اینستاگرام ویلا رز

ویلای لاکچری مدرن تهراندشت سرخاب ، کد 108 (فروش رفته)

ویلای لاکچری مدرن تهراندشت سرخاب ، کد ۱۰۸

موقعیت: تهراندشت سرخاب

(واقع در بهترین شهرک ویلایی تهراندشت)

متراژ: ۱۰۰۰ متر

زیربنا: ۱۷۰ متر دوبلکس

محوطه کاری فوق العاده زیبا

دو خواب

استخر روباز به همراه سیستم تصفیه آب

آلاچیق فوق العاده سبز‌ و دنج

فول امکانات

داخل شهرک به همراه نگهبانی ۲۴ ساعته

تراس مبله به سبک روستیک

باربیکیو کنار استخر

فضای نشیمن کنار استخر

ویلایی رویایی در نزدیکی تهران و کرج

ویلای ۱۰۸ ، ویلایی رویایی در سرخاب

در این مطلب قصد داریم  یکی از برترین و زیباترین ویلاهای موجود در منطقه تهراندشت را به شما معرفی نماییم. این ویلا به همراه چندین ویلای دیگر، در یک شهرک فوق العاده زیبا قرار گرفته است. شهرکی که در منطقه سرخاب واقع شده است و می توان آن را نگین درخشان این منطقه دانست. ویلاهای موجود در این شهرک دارای قواره های ۷۰۰ متری هستند و دارای محوطه سازی بی نظیری می باشند. محوطه ی این ویلاها را می توانید در تصاویر ارائه شده مشاهده نمایید.

تهراندشت کجاست

منطقه تهراندشت و سرخاب، دارای تعداد بسیار زیادی شهرک و مناطق ویلایی است. این منطقه را می توان از جمله نقاط هدف ویلاسازی دانست. امکانات مناسب، دسترسی خوب و فاصله کم از شهر تهران، این منطقه را تبدیل به یکی از دوست داشتنی و پرتردد ترین مناطق ویلایی نشین حومه تهران نموده است. به این موضوعات قیمت مناسب زمین و ویلاهای تهراندشت و بویژه سرخاب را اضافه نمایید.

یکی از بزرگترین مزایای تهراندشت سطح آب این منطقه است. آب در تهراندشت در سطح بسیار بالایی قرار دارد و به همین دلیل این منطقه از دیرباز سرشار از باغستان های میوه بوده است. در حال حاضر نیز تهراندشت سرسبز و مانند قطعه ای از بهشت است. وجود آب برای مناطق ویلایی یک ضرورت است. چرا که نبود آب باعث می شود تا طبیعت خشک شده و زیبایی منطقه از دست برود. در حال حاضر شما می توانید در ویلاهای منطقه تهراندشت و سرخاب، انواع درختان میوه و تزیینی را مشاهده نمایید.

همچنین رودخانه کردان از سرخاب عبور می کند و در فصل هایی از سال این رودخانه سرشار از آبی زلال است. دلیل وجود آب فراوان در این منطقه این است که تهراندشت در پایین دست رشته کوه البرز واقع شده است و آب حاصل از بارندگی ها این کوهستان، به زیر زمین و دشت تهراندشت منتقل می گردد.

از سوی دیگر تهراندشت دارای آفتاب مناسبی است. اگر شما به تفریحات آب نظیر استخر روباز علاقه مند هستید، سرخاب و تهراندشت بهترین مقصد برای خرید ویلا برای شما خواهند بود. چرا که ماه های زیادی از سال، آفتاب بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد و این باعث می شود که شما بتوانید از استخرهای روباز در دل طبیعت بهره ببرید.

در ادامه به بررسی ویلا شماره ۱۰۸  خواهیم پرداخت.

بررسی ویلای شماره ۱۰۸

همانطور که اشاره شد این ویلا در یکی از بی نظیر ترین و زیباترین شهرک های سرخاب واقع شده است. از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، می توانید در فضای سمت چپ و راست درختان و فضای سبز بسیار زیبایی را مشاهده نمایید. باغچه سمت چپ بزرگتر است و دارای یک آلاچیق بسیار زیباست که دورتادور آن را گیاهان سبز پوشانیده اند. این آلایق همان آلاچیق رویایی است که در ویلاهای رویایی می بینید.

ساختمان ویلا دقیقا روبروی این فضای سبز واقع شده است و استخر در سمت راست ساختان ویلا قرار گرفته است. این ساختمان در دو طبقه طراحی گردیده است. پلان بی نقص و مدرن این ویلا نشان از ساخت مهندسی و اصولی آن دارد. در تمامی ویلاهای مدرن روال کار بدین شکل است که در طبقه اول فضاهای عمومی نظیر نشیمن، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی عمومی و … قرار می گیرند و در طبقه دوم، فضاهای خصوصی نظیر اتاق خواب ها.

در فضای جلوی ساختمان یک آلاچیق به سبک روستیک کار شده است. این آلاچیق به مبلمان روستیک مزین شده است که می تواند برای نشستن در فضای تراس و استفاده از فضای سبز و هوای مطبوع، کاملا مناسب و مطابق طبع باشد.

همانطور که اشاره شد، در فضای کنار ساختمان استخر قرار دارد. در کنار این استخر، امکاناتی نظیر باربیکیو، مبلمان ناهارخوری، سرگرمی هایی نظیر فوتبال دستی و … تدارک دیده شده اند.

ویلای شماره ۱۰۸ با ۷۰۰ متر زمین و بنای ۱۸۰ متری دوبلکس دل هر بیننده ای را خواهد برد. اگر به دنبال خرید یک ویلای زیبا، مدرن و دلربا برای تعطیلات آخر هفته و یا زندگی چهار فصل هستید، پیشنهاد می کنیم بررسی این ویلا از نزدیک را به هیچ وجه از دست ندهید.

این ویلا در یک شهرک واقع شده است و از این رو، تامین امنیت و مراقبت و نگهداری آن بصورت ۲۴ ساعته انجام می شود.

لازم به ذکر است این ویلا به طور کامل مبله می باشد و تمامی امکانات و خدمات رفاهی مورد نیاز، در این ویلا وجود دارد.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز، با در اختیار داشتن تعداد زیادی ویلا، زمین، باغ و باغچه در منطقه تهراندشت و سرخاب، می تواند برای خرید ویلا یا زمین، پیشنهادات کاملی را به شما ارائه نماید. اگر به دنبال خرید ویلا هستید، پیشنهاد می کنیم با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه این ویلا را مشاهده و بررسی نمایید. (برای بررسی و مشاهده فضاهای داخلی ویلا، نیاز به هماهنگی و بازدید حضوری می باشد)

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top