اینستاگرام ویلا رز

ویلای کد 104 تهراندشت سرخاب، ویلایی با استخر سرپوشیده

خرید ویلا اطراف تهران ، فروش باغ ویلا سرخاب

ویلای کد ۱۰۴ تهراندشت سرخاب

موقعیت: تهراندشت، سرخاب

متراژ زمین: ۱۰۰۰ مترمربع

متراژ زیربنا: ۲۸۰ مترمربع

سبک معماری: مدرن

تعداد اتاق خواب: سه خواب (دو اتاق خواب مستر)

نوع استخر: استخر سرپوشیده (ورودی از داخل ساختمان و‌ داخل محوطه)

وضعیت محوطه: محوطه کاری شده با درختان میوه

داخل شهرک و‌نگهبانی ۲۴ ساعته

امکانات: برق و آب

نوساز

بهترین فرصت برای خرید ویلا

در این قسمت قصد داریم شما را با یکی از بهترین ویلاهای منطقه تهراندشت و سرخاب آشنا نماییم. ویلایی که بر اساس سبک مدرن دیزاین شده است و از جمله نکات مهم آن، وجود استخر سرپوشیده است. استحری که در تمام فصول سال قابلیت استفاده و بهره وری خواهد داشت.

ویلای شماره ۱۰۴ در یکی از بهترین مناطق تهراندشت و سرخاب واقع شده است. این ویلا در یک شهرک ویلایی قرار گرفته است. شهرک های ویلایی معمولا به این شکل هستند که چندین ویلا در کنار هم با یک خیابان اصلی قرار می گیرند. شهرک ها همگی دارای یک نگهبانی هستند که بصورت ۲۴ ساعته از ویلا مراقبت می کند. بنابراین به لحاظ امنیت در روزهایی که در آن حضور ندارید، کاملا مناسب هستند و البته هزینه های نگهداری ویلا به جهت تقسیم هزینه های سرایداری و نگهبانی بسیار پایین خواهد بود.

ویلای شماره ۱۰۴ دارای زمینی ۱۰۰۰ متری است. از درب ورودی که وارد ویلا شوید، همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، باغچه هایی نسبتا بزرگ در فضای سمت چپ و راست ورودی واقع شده اند. این باغچه ها دارای درختان میوه هستند که هر ساله می توانید از محصول آنها استفاده نمایید. خاک این باغچه ها، با مرغوب ترین کود ممکن پر شده است. از این رو به جهت وجود آب بسیار مناسب در منطقه تهراندشت و حاصلخیری خاک، می توانید هر ساله از یک فضای سبز فوق العاده لذت ببرید.

از مسیر ورودی که عبور نمایید، به ساختمان یک طبقه ویلا خواهید رسید. همانطور که اشاره شد، این ساختمان به سبک مدرن دیزاین شده است. برای ساخت این ساختمان، از بهترین متریال های ممکن استفاده شده است. این موضوع را هم از طریق تصاویر و هم از طریق مراجعه حضوری برای مشاهده ویلا درخواهید یافت. در فضای نشیمن بزرگ این ویلا، نورپردازی به سبک نور مخفی کار شده است که این امر می تواند در مدرن به نظر رسیدن فضا کمک بزرگی باشد.

این ویلا دارای سه اتاق خواب است که دو اتاق خواب آن مستر و مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز هستند. اگر کمی اهل میهمانی باشید و بخواهید برای تعطیلات آخر هفته ها خانواده یا دوستان تان را در ویلای شخصی تان جای دهید، هیچ مشکلی به لحاظ اسکان نخواهید داشت.

یکی از نکات مهم و نقاط قوت در مورد ویلای شماره ۱۰۴ این است که از یک استخر سرپوشیده بهره می برد. بسیاری از ویلاها در منطقه تهراندشت دارای استخر روباز هستند. وجود استخر روباز برای فصل تابستان یک مزیت بزرگ است. چرا که می توانید از فعالیت های آبی در فصل تابستان نهایت بهره را ببرید. اما در فصل های سرد و مواقعی که امکان استفاده از استخر روباز نیست، باید چه کرد؟ در این مواقع استخرهای روباز بلا استفاده می شوند. ویلای ۱۰۴ برای کسانی طراحی شده است که در تمامی فصول سال قصد استفاده از استخر در ویلای شخصی خود را دارند. چرا که این ویلا دارای یک استخر بزرگ سرپوشیده است.

این گزینه بسیار مهم است و می تواند در فصل زمستان نیز ویلای شما را کاملا کاربردی کند. برای افرادی که ویلا را با استخر روباز و استفاده از استخر در فصل تابستان عجین می دانند، زمستان فصل استفاده از ویلا نیست! چرا که در زمستان نمی توانند از استخر روباز استفاده نمایند. اما قابلیت استخر سرپوشیده در ویلا این است که می توان ئر فصل سرد زمستان در آن نیز شنا نمود. نکته مهم تر آنکه در این استخر نمای به بیرون بسیار خوب است. در این قسمت پنجره های بزرگی وجود دارند که دید به بیرون را تامین می کنند. بنابراین می توان در یک استخر با دمای مناسب در فصل زمستان شما نمود و از فضای محوطه ویلا نیز بهره مند شد. مسیرهای دسترسی به استخر سروپوشیده هم از فضای نشیمن و هم از طریق محوطه امکان پذیر است.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز ، از شما دعوت می نماید برای مشاهده این ویلا از نزدیک، سفری کوتاه به تهراندشت داشته باشید. شما می توانید با ۱ ساعت رانندگی از تهران به تهراندشت برسید. علاوه بر این مجموعه بزرگ و بی نظیر از ویلا ها و زمین های آماده تبدیل به ویلا در اختیار ویلا رز قرار دارد. ما تمام تلاش خود را خواهیم نمود تا ویلای منطبق با سلیقه، شرایط و بودجه شما را در اختیارتان قرار دهیم.

اگر در رابطه با ویلای ۱۰۴ و سایر ویلاهای منطقه تهراندشت سوالی در ذهن دارید، می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. در ادامه از شما دعوت میکنیم تصاویر مربوط به محوطه این ویلا و فضاهای داخلی آن را مشاهده نمایید.

تصاویر محوطه ویلا:

تصاویر فضای داخلی ویلا و استخر سرپوشیده

 

املاک ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top