اینستاگرام ویلا رز

فروش ویلای لوکس در منطقه سرخاب 500 متری ، کد 138 (فروش رفت)

فروش ویلای لوکس در منطقه سرخاب
ویلای کد ۱۳۸ ، فضای سبز و محوطه زیبای ویلا

فروش ویلای لوکس در منطقه سرخاب ۵۰۰ متری ، کد ۱۳۸ (فروش رفت)

موقعیت: کردان جنوبی، تهراندشت، سرخاب

متراژ زمین: ۵۲۰ متر مربع

متراژ زیربنا: ۱۲۰ متر مربع

تعداد اتاق خواب : دو خواب یک خواب مستر

ویلا بصورت فرنیش

استخر: استخر روباز همراه با تصفیه خانه

آلاچیق دنج و حرفه ای

نورپردازی جذاب محوطه

سایر امکانات: آب و برق شهرکی و گاز با مخزن LPG

ویلا بصورت شهرکی به همراه نگهبانی و سرایداری ۲۴ ساعته

واقع در یکی از بهترین خیابان های سرخاب با دسترسی عالی

تمامی قطعات شهرک بطور کامل ساخته شده و مورد بهره برداری است.

قیمت اعلامی مالک : ۳.۲۰۰ میلیارد تومان (قیمت اعلام مالک در تاریخ ۱۳۹۹/۶/۲۸)

شرایط اختصاصی ویلای کد  ۱۳۸، وضعیت شهرک

در این قسمت قصد داریم به همراه شما به بررسی یکی دیگر از ویلاهای منطقه سرخاب و اقع در منطقه تهراندشت بپردازیم. ویلای کد ۱۳۸.

همانطور که در بخش توضیحات اولیه اشاره شد، این ویلا دارای ۵۲۰ مترمربع زمین است و در یکی از بهترین شهرک های منطقه سرخاب واقع شده است. شهرکی که تمامی قطعات باغ ویلای آن توسط ساکنین در حال استفاده هستند و به عبارت دیگر با یک شهرک خالی روبرو نخواهید بود!

اگر فرصت مطالعه این متن را ندارید، می توانید ویدیوی مربوط به این ویلا را در اینستاگرام ویلا رز مشاهده نمایید. جهت دریافت راهنمایی و مشاوره و همینطور هماهنگی بازدید نیز می توانید از طریق شماره های زیر با مشاورین خود در ویلا رز ، در ارتباط باشید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ویلا رز تهراندشت سرخاب کردان (@villarose.ir) on

شهرکی که این ویلا در آن واقع شده است، همان شهرکی است که ویلا های کد ۱۳۷ و ۱۳۵ نیز در آن قرار گرفته اند. جهت مشاهده ویلاهای مذکور از لینک های زیر استفاده نمایید:

خرید ویلای لوکس و مدرن با قیمت مناسب در کردان جنوبی ، ویلا کد ۱۳۵

فروش ویلای ۵۰۰ متری لوکس در سرخاب تهراندشت ، کد ۱۳۷

چند مورد از مهمترین نکات در موضوع خرید ویلای شهرکی مواردی هستند که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • وضعیت ساخت و ساز در شهرک : شهرک هایی که در آن ویلاها ساخته شده و در حال استفاده هستند به طور معمول نسبت به شهرک هایی که دارای زمین خالی هستند، قیمت بالاتری دارند. شهرک هایی که در حال ساخت و ساز هستند به طور مداوم پر از مصالح و رفت و آمد پیمانکاران مختلف و همینطور مصالح می باشند.
  • موقعیت شهرک: شهرک باید در موقعیت مناسبی باشد. بعضی از شهرک ها علی رغم تمامی ویژگی های مثبتی که دارند، ممکن است موقعیت ضعیفی داشته باشند و دسترسی به آنها یا فضای پیرامون شهرک مناسب نباشد.
  • وضعیت مشاعات شهرک : شهرک های فاخر و لوکس به طور معمول دارای مشاعات بسیار تمیز و دیزاین شده هستند. از دیوارهای شهرک گرفته تا درب ورودی ویلاها و همینطور کف سازی شهرک.
  • کیفیت تاسیسات شهرک : با توجه به اینکه معمولا شهرک ها دارای آب مشترک، برق مشترک و … هستند، مهم است که بدانید که در هنگام ساخت شهرک، تاسیساتی که در زیر شهرک مورد استفاده قرار گرفته است چه کیفیتی دارند. چرا که در صورت شلوغ بودن شهرک در آخر هفته ها، ممکن است دچار مشکل شوید!

