اینستاگرام ویلا رز

ویلای شماره 102 سرخاب (فروخته شد)

خرید ویلا تهراندشت ، فروش ویلا سرخاب

متراژ زمین: ۲۲۵۰ متر

زیربنا: ۳۰۰ متر

زیربنای مفید: ۲۳۰ متر

چهارخواب (دو خواب مستر)

محوطه کاری فوق العاده

آب نما ۳ عدد

آلاچیق بزرگ

باربیکیو

استخر با تصفیه خانه

استخر کودک

پارکینگ

سرایداری کامل و ….

توضیحات ویلا

اگر به دنبال فضایی برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته هستید، جایی که از تهران چندان دور نباشد و با یک ساعت رانندگی بتوانید به آن برسید، پیشنهاد می کنیم حتما از منطقه سرسبز تهراندشت بازدید نمایید. تهراندشت در فاصله کمی از کرج قرار دارد و از قدیم به باغات میوه و انبوه شهره بوده است.

اگر در منطقه تهراندشت به دنبال خرید ویلا و داشتن فضای اختصاصی خودتان هستید، طیف گسترده ای از ویلاهای مختلف به لحاظ طراحی، متراژ و قیمت پیش روی شما قرار دارد. ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا متناسب با بودجه و شرایط شما، بهترین انتخاب ممکن را پیش روی شما قرار دهیم.

در این بخش قصد داریم به همراه شما یکی از خاص ترین و بزرگترین ویلاهای منطقه تهراندشت و سرخاب را مورد بررسی قرار دهیم. ویلایی با متراژ زمین ۲۲۵۰ مترمربع. این ویلا در حقیقت یک باغ کامل است. فضای سبز این ویلا هر کسی را مدهوش خواهد کرد. به محض ورود به فضای محوطه ویلا، درگیر زیبایی محوطه آن خواهید شد.

فضای سبز این ویلا به اندازه ای بزرگ است که می توانید بدون هیچ گونه نگرانی بزرگترین میهمانی های خود را در آن ترتیب دهید و به همراه دوستان و خانواده از زیبایی آن لذت ببرید. این ویلا دارای فضای پارکینگ اختصاصی سرپوشیده است . می تواند تعداد زیادی خودرو را در آن جای داد.

در میان محوطه زیبای این ویلا، سه فواره زیبا در گوشه و کنار قرار گرفته اند که خود نمایی می کنند. فواره اصلی که در فضای میان محوطه و روبروی ساختمان ویلا واقع شده است.

از محوطه ویلا که عبور کنید، به ساختمان ویلا خواهید رسید. این ساختمان به سبک مدرن طراحی شده است و دارای ۳۰۰ متر زیربناست. از ۳۰۰ متر زیربنا ۷۰ متر مربوطه به تراس است. در این تراس که از متراژ قابل قبولی برخوردار است، شما می توانید از حضور در جوار یک باغ سرسبز نهایت لذت را ببرید و شب نشینی های فوق العاده ای داشته باشید.

۲۳ متربنای مفید این ویلا دارای چهار اتاق خواب، یک فضای نشیمن بزرگ و یک آشپزخانه جزیره ای است. از میان چهار اتاق خواب، دو اتاق خواب مستر هستند یعنی به امکانات کامل نظیر سرویس بهداشتی و … مجهز می باشند. علاوه بر این، سرویس بهداشتی کامل برای استفاده عمومی نیز وجود دارد. با این حساب برای برگزاری یک جشن و یا یک میهمانی خانوادگی، به هیچ وجه کمبودی نخواهید داشت. متریال های به کارگرفته شده برای ساخت این خانه ویلایی، همگی بهترین متریال های ممکن با بهترین کیفیت ممکن هستند.

تصاویر فضاهای داخلی این ویلا را می توانید در ادامه مشاهده نمایید. پنجره های بزرگ، دید بسیار خوبی به محوطه ویلا و فضای استخر را فراهم می کنند و شما می توانید از این ویوی زیبا نهایت استفاده و لذت را ببرید.

در فضای محوطه، یک آلاچیق بزرگ نیز قرار گرفته است که می توانید برای مقاصد مختلف آن را مورد استفاده قرار دهید.

ویلای شماره ۱۰۲ سرخاب، یک ویلای کامل است که هیچ کمبودی به نظر امکانات ندارد. شما هیچ خلایی به لحاظ امکانات در این ویلا حس نخواهید کرد. اگر به دنبال یک ویلای با متراژ بزرگ و فول امکانات، سرسبز و بسیار زیبا در فاصله کمی از تهران هستید تا تعطیلات را در آن سپری نمایید و یا به طور کل از هوای مطلبوع تهراندشت استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم بررسی نزدیک ویلای شماره ۱۰۲ را از دست ندهید.

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز، طیف گسترده ای از ویلا ، باغ و … را در اختیار دارد. برای دریافت اطلاعات سایر ویلاها و مشاوره جهت خرید ویلا و باغچه می توانید با مشاورین خود در ویلا رز در تماس باشید.

تصاویر محوطه ویلای شماره ۱۰۲ سرخاب (برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید.)

تصاویر فضای داخلی ویلا

ویلا رز

مرجع خرید و فروش ویلا، زمین، باغ و باغچه در تهراندشت، سرخاب و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top