اینستاگرام ویلا رز

ویلای شماره 103 تهراندشت سرخاب (فروخته شد)

ویلای کوچک تهراندشت ، ویلای ارزان اطراف تهران

ویلای شماره ۱۰۳ تهراندشت سرخاب (فروخته شد)

موقعیت: تهراندشت، سرخاب (بهترین موقعیت و‌داخل شهرک)

متراژ زمین: ۵۰۰ متر

تعداد اتاق خواب: دو خواب

نوع استخر: استخر روباز به همراه استخر کودک

فضای سبز: درختان میوه

امکانات: آب، برق

وضعیت محوطه: محوطه کاری شده

متریال های مصرفی: بهترین متریال ها برای نما و فضای داخلی

تصاویر فضای محوطه ویلا

تصاویر فضای داخلی ویلا

 

توضیحات ویلا

زندگی روزمره در شهرهای بزرگ پس از یک مدت طولانی می تواند طاقت فرسا باشد. همه ما پس از مدتی نیاز به فراغت از زندگی و کار روزمره خواهیم داشت. هدف از این فراغت، کسب انرژی و اندکی آزادی ذهن از تمام مشغله هایی است که ذهن تمامی ما را مشغول خود می نماید.

بهترین کار برای فراغت دور شدن از شهر و پناه بردن به دامان طبیعت و آرامش آن است. برای استفاده از طبیعت و دور شدن از فضای پر تنش شهری، چندین را پیش روست. یکی از آنها سفر در ایام تعطیلات است. سفر می تواند خستگی ها را از تن و ذهن پاک نماید. اما باید در نظر داشت سفر، خود نباید عامل خستگی بیشتر باشد! از سوی دیگر، بسیاری از تعطیلاتی که ما در دسترس داریم بسیار کوتاه مدت هستند و اگر بخواهیم با خودرو شخصی سفر کنیم، زمان زیادی را به دلیل طی کردن مسیر و ترافیک های موجود در حوالی شهر بزرگی نظیر تهران از دست خواهیم داد. پس چاره چیست؟

برای رسیدن به آرامش طبیعت یکی از بهترین کارها، سفر به طبیعت پیرامون شهرهای بزرگ است. تهراندشت یکی از این مناطق است. منطقه ای در نزدیکی شهر تهران و  کرج که با ۱ ساعت رانندگی می توان بدان رسید و از آب و هوا و طبیعت زیبا و سبز آن استفاده نمود

منطقه تهراندشت دارای باغات و ویلاهای متعددی است. سطح آب در تهراندشت بسیار بالاست و همین موضوع سبب شده است تا باغات ویلاهای تهراندشت کاملا سرسبز باشند. یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما برای استفاده از تعطیلات آخر هفته به همراه خانواده و دوستان، خریداری یک ویلا در این منطقه و استفاده از آن است. بدین وسیله شما همیشه مقصدی مشخص برای آخر هفته ها خواهید داشت!

گروه مشاورین ویلا رز طیف گسترده ای از ویلاها با متراژها و قیمت های مختلف را پیش روی شما می گذارد و شما می توانید بر اساس سلیقه، شرایط و بودجه ویلای مناسب خود برای استفاده از آن در ایام تعطیل یا سایر روزهای هفته را انتخاب و خریداری نمایید. کافی است یکبار به این منطقه سفر کنید و با زیبایی های ذاتی آن َنا شوید. رودخانه کردان در ماههایی که آب در آن جاری است، این منطقه را به قطب گردشگری تبدیل می کند.

در این بخش قصد داریم یکی دیگر از ویلاهای موجود در منطقه تهراندشت را به شما معرفی و عرضه نماییم:

ویلای شماره ۱۰۳ تهراندشت

این ویلا در منطقه سرخاب از توابع تهراندشت واقع شده است. اگر بدنبال یک ویلای متراژ مناسب و اقتصادی هستید، این ویلا مختص شما ساخته شده است! متراژ زمین این ویلا ۵۰۰ متر مربع است.

از نکات مهم در مورد این ویلا این است که در یک شهرک ویلایی واقع شده است. بنابراین یک نگهبانی ۲۴ ساعته را همواره در اختیار خواهید داشت که می تواند امنیت ویلای شما در زمانی که در آن حضور ندارید برقرار نماید.

وقتی وارد ویلا می شوید، می توانید در فضای سمت چپ و راست درختان میوه را مشاهده نمایید. در فصل باردهی این درختان می توانید از میوه های آنها استفاده نمایید. همچنین اگر به باغبانی علاقه مندید، اینجا بهشت کوچک شما خواهد بود. می توانید درختان دیگری را به مجموعه اضافه نموده و آنان را مانند فرزند خود پرورش داده و شاهده رشد و باروری آنها باشید. همانطور که اشاره نمودیم، سطح آب در تهراندشت بسیار بالاست و از این رو هیچ مشکلی در زمینه تامین آب نخواهید داشت! این موضوع در انتخاب منطقه ویلایی از اهیمت بسزایی برخوردار است.

از باغ کوچک تان که بگذارید، به ساختان ویلا خواهید رسید. یک ساختمان دو خوابه با فضای نشیمن بزرگ و دو اتاق خواب که می توانید از آن جهت اسکان خانواده یا دوستان در ایام تعطیلات استفاده نمایید.

در کنار این ساختمان دلچسب، استخری نسبتا بزرگ واقع شده است که برگ برنده ویلاهای تهراندشت است. تهراندشت به دلیل وجود آب فراوان و آفتاب تابستانی مناسب، بهترین منطقه برای تفریحات آب و استخری است. فکرش را که بکنید، می بینید در گرمای تابستان می توانید خود را به خنکای آب استخرتان بسپارید و از همه آلودگی های ذهنی و مشغله های زندگی شهری و کاری رها شوید.

اینجا بهشت شماست، یک ویلای کوچک و اقتصادی که می توانید بهترین خاطرات زندگی تان را در آن بسازید.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز از صفر تا صد انتخاب و خرید ویلا در کنار شما خواهد بود. کافی است تصمیم بگیرید. علاوه بر این، ویلا رز مجموعه ای بزرگ و کم نظیر از ویلاها با متراژها، طرح ها و قیمت های متفاوت را در اختیار دارد. بنابراین اگر قصد گشت و گذار و یافتن ویلای مورد نظرتان را دارید، به ما سر بزنید. علاوه بر این، به هر مشاوره ای که در زمینه خرید ویلا و زمین در منطقه تهراندشت و کردان نیاز دارید، می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید.

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top