اینستاگرام ویلا رز

برای فروش ویلا چه باید کرد ؟

برای فروش ویلا چه باید کرد
برای فروش ویلا چه باید کرد

برای فروش ویلا چه باید کرد ؟

این پست برای کسانی نوشته شده که قصد فروش ویلا یا زمین و باغچه شون رو دارن. پس برای آشنایی با فرآیند فروش ، این پست رو مطالعه بفرمایید:

📌 تا حالا هر‌ چی توی پیج ویلا رز‌ گفتیم در مورد خرید ویلا و زمین و باغچه و آشنایی با منطقه تهراندشت و سرخاب و … بوده.

⁦🏷️⁩ توی این پست، میخوایم از اون طرف به موضوع نگاه کنیم. یعنی برای اون دسته از دوستانی که توی منطقه تهراندشت ویلا دارند، میخوایم توضیح بدیم که چجوری میتونن ویلاشون رو بفروشن.

⁦🏷️⁩ اگه شما توی این منطقه ویلا، باغچه یا زمین دارید، این پست رو مطالعه بفرمایید. اگر هم ندارید و دنبال خرید ویلا و باغچه هستین، بازم این پست رو بخونید که اگه یه روز قصد فروش داشتین حتما به کارتون میاد.

⁦🏷️⁩ اگه توی‌مناطقی مثل سرخاب، سعیدآباد، اسماعیل آباد، احمدآباد، حاجی آباد، آران، قاسم آباد، عباس آباد و … ویلا یا باغچه دارید برای فروش ملک تون توسط مجموعه ویلا رز باید:

🔖 ۱. با ما تماس بگیرید و اطلاعات اولیه ملک مثل موقعیت، شهرکی یا مستقل بودن، متراژ زمین و بنا، وضعیت استخر، وضعیت سند، وضعیت انشعابات، وضعیت فرنیش و … رو به ما اعلام کنید.

🔖 ۲. بهتره چند تا عکس از ویلا داشته باشید و توی واتس آپ برای ما ارسال کنید تا ما هم بصورت حدودی با ویلای شما آشنا بشیم.

🔖 ۳. بعد از این مراحل، طی هماهنگی های انجام شده، بچه های ویلا رز میان ویلا یا زمین شما و هم راجع به ملک تون باهاتون صحبت میکنیم و هم ویلا رو عکاسی و فیلمبرداری میکنیم.

🔖 ۴. مهم ترین موضوع برای قیمت گذاری ملک هست که شما به عنوان مالک قیمت مورد نظرتون رو اعلام میکنید و ما هم قیمت کارشناسی ملک شما رو بهتون اعلام میکنیم. در نهایت روی قیمت ملک با هم به توافق میرسیم.

🔖 ۵. ویلای شما بعد از یه مدت خیلی کوتاه (بسته به تعداد ویلاهایی که از قبل عکاسی شدن و توی نوبت انتشار هستن)، روی پیج اینستاگرام و وب سایت ویلا رز قرار داده میشن که خودتون هم میتونید ببینید.

🔖 ۶. ما تمام تلاش مون رو میکنیم که توی کمترین زمان ممکن کار فروش رو انجام بدیم. این موضوع بستگی به کیفیت لوکیشن و ویلای شما و البته قیمت گذاری انجام شده داره.

⁦🏷️⁩ روال کاری بقیه دوستان مشاور املاک فعال توی منطقه هم تقریبا مشابه همین هست.

⁦🏷️⁩ حالا اگه ویلا یا باغچه ای برای فروش دارین، میتونید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشین. ما توی اولین فرصت ممکن در خدمت شما هستیم.

⁦🏷️⁩ اگر هم سوالی توی ذهن تون هست توی کامنت پاسخگوی شما هستیم.

⚫ شماره تماس های ویلا رز:

📞 ۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

📞 ۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

📞 ۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعیدآباد ، اسماعیل آباد و …)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top