اینستاگرام ویلا رز

اجاره ویلا در تهراندشت

اجاره ویلا در تهراندشت
اجاره ویلا در تهراندشت

📌 اجاره ویلا در تهراندشت ؟؟

از اونجایی که بسیار تماس هایی که با گروه ویلا رز گرفته می شه، کامنت های اینستاگرام و همینطور دایرکت ها، مبنی بر اجاره ویلا هست، توی مطلب سعی کردیم بطور کامل در مورد موضوع اجاره ویلا در تهراندشت صحبت کنیم. این مطلب در صفحه اینستاگرام ویلا رز هم نقل شده، پس اونجا هم همراه ما باشید. مطالب به درد بخوری منتشر می کنیم.

⁦🏷️⁩پیرو تماس های زیادی که با مجموعه ویلا رز گرفته میشه برای اجاره روزانه، ماهانه و سالیانه ویلا در منطقه تهراندشت، خواستیم از این طریق به اطلاع دوستان برسونیم که توی این منطقه، اجاره ویلا چه بصورت روزانه و چه به بقیه صورت ها وجود نداره!!

⁦🏷️⁩برخلاف مناطقی مثل کردان، دماوند و یا شمال که اجاره روزانه ویلا مرسوم هست، توی منطقه تهراندشت اجاره ویلا کلا مرسوم نیست و شما نمیتونید به سادگی توی این منطقه ویلا برای اجاره پیدا کنید.

⁦🏷️⁩ویلاهای منطقه تهراندشت عموما برای فروش هستند. یا اینکه حداقل توی مجموعه ویلا رز اجاره ویلا وجود نداره.

⁦🏷️⁩حالا اگه شما مالک ویلا هستید و میخواید ویلاتون رو برای اجاره واگذار کنید، چه بصورت روزانه و چه سالیانه، میتونید با مجموعه ویلا رز در تماس باشید.

⁦🏷️⁩با توجه به حجم بالای تماس برای اجاره ویلا بویژه آخر هفته ها و تعطیلات، شاید بتونیم کمکی بکنیم 🙏

این پست صرفا جهت اطلاع رسانی بود.

ممنون که همراهمون هستین.

تیم ویلا رز ⁦❤️⁩

📞۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱

📞۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴

📞۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

به اطلاع دوستان و سروران گرامی می رساند، اگر تمایل به اجاره ویلای خود بصورت سالیانه دارید، جهت هماهنگی های اولیه و کارشناسی قیمت اجاره ، با مشاورین ویلا رز در تماس باشید. چندین مشتری پشت خط منتظر ویلاها برای اجاره سالیانه هستند!

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

خرید و فروش زمین ، باغچه و باغ ویلا در منطقه تهراندشت (سرخاب ، سعیدآباد ، اسماعیل آباد و …)

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top