عنوان مهم ترین مرکز ویلایی منطقه می شناسند! جایی که ویلاهای لوکس در آن فراوان است.

ویلای کد ۱۵۴ ، در خیابان اصلی تهران ویلا قرار گرفته است! این ویلا در یک شهرک با تعداد بسیار کم ویلا واقع شده است و دارای سرایداری و نگهبانی ۲۴ ساعته است. ویلا دارای یک درب مستقل به خیابان تهران ویلا و یک درب شهرکی است!

از نظر موقعیت قرار گیری و لوکیشن، هیچ ایرادی به این ویلا وارد نیست! چرا که ویلا در بهترین نقطه ممکن در تهران ویلا قرار گرفته است!

از آنجا که در منطقه تهران ویلا قیمت زمین و ویلا بالاست، برای خرید ویلای بزرگ باید هزینه بسیار بالایی بپردازید! اما ویلای کد ۱۵۴ متراژی منطقی و قیمتی معقول دارد! در واقع باید گفت با توجه به امکانات ویلا و موقعیت آن، قیمت آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. این موضوع را وقتی که کمی در منطقه دور بزنید و قیمت ها را پرس و جو کنید متوجه خواهید شد!

این ویلاپیشنهاد ویژه ی ما به شماست اگر به دنبال ویلای چهار فصل با امکانات مناسب در یک منطقه مناسب هستید!

اگر قصد بازدید از این ویلا و ویلاهای مشابه را دارید، کافی است یک روز زمان بگذارید و سفری کوتاه به سرخاب دوست داشتنی داشته باشید. سرخاب در اتوبان کرج قزوین روبروی منطقه کردان قرار گرفته است. برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش زمین، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top