اینستاگرام ویلا رز

ویلای مدرن و لوکس در سرخاب ، ویلای شماره 109 (فروش رفته)

ویلای مدرن و لوکس در سرخاب ، ویلای شماره ۱۰۹

موقعیت: تهراندشت سرخاب

(واقع در بهترین شهرک ویلایی تهراندشت)

متراژ کل زمین : ۱۰۰۰ متر

زیربنا: ۱۷۰ متر دوبلکس

محوطه کاری فوق العاده زیبا

تعداد اتاق خواب: دو خواب

استخر روباز به همراه سیستم تصفیه آب

آلاچیق فوق العاده سبز‌ و دنج

فول امکانات

داخل شهرک به همراه نگهبانی ۲۴ ساعته

تراس مبله به سبک روستیک

باربیکیو کنار استخر

فضای نشیمن کنار استخر

ویلایی رویایی در نزدیکی تهران و کرج

اگر قصد خرید ویلا در مناطق اطراف تهران را دارید و البته بدنبال ویلایی فوق امکانات و چهار فصل هستید، پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه ویلای شماره ۱۰۹ سرخاب را از دست ندهید. ابتدا توضیحات راجع به این ویلا را مطالعه نموده و سپس به بررسی تصاویر بپردازید. دست آخر، دعوت می کنیم حتما برای بررسی این ویلای بی نظیر، حتما سری به منطقه تهراندشت و سرخاب بزنید.

سرخاب کجاست

منطقه تهراندشت، از دیرباز به باغ های سرسبز و پر میوه خود معروف بوده است. تهراندشت را بهشت ساوجبلاغ می دانند. چرا که این منطقه دارای سطح آب بسیار مناسبی است و با توجه به آفتاب خوب و سطح آب بالا، محل مناسبی برای تفریحات آبی و استخر است.

اگر شما هم از زندگی شلوغ شهری خسته شده اید و دوست دارید برای ایام تعطیلات و یا هر زمانی از سال، فضایی برای استراحت و دور شدن از هیاهوی شهر و پناه بردن به دامان طبیعت زیبا داشته باشید، می توانید به گزینه خرید ویلا فکر کنید. ویلا در مناطق اطراف تهران، می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد. برخی از افراد به خرید ویلا در شمال فکر می کنند. سلیقه شخصی می تواند در این موضوع دخیل باشد اما اگر قصد دارید تنها با یک ساعت رانندگی از تهران به بهشت سرسبز خود برسید، حومه تهران می تواند گزینه بهتری باشد.

در میان مناطق ویلایی اطراف تهران، منطقه تهراندشت و سرخاب برای کسانی که به تفریحات آبی علاقه مندند گزینه بسیار مناسبی است. همانطور که اشاره شد، این منطقه دارای ذخیره آب غنی و طبیعت سبزی است.

در ادامه به بررسی ویلای لوکس و مدرن شماره ۱۰۹ سرخاب خواهیم پرداخت و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ویلای لوکس و مدرن در سرخاب ، کد ۱۰۹

این ویلا در مرحله اول در یک شهرک قرار گرفته است. یکی از بهترین شهرک های منطقه سرخاب و تهراندشت. این شهرک دارای خدمات نگهبانی و نگهداری ۲۴ ساعت می باشد و از بابت امنیت، آسایش و پاکیزگی شهرک و ویلا، می توانید خیالی آسوده داشته باشید. تمامی ویلاهای این شهرک فوق العاده زیبا، خاص و متفاوت هستند و به طبع، ساکنین شهرک نیز از قشر خاصی خواهند بود.

این ویلا دارای هر سه ویژگی مورد نظر یک ویلاست: فضای سبز و محوطه فوق العاده، ویلای دوبلکس لوکس و بی نظیر و استخر مثال زدنی با منبع آب طبیعی.

اگر به تصاویر دقت کنید، متوجه فضای سبز زیبای این ویلا خواهید شد. این ویلا از نظر محوطه و فضای سبز، در زمره ویلاهای تاپ قرار دارد. به طور حتم اگر برای خرید ویلا تلاش کرده باشید و ویلاهای مختلف را دیده باشید، متوجه کیفیت محوطه و فضای سبز این ویلا هستید.

ساختمان این ویلا با متراژ ۱۷۰ متر مربع، بصورت دوبلکس طراحی شده است. مطابق طراحی پلان تمامی ویلاهای مدرن، در این ویلا فضاهای عمومی نظیر نشیمن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … در طبقه همکف و فضاهای خصوصی نظیر اتاق خواب و … در طبقه بالا جای گرفته اند.

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید، در فضای سمت راست می توانید فضای سبز منحصر بفرد این ویلا را مشاده نمایید. روبروی مسیر ورودی استخر قرار گرفته و روبروی فضای سبز ساختمان ویلا قرار دارد. یک چیدمان منطقی برای یک ویلای لوکس در یک شهرک لوکس!

یکی از بزرگترین مزایای منطقه تهراندشت، دسترسی به آب با کیفیت در مقیاس وسیع است. از این رو همواره می توانید یک استخر پر همراه با تصفیه منطم آب داشته باشید.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز فایل های ویلا، زمین، باغ و باغچه زیادی را در دست دارد. از این رو، اگر قصد خرید هر کدام از این املاک را داشته باشید، می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید. ما تلاش می کنیم مطابق با سلیقه، شرایط و بودجه شما، بهترین گزینه ممکن را پیش روی شما قرار دهیم.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه این ویلا را مشاهده نمایید.

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top