موارد ذکر شده در بالا، مواردی هستند که در هنگام خرید ویلای شهرکی حتما باید به آنها توجه نمایید. علاوه بر این، به همسایگی ها در ویلا نیز توجه داشته باشید. هر چند همسایه ویلای شما ممکن است به مرور زمان عوض شود اما به طور کل در هنگام خرید، نسبت به همسایه ها پرس و جو نمایید.

شهرکی که ویلای کد ۱۳۸ در آن واقع شده است، با توجه به سازنده آن ، شهرکی است بسیار با کیفیت و البته مرتب و منظم. در واقع این شهرک را باید از جمله شهرک هایی دانست که در منطقه سرخاب کم نظیر است و این موضوع را تنها با بازدید متوجه خواهید شد.

بررسی محوطه ویلای کد ۱۳۸

از درب ورودی که وارد ویلا می شوید در فضای سمت راست شما محوطه و فضای سبز بسیار زیبای ویلا قرار گرفته است. محوطه ی سر سبز ویلا به شما نوید اوقات فراغت بسیار خوبی را می دهد. جایی که شما می توانید در کنار آن بنشینید و روز خود را صرف یک استرحت دلچسب نمایید. در فضای روبرو شما می توانید ساختمان ویلا و استخر روباز آن را مشاهده نمایید. در انتها نیز در کنار ساختمان، آلاچیق بسیار زیبایی قرار دارد که در هنگام عصر یا صبح می توانید در آن بنشینید و از صرف صبحانه یا عصرانه در هوای آزاد لذت ببرید.

طراحی محوطه این ویلا به شکلی است که می توان گفت استفاده کاملا بهینه از زمین شده است. در این محوطه شما هم فضای سبز بسیار خوب در اختیار دارید و هم استخر روباز و آلاچیق دلباز و دوست داشتنی. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر محوطه این ویلا را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی کافی است بر روی تصاویر کلیک نمایید.

بررسی فضای داخلی ویلا کد ۱۳۸

پس از بررسی فضای محوطه ویلا نوبت به بررسی ساختمان می رسد. همانطور که در تصاویر محوطه مشاهده نمودید، نمای ساختمان با آجر قرمز کار شده است و سقف آن شیروانی است. از درب ورودی که وارد ساختمان می شوید، متوجه گرم و دلپذیر بودن ویلا خواهید شد. کفپوش چوبی به همراه کاغذ دیواری با تم رنگی گرم، فضای داخلی ویلا را بسیار گرم و پر انرژی نموده است.

در فضای سمت چپ شما ، نشیمن نسبتا بزرگ ویلا قرار دارد که با پنجره های بزرگ قدی به محوطه دید دارد. در طول روز ساختمان ویلا نور بسیار خوبی دارد. در فضای سمت راست نیز آشپزخانه و همینطور اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی عمومی قرار گرفته است.

متراژ ۱۲۰ متری ساختمان ویلا به شما اجازه می دهد که بتوانید میهمانی های خوبی را در ویلای شخصی تان برگزار کنید. بدون نگرانی از کمبود جا برای میهمان. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضای داخلی این ویلا را مشاهده نمایید.

 

فروش ویلای لوکس در منطقه سرخاب با متراژ ۵۰۰ متر

اگر قصد بازدید از این ویلا را دارید، می توانید با هماهنگی قبلی، سفری کوتاه به منطقه سرخاب داشته باشید. علاوه بر این، ما می کوشیم منطبق بر سلیقه و بودجه شما، گزینه های دیگر نیز را پیش روی شما بگذاریم تا دست شما در انتخاب باز باشد. جهت مشاوره و هماهنگی بازدید، می توانید از طریق شماره های زیر با مشاورین خود در گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز در تماس باشید:

۰۹۱۹-۶۲۷۷-۱۲۲

۰۹۱۲-۶۷۵-۳۱۴۴

۰۹۱۲-۷۷۰-۴۴۱۸

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

 

گروه مشاورین و مهندسین ویلا رز

فروش ویلای لوکس در منطقه سرخاببا متراژ ۵۰۰ متر

مرجع خرید و فروش باغ ، زمین ، باغ ویلا و باغچه در منطقه سرخاب تهراندشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیشه کنار شماییم، تماس بگیرید Back to Top