اینستاگرام ویلا رز

فروش ویلای 500 متری لوکس در سرخاب تهراندشت ، کد 137

فروش ویلای 500 متری لوکس در سرخاب
تصاویر مربوط به محوطه و نمای ساختمان ویلای کد ۱۳۷

فروش ویلای ۵۰۰ متری لوکس در سرخاب تهراندشت ، کد ۱۳۷

موقعیت: کردان جنوبی، تهراندشت، سرخاب

متراژ زمین : ۵۳۰ متر مربع

متراژ زیربنا : ۱۳۵ متر مربع

تعداد اتاق خواب : دو خواب هر دو مستر

فول فرنیش

استخر: استخر روباز همراه با تصفیه خانه

محوطه سازی حرفه ای

نورپردازی محوطه

سایر امکانات : آب و برق شهرکی و گاز با مخزن LPG

ویلا بصورت شهرکی به همراه نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

واقع در یکی از بهترین خیابان های سرخاب یا دسترسی عالی

شهرک بطور کامل ساخته شده و مورد بهره برداری است.

قیمت: ۳.۳۰۰ میلیارد تومان (قیمت اعلامی مالک در تاریخ ۹۹/۶/۲۲)

توضیح مختصر در مورد ویلا

همه ما انسان ها ، پس از مدتی از شلوغی شهر و دغدغه های زندگی خسته می شویم و نیاز به استراحت را احساس می کنیم. این یک موضوع کاملا طبیعی است و برای همه اتفاق می افتد. زندگی در شهری مثل تهران بسیار فرسایشی است و به همین سبب بسیاری از ساکنین، در تعطیلات آخر هفته و یا تعطیلات رسمی ، برای تازه کردن روح و کسب انرژی، از شهر خارج شده و راهی مناطق خوش آب و هوا می شوند. بزرگترین ویژگی طبیعت این است که انرژی تحلیل رفته را به شما برمی گرداند.

این موضوع سبب شده است تا در سال های اخیر، در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی، جاده های خروجی شهر نظیر جاده چالوس همواره با ترافیک سنگین روبرو باشند. کمتر کسی است که این ترافیک را تجربه نکرده باشد. متاسفانه این ترافیک سبب می شود که در تعطیلات کوتاه مدت به جای در رفتن خستگی، خسته تر از گذشته به شهر برگردیم.

بهترین راه حل پیش رو در این شرایط این است که یک ویلا ، باغ ویلا یا باغچه شخصی در نزدیکی و اطراف تهران داشته باشیم. ویلایی که بتوانیم در ایام تعطیلات در کمترین زمان ممکن به آن برسیم و از تعطیلات مان ، بهترین استفاده ممکن را ببریم. به جای سپری کردن زمان در ترافیک ، زمان را صرف استراحت نماییم.

یکی از بهترین و نزدیکترین مناطق ویلایی و ییلاقی در اطراف تهران ، منطقه تهراندشت است. تهراندشت در فاصله یک ساعتی از تهران قرار گرفته و آب و هوای بسیار مطبوعی دارد. اگر دوست دارید با منطقه تهراندشت آشنا شوید، می توانید مطلب زیر را مطالعه نمایید:

بهشت گمشده تهراندشت

و اما در ادامه به بررسی ویلای ۱۳۷ می پردازیم. این ویلا به لحاظ موقعیت در یکی از بهترین مناطق سرخاب قرار گرفته است. واقع در شهرکی که تمامی قطعات آن، ویلاهایی هستند که توسط ساکنین مورد استفاده می باشند. این شهرک، از نظر کیفیت ساکنین و ویلاهای ساخته شده ، یکی از بهترین شهرک های ویلایی موجود در منطقه سرخاب است. این موضوع را باید از نزدیک ببینید و بررسی نمایید. برخی از ویلاهای این شهرک، از جمله معروف ترین و خاص ترین ویلاهای منطقه سرخاب هستند.

اگر زمان و وقت مطالعه این توضیحات و تصاویر را ندارید، می توانید ویدیوی این ویلا را در اینستاگرام ویلا رز مشاهده نمایید:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

برای دریافت اطلاعات بیشتر و هماهنگی بازدید می توانید با مشاورین خود در گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

بررسی محوطه ویلای کد ۱۳۷

ویلای کد ۱۳۷ ، یکی از زیباترین ویلاهایی است که در منطقه سرخاب و تهراندشت می توانید داشته باشید. نمای ساختمان بصورت رومی ساخته شده است و دارای ستون های بزرگی است که نشان از جلال و شکوه دارند.

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، در فضای سمت راست ، محوطه سرسبز ویلا شامل درختان میوه و زینتی قرار گرفته است. در بخش سمت راست نیز یک باغچه کوچک قرار دارد. روبروی شما، ساختمان زیبای ویلا قرار گرفته است که به طور حتم از نظر زیبایی، نظر شما را جلب خواهد کرد.

روبروی ویلا استخر روباز واقع شده است که می توانید تفریحات آبی بسیار خوبی را در فصل تابستان در آن داشته باشد. چیزی که در مورد محوطه این ویلا باید بدانید این است که از جای جای محوطه، به خوبی استفاده شده است.

ویلا نه تنها برای استفاده شخصی شما مناسب است، بلکه برای برگزاری میهمانی های شما نیز فضای بسیار خوبی در اختیار شما قرار خواهد داد. در ادامه می توانید تصاویر محوطه و نمای ساختمان ویلا را مشاهده نمایید.

تصاویر فضای داخلی ویلای کد ۱۳۷

پس از بررسی تصاویر محوطه و نمای ساختمان ویلا ، در ادامه می توانید تصاویر فضای داخلی این ویلا را مشاهده نمایید. همانطور که در بخش توضیحات اولیه اشاره شد، این ویلا دارای ۱۳۵ متر بناست. آشپزخانه بصورت جزیره ای در کنار فضای نشمین کار شده است. ویلا دارای دو اتاق خواب است که هر دو مستر هستند یعنی هر اتاق خواب، امکانات سرویس بهداشتی را بصورت مجزا دارا هستند.

پلان این ویلا کاملا مهندسی است. یعنی به این شکل نیست که درب ورودی ویلا مستقیم به آشپزخانه باز شود. بلکه تفیکیک فضاها کاملا اصولی و منطبق بر اصول مهندسی است. همچنین لازم است بدانید که ویلا به همین شکل و بصورت فرنیش واگذار می شود. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضای داخلی این ویلا را مشاهده نمایید:

 

اگر قصد بازدید از این ویلا را دارید، می توانید با گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز هماهنگی نمایید و از این ویلا بازدید نمایید. کافی است یک روز وقت بگذارید و سفری کوتاه به منطقه زیبای سرخاب واقع در تهراندشت داشته باشید. علاوه بر این، ما سعی می کنیم منطبق بر سلیقه و بودجه شما ، گزینه های دیگری را نیز جهت بازدید در اختیار شما قرار دهیم.

تلاش ما در گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز بر این است که با در نظر گرفتن بودجه و ذائقه شما، بهترین خرید ممکن را پیش روی شما بگذاریم:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

فروش ویلای ۵۰۰ متری لوکس در منطقه سرخاب تهراندشت

مرجع خرید و فروش زمین ، باغ ، باغ ویلا و باغجه در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعید آباد، احمد آباد، اسماعیل آباد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top